004

1.5K 55 4
                                    

We werden naar een "geheime plek" gebracht om daar de dag door te brengen. We waren er al bijna volgens Peter. We zaten nu al langer dan een uur in de piepkleine auto. De limo was bedoeld voor de buren maar belde perongeluk bij ons aan. Het leek eerder een kidnapping in dit autotje. Ik staarde naar mn nagels en begon mn roze nagellak eraf te krabben. De auto stopte en de deuren werden geopend. Ik greep Jessicas hand vast en trok haar mee de auto. 'Scarlett brooks?' vroeg een man. 'jupp' zei ik. 'en?' vroeg de man. 'Jessica Brooks' zei Jess. 'ik kon het weten' zei de man, 'Volg mij maar'. We volgden de man het gebouw in en we werden neergezet in een kleine ruimte. 'De jongens zijn er in ongeveer 5 minuten' zei de man, 'Er staat daar een koelkast daar kunnen jullie drinken uitpakken en er liggen tijdschriften, Vermaak je maar'. De man liep de kamer uit en de deur viel met een klap achter hem dicht. Lekker dan. Ik zuchtte en keek Jessica aan. 'Okee dan' zei ze, 'ik vind het meteen al een stuk minder leuk'. Ik voelde de zenuwen nogsteeds door mijn lijf heen gaan en ging op de bank zitten. De deur vloog open en Paul kwam binnenlopen gevolgd door alleen Niall. Asdfghklldhskshsg. 'Heyy' zei Niall die me een knuffel gaf, 'Jij moet Scarlett zijn of niet soms?'. Mwahaha ik had een horanhug te pakken. 'Haha jaa' zei ik. 'Ik heb je auditie gezien gister' zei Niall met een lachje. Hij liep door naar Jess en de andere kwamen ook binnenlopen. Omfg, Het was dus niet een of andere kidnapping. Het voelde alsof we in een aflevering van punk'd zitten en Ashton Kutcher elk moment binnen kon lopen van: 'You just got punk'd!'.

Where the lines overlap {Dutch 1D Fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu