Multimedia:
Taylor Swift - Blank Space
××××××××××××××
"Evlenelim"
Bu dediğimle birlikte donup kaldı. Sonra o güzel açık kahverengi gözleri kocaman açıldı.
Peki güzel ayrıtısı neden?
Güzel çünkü.
"Ne dediğinin farkında mısın sen?" Dedi, şaşkın şaşkın yüzüme bakarken.
"Gayet farkındayım. Bunun üzerine çok düşünüp de konuşmak istedim seninle." Dedim kendimden emin bir ifadeyle.
He he çok düşündün.
Üç saat düşünmek çok bence.
Gözlerini masada bağladığı ellerine çevirdi ve derin bir nefes aldı. Yutkunup tekrar konuşmaya başladım. "Bak, Ela, biliyorum çok akıllıca bir fikir değil, ama aslında düşününce o kadar da fena değil gibi yani." Yüzüne baktım. Bakışlarını bana çevirince, konuşmaya devam ettim. "Bu formaliteden bir evlilik olacak. Sadece kağıt üzerinde yani. Yanlız herkesin önünde öyle olmayacak, çünkü biliyorsun ailelerimiz böyle bir şeyi asla kabul etmezler."
Başını onaylar anlamda salladı. "Ama bu fikir sadece dizilerde işe yarıyor, Ömer." Dedi. "Klişe yaz dizilerinde." Diye eklemişti kaşlarını kaldırıp. Bu dediğiyle gerçekten öyle olduğunu fark ettim.
Yine de pes etmeyip ikna etmeye çalıştım. "Ev arkadaşlığı gibi düşün mesela. Ayrı odalarda kalırız, sadece evi paylaşacağız." Susup bir nefes aldım. "Aynı zamanda ikimizde şirketlerin başına geçeriz. Sonra da belki eskiden yapamadıkları ortaklığı yapıp bu işin üstesinden gelebileceğimizi gösteririz." Bitirdiğimde, gözlerine umutla bakmaya başladım.
"Peki sonra? Sonrasında ne olacak?" Diye sordu arkasına yaslanıp kollarını göğsünde bağlayarak.
"Bilmiyorum. İstersek ayrılırız belki, ya da onu o zaman düşünürüz." Demiştim cevap olarak.
Yüzünden anladığım kadarıyla fikir az da olsa aklına yatmıştı. Derin bir nefes alıp dudaklarını araladı. "Bana biraz zaman ver. Bunun üzerine düşünmem gerek. Seni ararım, haberleşiriz." Dedi ve çantasını alıp ayağa kalktı. Onunla ben de kalkacakken, eli ile oturmamı işaret etti. "Kalkma lütfen." Diye mırıldandı.
Son kez gözlerime baktı ve hafifçe tebessüm etti. "Görüşürüz, Ömer." Dedi ve konuşmamı beklemeden arkasını dönüp kapıya yöneldi.
Nefesimi seslice verip elimle yüzümü sıvazladım.
Kabul eder umarım.
Bunu ben de umuyorum, çünkü etmezse bir daha onun yüzüne nasıl bakacağımı bilmiyorum.
Hesabı ödeyip kalktım. Arabaya bindiğimde, ne yapacağımı düşünmeye başladım.
Ne yapabilirsin ki? Yine ya eve gidip boş boş oturacaksın, ya da annenin yanına gidip onun gelin önerilerini dinleyeceksin.
Kesinlikle evde boş boş oturmayı annemin gelin önerilerini dinlemeye tercih ederim.
Arabayı eve gitmek için çalıştırdım.
××××××××××××××××××××
Ela Leyl Karataş...Ömer'in yanından ayrıldığımda, arabayı sahile doğru sürdüm. Park edip bankım ilan ettiğim banka ilerledim. Çantamı yanıma koyarak denizi izlemeye başladım. Bir yandan da Ömer'in teklifini düşünüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sway
Romance(Tamamlanmıştır.) " When marimba rhythms starts to play. Dance with me, Make me sway. Like a lazy ocean hugs the shore. Hold me close, Sway me more.' Yavaşça sallanmaya başladık göz göze. Benim elerim omzunda duruyor, onun elleri ise belimi sıkıc...