Multimedia:
Yüzyüzeyken konuşuruz - Esen
××××××××××××××××××××
Ömer Ege Yenilmez...Leyl'in yanından ayrılır ayrılmaz soluğu annemin yanında almıştım. "Şimdi, sevgili annecim. Kahvemizi de içtik. Seninle konuşmam gereken bir konu var."
Annem oturduğu yerde dikleşip yüzünü bana döndü. "Seni dinliyorum, oğlum."
"Ben Leyl'in yanından geliyorum." Dememle gözleri parlamıştı. Yanıma yaklaştı hızla. Heyecanlı heyecanlı yüzüme bakıyordu.
"Eee, ne oldu? Ne konuştunuz? Niye konuşmuyorsun? Çatlatmasana evladım."
"Anne konuşmama izin vermedin ki." Dedim gözlerine bakarak. "Ve konu şu, düğün. Leyl'le konuştuk. Daha fazla uzatmak istemiyoruz, bir aya kalmadan düğünü yapmayı düşünüyoruz."
Annem ellerimi avuçlarına aldı, gülümserken. "Oğlum, bu çok güzel bir haber, ama bir ay çok az değil mi? Nasıl yetiştireceğiz?"
"Yetiştiririz anne, merak etme. Sen şimdi Mehtap teyze'yi ara. Konuyu Ali amca'ya açsın."
Başını sallayıp omuzumu sıktı. "Tamam. Ben Mehtap'la konuşayım." Dedi ve kalktı. "Ben de çıkayım. Şirkette birkaç işim var."
Kollarını bana sarıp sırtıma yavaşça vurdu. "Dikkatli git, oğlum. Görüşürüz."
Başına bir öpücük kondurarak geri çekildim. "Görüşürüz, annem."
Annemlerin evinden çıktıktan onra zaman hızla akmıştı. Şirkete gidip saat on bir'e kadar biriken işlerimi hallettim. Sonra da eve dönüp kendimi yorgunlukla yatağıma attım. Telefonumu elime aldığımda, annemden mesaj geldiğini gördüm.
Annem❤: Oğlum, Mehtap'la konuştum.(22:29)
Annem❤: Bugün Ali bey'le konuşacak, ve bana haber verecekmiş.(22:29)Ömer💕: Tamam, annem. Sağ ol.(23:49)
Annem❤: Üzerini iyi ört, Ömer. İyi geceler.(23:50)
Ömer💕: Örterim, anne. Sana da iyi geceler.(23:50)
Başımı iki yana salladım gülerek. Yirmi altı yaşıma giriyordum ama annem bana hala on yaşındaki çocukmuşum gibi davranıyordu.
Uyumadan önce aklıma Selim'i biraz rahatsız etmek geldi. Telefonu bırakmayıp Selim'in mesaj sayfasına girdim.
Ömer malı: Hayırlı geceler, kayınçom.
Selim salağı: Ne kayınçosu be? Uzak dur benden.
Ömer malı: Niye öyle diyorsunuz, beyefendi? Alındım gücendim.
Selim salağı: Geber, Ömercim, geber.
Ömer malı: Bir insan eniştesine hiç böyle davranır mı?
Selim salağı:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sway
Romance(Tamamlanmıştır.) " When marimba rhythms starts to play. Dance with me, Make me sway. Like a lazy ocean hugs the shore. Hold me close, Sway me more.' Yavaşça sallanmaya başladık göz göze. Benim elerim omzunda duruyor, onun elleri ise belimi sıkıc...