Multimedia:
Yalın - Cumhuriyet
×××××××××××××××××××××××××××××
Leyl Karataş Yenilmez..."Sağlığınızla ilgili hiçbir sorun gözükmüyor şimdilik, ama belli ki bebek biraz yormuş sizi."
Ne bebeğinden bahsediyordu bu adam?
"Bebek?!" Ege'nin şaşkın sesiyle doktor ona dönmüştü.
"Bilmiyor muydunuz?" Dediğinde, kaşlarımı çattım.
"Neyi bilmiyoruz?"
Doktor gülümsedi. "Tebrik ederim, hamilesiniz."
Hamilesiniz
Ne diyordu bu doktor Allah aşkına?
Anlamsızca ona bakamaya devam ettim. Karıştırmış falan olabilir miydi? "Ne?"
"Hamilesiniz, Ela hanım." Diye tekrarladığında, nefesim kesildi. Dediğini algılamaya çalıştım. Hamilesiniz, demişti. Gözlerim dolarken, Ege'ye döndüm.
Ağzı açılmış şapşal şapşal bana bakıyordu. "H-hamilesiniz mi dedi o?" Dedikten iki saniye sonra başı yatakta olan benin kucağına düşmüştü.
İstemsizce ağzımdan bir çığlık kaçtı. "Ege!"
Gözlerimden yaşlar hızlıca süzülürken, odadaki doktor ve hemşireye bakmıştım. Şaşkınlıkla Ege'ye bakıyorlardı onlar da. "Ne bekliyorsunuz?! Kocam bayıldı! Bir şey yapsanıza!"
Bağırmam, daha doğrusu cırlamamla, yerlerinde sıçrayarak yatağa doğru geldiler. Ben yataktan kalktığımda, Ege'nin uzanmasını sağlamışlardı.
Elimi kalbime yaslayarak bitirmelerini bekledim. O sırada hala ağlıyordum. Doktor sonunda bana dönmüştü. "Hiçbir sorun yok. Şoktan dolayı bayıldı." Dediğinde, nefesimi rahatlıkla vererek yaslandığım koltuğa çöktüm.
"B-ben... Ben şimdi hamile miyim?" Diye sormamla, doktor başını sallamıştı. Gözlerimi kıpıştırdım. Anlayamıyordum.
Bu ameliyat sonrası hamile kalma ihtimaliniz 9% ile 15% arası bir ihtimal...
Aklıma doktorumun söylediği sözlerin gelmesiyle, duraksadım. Bu olabilir miydi?
Gözlerimi kapatarak elimi tekrar göğsüme koydum. "Allah'ım. Çok şükür, çok şükür, Allah'ım."
"Peki... Kaç haftalıkmış?" Diye sorduğumda, doktor hemen yanıtlamıştı.
"Bunu maalesef bilmiyorum." Dedi ve ekledi. "Bir kadın doğum uzmanına gitmeniz gerek. O size yardımcı olacaktır."
Başımı salladım. "Anladım. Çok teşekkür ederim, doktor bey."
Doktor tekrar gülümseyip "Rica ederim. Tekrardan Tebrikler." Demiş ve hemşireyle beraber çıkmıştı.
Yatakta bilinçsizce yatan Ege'nin yanına oturdum. Bir elimi yüzüne koyarak baş parmağımla yavaşça yanağını okşamıştım. Başımı omuzuna yaslayıp gözlerimi yummuş ve uyanmasını beklemiştim.
Kısık sesi kulağıma dolduğunda, hızla hareketlenip çenemi göğüsüne yasladım. "Leyl?"
"Sevgilim." Dediğimde, derin bir nefes aldı.
"Ben... Sanki bir rüya gördüm."
"Rüya değildi, Ege." Demiştim, gözlerim tekrar dolarken. Nefesini tutup gözlerini kapattı.
"Yani tüm b-bunlar gerçek miydi?" Diye fısıldadı titreyen bir sesle. Elimi yüzüne koyarak dudaklarımı çenesine bastırdım.
"Gerçek, canımın içi. Gerçek." Demiştim ben de fısıldayarak. Gözlerini hızla açıp dolu gözlerini gözlerimle buluşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sway
Romance(Tamamlanmıştır.) " When marimba rhythms starts to play. Dance with me, Make me sway. Like a lazy ocean hugs the shore. Hold me close, Sway me more.' Yavaşça sallanmaya başladık göz göze. Benim elerim omzunda duruyor, onun elleri ise belimi sıkıc...