Multimedia:
Yaşlı Amca - Kal Ki Adeta
(Canım şarkım♡)
×××××××××××××××××××××××××××××
Ömer Ege Yenilmez...Yemyeşil bir ormanda anlamsız adımlar atıyordum. Boğazımda beni fazlasıyla rahatsız eden bir yumru vardı. Nefeslerim düzensiz, bakış alanım buğuluydu. İçimde derin bir huzursuzluk hakimdi. Yürümeye devam ettim.
Leyl'i büyük, güzel çiçekleri olan bir ağaca yaslanmış bir şekilde bulduğumda, gülümseyip ona doğru adımlamaya başladım. Üstünde bembeyaz uzun bir elbise vardı. Güzel saçları esen rüzgardan dolayı uçuşuyordu.
Önünde durduğumda, bana güzel bir gülümseme bahşederek elini yanağıma yasladı.
"Leyl? Niye buradayız?" Diye sorduğumda, cevap vermek için ağzını açacağı sırada yüksek sesli bir çığlık atarak dizlerinin üzerine düşmüştü. Ben de onun önüne çökerek ne olduğunu anlamaya çalıştım. "L-leyl? N-ne oldu?"
Karnını tutarak acı dolu bir çığlık daha attı. Ellerimi uzatıp ona dokunmaya çalıştığımda, dokunamadım. Karnına baktığımda, beyaz elbisesinin kana bulandığını görmüştüm. Nefesim kesildi.
Onun nefesler yavaşlarken, ben hiçbir şey yapamıyordum. Arkadaki büyük ağacın çiçekleri ve dalları yavaşça solmaya başladı. Havayı gri bulutlar sararken, gök gürültüsünün sesi insanı korkudan öldürtecek cinstendi. Kanaması durmuyordu. Ben bir tepki veremiyordum. Yere yığıldı bilinçsizce, gözleri kapanırken. Bağırmaya başladım. Allah'ım neydi bu?
"Bırakma beni, Leyl! Sevgilim, uyan! Uyan, ne olur? Aç gözlerini, Leyl!"
Uzaklardan gelen bir ses duydum. "Ege!"
Bir anda sıçrayarak uyandım. Su altında uzun bir süre kalmış gibi derin nefesler almaya başladım. Gözlerimi hızla yanıma çevirip endişeyle bana bakan Leyl'e baktım.
Sırtımı sıvazladı. "Geçti, sevgilim. Geçti." Dedi fısıltıyla. "Kabustu, geçti."
Gözlerim doldu. Elimi uzattım ona dokunmak için, ama yapamadım. Korktum gördüğüm rüyadaki gibi olmasından, ona tekrar dokunamamaktan.
"Ege?" Elini yanağıma koydu. "İyi misin?"
Başımı iki yana salladım, gözümden bir damla yaş akarken. Gözümden akan yaşı baş parmağıyla sildi. "Hayır. Çok kötüydü, Leyl, çok."
Dudaklarını birbirine bastırıp eliyle başımdan tutarak göğsüne yasladı. Terleyen alnımı eliyle silerek saçımı okşamaya başladı. Hızlıca beline sarıldım. "Geçti, canım benim. Geçti. Buradayım." Diye kulağıma fısıldamıştı naif sesiyle.
Boşta kalan elini tuttum, biraz olsun rahatlayabilmek için. "Buradasın."
"Evet, sevgilim. Buradayım." Saçlarıma bir öpücük kondurdu. "Hadi, kapat gözlerini."
"Ya tekrar görürsem?" Dedim kısık bir sesle. "Görürsen de, uyandığında ben burada, yanında olacağım." Dedi elimi sıkarak. Dediğini yapıp gözlerimi kapatmıştım.
Yatıştırıcı bir sesle Kur'an'dan birkaç ayet okuyarak gece boyunca saçımı okşamaya devam etmişti.
××××××××××××××××××××××××××
Ne kadar olduğunu bilmediğim bir süre geçtikten sonra yüzümde hissetiğim dokunuşlarla derin bir nefes aldım. Dudaklarımda hissettiğim dokunuş, kalbimi hızlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sway
Romance(Tamamlanmıştır.) " When marimba rhythms starts to play. Dance with me, Make me sway. Like a lazy ocean hugs the shore. Hold me close, Sway me more.' Yavaşça sallanmaya başladık göz göze. Benim elerim omzunda duruyor, onun elleri ise belimi sıkıc...