Ep 56
မြူနှင့်ဒီပါတို့မတွေ့ရသည်မှာတစ်ပတ်ပင်ရှိနေပြီဖြစ်သည်။ဒီပါလည်းအမေဖြစ်သူအားဂရုစိုက်နေတာနဲ့မြူ့ဆီကိုတောင်မသွားဖြစ်ပါ။မြူကလည်းအားရင်အမေဖြစ်သူနဲ့ဆိုင်ကိုလိုက်သွားကာဝိုင်းကူနေသောကြောင့်မအားပေ။ဒီနေ့တော့မြူလည်းညကစည်သူတို့ဖုန်းဆက်ပြီးလာမည်ဆိုသောကြောင့်အမေဖြစ်သူနဲ့ဆိုင်မသွားဘဲအိမ်မှာသာနေနေသည်။အိမ်လာရင်မနက်စာပါစားတတ်သောစည်သူနှင့်ပြည်ဖြိုးကြောင့်မြူတစ်ယောက်မီးဖိုချောင်ထဲဝင်ကာပေါင်မုန့်ကြက်ဥကြော်လုပ်နေသည်။ပြီးသည်နှင့်Coffeeဖျော်နေချိန်.....
"မြူရေ မြူ"
"ခွေးသားတွေငါဒီမှာ အသံပြဲကြီးနဲ့မအော်နေနဲ့""အာ ဟဲဟဲ သားလေးကဒီမှာပဲ"
"အေး လာကြ "စည်သူနှင့်ပြည့်ဖြိုးကစားပွဲဝိုင်းတွင်နေရာအမြန်ယူလိုက်ကာ ဟိုကြည့်ဒီကြည့်ဖြင့်.....
"မြူ ဒါနဲ့ ခွန်းရော"
"ပြီးရင်လာလိမ့်မယ် ဪ ဟိုမှာလာပြီ"မြူပြောနေတဲ့အချိန်မှာပင် ဒီပါကအထဲသို့ဖြည်းဖြည်းချင်းဝင်လာလေသည်။
မြူလည်းCoffeeခွက်တွေကိုချကာအကုန်လုံးလိုက်ထည့်ပေးပြီး......"ခွန်း စားနော်"
"အင်း""ငါတို့ကိုတော့မမှာနဲ့နော် စားမှာ"
"သိတယ် မင်းတို့ကမျိုကြ""မသာကောင်သူ့လင်ကျတော့စားနော်တဲ့ ငါတို့ကျတော့မျိုတဲ့ ရာသီဥတုကတစ်ခြမ်းဘဲသာတာနော်"
"ဘာဖြစ်လဲ မင်းလည်းသာချင်ရင်မင်းလင် ပြည့်ဖြိုးနဲ့သာ"
စည်သူနှင့်မြူတို့နှစ်ယောက်ရန်ဖြစ်နေတာကိုကြည့်ကာပြည့်ဖြိုးကတော့ရယ်နေသည်။ဒီပါကCoffeeသာသောက်နေကာဘာမှဝင်မပြောပေ။မြူကCoffeeသောက်နေရင်းသတိတရဖြင့်....
"ငါတို့အောင်စာရင်းတောင်ထွက်တော့မယ်နော် ပျော်လိုက်တာ"
မြူ့စကားကိုစည်သူကထောက်ခံရင်းခေါင်းညိတ်ကာ....
"ဟုတ်တယ် အောင်စာရင်းထွက်ပြီးရင် ငါတို့တွေကစေ့စပ်တော့မှာ"
"အဟွတ် အဟွတ်"စည်သူ့စကားကြောင့်ဒီပါလည်းကော်ဖီသောက်နေရာမှသီးသွား၍မြူကတစ်ရှူးယူပေးလိုက်ကာ...
YOU ARE READING
မြူ(Complete)
Romanceရည်းစားများတဲ့ကောင်လေးနဲ့ အဲ့ကောင်လေးကိုမှချစ်မိနေတဲ့ကောင်လေး...