TANITIM

280K 3.7K 1.3K
                                    

"Oğlumun insanlara karşı alerjisi var" dedi. Ben nasıl bir işin içine düştüğümü bilmiyordum. Sadece metin beyi dinliyordum.
Uraz bana ne yaparsa yapsın ona insan olduğumu hissetiremezdim.

"Bak leyla, biliyorum kafan çok karışık ama Uraz hasta tedavisi yok! Ona dokunamıyoruz benim de aklıma böyle bir şey geldi." Hasta olan oğluna gerçekten bir oyuncak arıyordu.

Metin bey çok çaresiz görünüyordu.

"Şimdi hazırlan ve yanına git" dedi.
Korkuyordum çünkü nasıl davranacağımı bilmiyordum. Çiçek desenli bir elbise giymiştim. Urazın odasına geldim. kapının önünde durdum.

"Ben robot bebek, ben robot bebek" papağan gibi tekrar ediyordum.
Rol yaparken gülmemek için kendimi çok zor tutuyordum.

Uraz kapısını açtı ve beni inceledi.
Bana eliyle işaret verdi.
"Robot bebek gel" dediğinde kendimi biraz kötü hissetim. Onu kandırıyormuşum gibi hissediyordum. İçeri girdim ve Uraz kapıyı kapatıp kilitledi.

"Soyun!" dediğinde durduğum yerde kaldım. Şimdi ben ne yapacaktım?

Evet tanıtımı nasıl buldunuz? nefesinizi tutmaya hazır olun!!
Şaşıracağınız çok şey olacak! Son bölüme kadar devam edin!
İlk bölümlerde saydıran dalga geçen okuyucularım şuan yeni bölüm ne zaman? diye soruyor! Bilginize olsun...🤗

Kitabı okurken karakterleri aptal bulacaksınız ama tahmin ettiğiniz gibi değil...

Korku sahneleri ilerleyen bölümlerde karşınıza çıkacak 🙂🙃

Acı kan adındaki kitabımı okur musunuz?

Oyuncak Bebek için WhatsApp grubu kuracağım. Gelmek isteyenler dm ulaşabilir:)

Instagram Adresi
Ena bilir takip edebilirsiniz:)

OYUNCAK BEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin