Jokerle birlikte eve geldim ve onu odama koydum.
"Sevgili tatlı maymuncuk, seni buraya gizli bir şekilde sokana kadar canım çıktı." Böyle dediğimde bana saf saf bakıyordu.Ayol bu ne kadar sessiz biri!
Jokeri odama bıraktım ve urazın odasına gittim.
"Robot bebek geldi efendim" dediğimde hemen kapı açılmıştı. Benim bir kaç dakika beklemem gerekmiyor muydu?
Uraz Kapıyı büyük bir heyecanla açmıştı. Kafasına saksı mı düşmüş!
Bir dakika niye bana böyle mutlu bir şekilde bakıyordu."Papatyalarım nerde?" Diye sorduğunda put gibi kaldım. Benden papatya bekliyordu! O yüzden bu kadar heyecanlıydı.
Şimdi ben ne yapacaktım!
Salak Leyla ! İki tane toplasaydın ölür müydün!Bana öyle bir bakışı vardı ki... Böyle beklentiyle bakıyordu.
"Robot bebek şey yaptı onları suya koydu!" Dedim.
Yalanlar yalanlar birgün pinokyo gibi burnum uzamasa iyidir.
İçten bir şekilde gülümsedi.
"Teşekkür ederim."Çocuğun duygularıyla oynamaya ne hakkım vardı? Neyse banyoya girdiği zaman gider toplar gelirim.
Biz böyle kapıda konuşuyorduk. Sonra birden jokerin tuhaf sesleri gelmeye başladı. Urazın bakışları değişti.
"Sen tuhaf bir ses duyuyor musun?" Diye sordu. Hemen onu odasına aldım.
Allah'ın cezası joker! En son
Sessiz sessiz oturuyordun.Uraz tuttuğum koluna bakıyordu. Elimden falan etkilenmen hiç etik değil. Neyse meselemiz bu değil! Evde bir maymun vardı. Bunu Uraz bilmiyordu. Bilse beni öldürecekti.
"Robot bebek bir şey duymuyor." Dedim. Ellerimi arkaya götürdüm. Küçükken yaramazlık yapınca öyle yapardım.
Hala bu huyumdan vazgeçmemiştim.Maymunun sesi daha çok gelmeye başladı.
Kahretsin kahretsin!"Evde biri var. Garip sesler geliyor!" Diye tedirgin bir şekilde konuştu Uraz.
Canım evde ne olacak? Bir âdet joker!
"Robot bebek gidip bakacak siz burada kalın efendim." Deyip onu yatağına itmiştim.
"Robot bebek gelmeden çıkmayın!" Sesimin ciddi olduğunu görünce yerinde durdu. Böyle her zaman uslu dursana...
***
Ulan maymun ben gelip seni yok etmez miyim!Salona geldiğimde birde ne göreyim. Her yer bok gibi! Joker sen ne yaptın! Her yeri dağıtmıştı. Bu maymun almış eline tabakları kırıyor.
"Hey bırak onları, Aptal! hay senin..."
Bana bakarak daha çok tabak kırmaya başladı. Başıma oldukça büyük bir bela almıştım. İşin içinden çıkamıyorum."Onlar ne kadar para senin haberin var mı? " Güzelim tabakları acımadan kırdı. İçim ağlıyor! İçim!
Belki güzel konuşursam anlar!
"Bak şimdi jokercim! O tabaklar para eder. Para ne eder? Senin en sevdiğin meyve yani muz eder"Elindeki tabakları bıraktı. Tabii hayvan iştahına düşkün.
Buzdolabını açtım ve ona bir tane muz uzatım gelip elimden alıp hemen yemeğe başlamıştı. Bende kırılan tabaklara bakıyordum. Bunları Uraz görmeden benim temizlemem gerekiyordu. Daha bu maymunu urazın yatağına koyacaktım.Maymunu muzla kandırıp odama getirtmiştim ve kapıyı üstüne kilitledim.
Beni mahvetmişti ya! Ortalığı gidip toplamam gerekiyordu.
***
Urazın odasındaydım. Bıraktığım şekilde duruyordu. Yavaş yavaş akılanıyor!"O sesler neydi? " Diye sordu.
Şimdi güzel bir açıklama düşün.
"Robot bebek sakarlık yaptı ve birkaç tabak kırıldı. Mutfakta dört ayaklı bir hayvan vardı. Miyav miyav diyen."Kendimi salak gibi hissediyordum.
Miyav miyav ne!!!"Kedi mutafağa nasıl gelmiş!"
Of iki saat açıklama yapıyordum."Robot bebek size papatya toplamaya gitti ya o zaman herhalde gelmiş."
Uraz ayağa kalktı."Gidip getirdiğin papatyalara bakayım." Diye konuştuğunda beynim kendi kendine düşündü. Uraz salona giderse jokerin sesini daha çok duyacak. Sonra benim odama gidecek ve maymunu görecek. Bunlara ben sorumlu olduğum için benim ağzıma sıçacak. Birde toplamadığım papatyalar vardı! Urazın gitmesini engellemek için ayağa kalktım, ona sımsıkı sarıldım.
"Robot bebek sizi çok özledi"
Yalanıma tüküreyim! Benden ayrıldı ve dudaklarıma bir süre baktı ve öpmeye başladı.
Beni vahşice öpüyordu. Yatağa uzandık ve Uraz üstüme çıktı. Boynumu koklayıp öpmeye başladı.
Şimdi hiç sevişmenin sırası değildi.Urazın saçlarıyla oynamaya başladım böyle yapınca urazın uykusu geliyordu.
"Sana doyamıyorum." Dedi.
Etkilenmek yok! O yılanları unutma.
Gözyaşı döktüğünü de!
Yanıma uzanınca kafasını göğsüme getirmişti. Saçlarıyla oynamaya devam ettim ve gözleri yavaş yavaş kapanıyordu. Uraz uyuduğu zaman gidip jokere bakmıştım o da uyuyordu. Bir plan bu kadar mı tutar! Onu uyandırmadan kucağıma almıştım.
Maymunu böyle taşımam eksikti o da oldu!Neyse her şeye değerdi! Ne demiştim korktuğun hayvanı yatağına koymazsam şerefsizim demiştim.
Sevgili jokeri urazın yanına koydum ve mutlu bir şekilde uyumaya gittim.
İçim rahat olmalı!
Huzursuzluk yok!Biraz endişeli hissediyordum sürekli dönüp durdum. Sabah gözlerimi urazın çığlığıyla açmıştım.
Gelecek bölüm geç gelecek!
Bu yb nasıl buldunuz?Sizce kim haklı?
Maymunu yatağa koymak nedir leylacım! Çocuk derirmese iyidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNCAK BEBEK
Romance+18 İÇERİR! "Soyun!" Şimdi ben ne yapacaktım? *** Leyla işe ihtiyacı olan bir genç kızdı ve Her şey gördüğü bir gazete ilanıyla başlamıştı. "OĞLUMA OYUNCAK BEBEK OLUR MUSUNUZ?" bu iş ilanıyla o eve gitmişti. Karşısında duran adamı dinliyordu. "Uraz...