Kaşlarını çatarak bana baktı. Böyle yapınca korktuğumu falan mı sanıyordu? Bari biraz daha sert bak korkudan altıma edeyim.
"Seni sonunda buldum!"
Ulan bebek sen bu işe ne diyorsun? Bu metin beyin senden haberi var mı?
Hayır sadece sessiz kal ve onu dinle.
"Biz niye geçmişe geldik. Uraza her şeyi sen mi anlatın?" Diye bağırdım. Sesimin bu kadar cırtlak olduğunu bilmiyordum. Mesele ses değil aptal! Şuan bu adamın boğazını sıkman gerekiyor başına ne geldiyse bu mal yüzünden geldi. Kin besle...
"Bak uraza senin insan olduğunu ben söyledim ve kendimi bir anda burada buldum." Burası sana az bile! Ay Uraz şimdi ne yapıyordur!
Bu adam benim ev adresimi biliyordu. Bu kadar zeki biri nasıl bunu atlatabiliyordu. Geçmişte olsa ev adresime gelerek beni bulabilirdi. İşte mantık yoktu!
"Neden ona her şey anlatın? Bıraksaydın ben anlatacaktım. Niye bozuyorsun!" Onu şu uçurumdan atasım var!
Derin bir nefes aldı. Benimle uğraşmak zordu.
"Kafana vurunca sen hepten kafadan gitmişsin. Şimdi bunu söylemenin sırası mı? Uraz kendince bizi cezalandırıyor. Bizi ne zaman çıkaracak bilmiyorum."Şimdi bu sülük metin beyle burada mı kalmıştık? Lan şerefsiz Uraz sen beni nasıl bu adamla bir tutarsın. Benim özel olmam gerekiyordu. Bebeğim bunları duy! Babanın bize verdiği değere bak.
Uçurumun kenarına oturdum ve ayaklarımı sarktım. Metin beyde gelip benim yanıma oturmuştu. Bildiğiniz Kaderimize ağlıyorduk.
"Şimdi ne yapacağız? Uraz çok kızdı mı?" Diye sessizliği bozdum.
Senin için endişe ediyorum. Umarım iyisindir uraz.
"çok kızdı... seni kanlar içinde görünce kriz geçirdi. Anlatmak zorunda kaldım daha kötü oldu. Sana yaklaşmak istedi ama elini yumruk yapıp gitti. Sana daha çok ofkeli. Ben seni muayene edecekken kendimi bir anda başka bir yerde buldum ve Senin evindeki adrese geldikçe yolum değişiyordu. Burayı rüyamda gördüm ve bir ses beni buraya getirdi. Parasız sokakta kaldım Uraz bana çok büyük bir ceza verdi. Peki sana ne yaptı?"
Bana hiçbir şey yapmadı sadece geçmişimle yüzleştim.
Ben burada hastaneye gitmiştim Uraz bunu biliyor muydu?
Sizi buraya getiren babam değil benim!
Yok artık daha neler! Neden böyle bir şey yaptın?
Çünkü yanındaki üvey dedem seni bir daha serbest bırakmıyacaktı.
Şimdi Uraz tek başına kaldı onun yanına gitmem gerekiyor. Anladın mı?
Sizi isteseydi geri getirebilirdi ama istemedi. Sizden nefret ediyor.
Uraz ne olur benden nefret etme. Her şeyi beraber aşacağız.
Onunla iletişim kurdum... Beni çok sevdi ama kızı olduğumu bilmiyor.Hmm demek seni çok sevdi. O zaman gidiyorsun o babana diyorsun benim annem çok mağdurdu her şeyi babası için yaptı. Git Anneni bolca öv! Metin beyide yerden yere vur!
Hadi canım kızım seni göreyim.
Lolipop şekerim!"Cevap vermedin." Metin bey benden bir cevap bekliyordu ve ben burada bebeğimle sohbet ediyordum. Bunun varlığını unutan beynime buradan sevgiler gönderiyorum.
"Bütün geçmişimi karşıma getirdi."
Böyle dediğimde gökyüzüne bakmıştı.
"Seninki daha kötü olmuş. Bu arada Oğlum sana çok aşık olmuş. Diyorum ki... Seni kullanarak ona kendimi affetirebilirim." Böyle konuştuğunda şaşkın bir şekilde ona baktım.Bu adam gerçek miydi? Benim hakkımda böyle düşünüyorsan niye gelip yanımda söylüyorsun içinde tutsana. Bu adam da akıl olsaydı böyle mi yapardı?
Sahte bilim insanı... Ne olacak!"Bana bak benimle konuşurken düzgün konuş! Karşında çalışanın yok!"
Bana bir süre kırgın bir şekilde baktı.
Aman ne halin varsa gör! Senin yüzünden başıma gelmeyen kalmadı. Gitmiş uraza her şeyi anlatmış. İçimden geldiği gibi saydırmak istiyorum ama korkuyordum bebeğimin psikolojisi bozulabilirdi.Babam seni özlüyor ama çok kızgın
Bana kötü şeyler deme iyi şeylerden bahset.
"Biz nasıl kurtulacağız?" Diye çaresiz bir şekilde konuştum.
"Bilmiyorum, Uraza kalmış!" Ah zavalıcık bunu benim yavrum yaptı! Seni ne kadarda güzel sefil yapmış. Eee kimin kızı?
Zera, bizi buraya getirdiğin gibi geri götür.
Anne bir kaç kere denedim ama olmuyor. Buradan çıkmak için kendinizi öldürmelisiniz...
Az önce çok güzel gözüme girmiştin bu adamı sefil bir şekile sokman bütün keyfimi yerine getirdi ama ölüm lafını duyunca sinirlerim tepe takla oluyor!
Anne ben senin için yaptım.
Eğer bu zamana gelmeseydin hep keşkelerle yaşıyacaktın.Birde üvey dedem var! Benim varlığımı öğrenince seni bırakmıyacak! Ben sana bir seçenek sundum.
Ay kafam karıştı. Pat diye her şeyi üst üste anlatma biraz yavaş gel. Bende kalp var.
Bir seçim yapmalısın...
Geçmişinde yaşamak istersen babam olmayacak ama huzurlu bir yaşamın olacak. Geleceği seçersen acı çekeceksin bütün kartlar senin elinde...Sence hangisini seçmeliyim? Bana yardımcı ol. Çok ciddi bir ses tonu kullandın ve ben ne seçeceğimi bilemedim lolipop şekerim.
Geçmişini seçersen bende yok olacağım...
Ben seçimimi yapmıştım!
Evet yeni bölüm nasıldı?
Biliyorum uzun bölüm istiyorsunuz ama bölümler çok olacağı için kısa yazıyorum:)sizce Leyla hangisini seçti?
Siz olsaydınız hangisini seçerdiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNCAK BEBEK
Romance+18 İÇERİR! "Soyun!" Şimdi ben ne yapacaktım? *** Leyla işe ihtiyacı olan bir genç kızdı ve Her şey gördüğü bir gazete ilanıyla başlamıştı. "OĞLUMA OYUNCAK BEBEK OLUR MUSUNUZ?" bu iş ilanıyla o eve gitmişti. Karşısında duran adamı dinliyordu. "Uraz...