GİZEMLİ DUVAR

54.8K 1.6K 292
                                    

Evin içine geldiğimde vücudum çamur içindeydi. En azından timsahlara yem olmamıştım.

Uraz onu öldüreceğimi bildiği için beni odama göndermişti. Bedenim titriyordu. Bir süre kendime gelemeyeceğimin farkındayım. Kendime gelmem gerekiyordu.

Güzel bir duş aldım ve altıma mini kot bir etek, üzerime beyaz renginde çizgili V yaka bir bluz giydim. Saçlarımı da güzelce taradım. Bu kıvırcık saçları taramak ne kadar zordu. Kızaran bileklerime baktım. Hiçbir şey olmamış gibi gülümse!

Korkmaya başlıyorum... Leyla iyi misin?

İç sesimin bu kadar anlayışlı olmasını beklemiyordum. Mutfağa geçtim tavuk etini tezgaha koydum. Bıçağı elime aldım ve var gücümle vurmaya başladım. Karşımdakini Uraz gibi düşündüm.

Seni bölmek istemiyorum ama O Uraz değil!

Bana akıl vermeyi kes!
Eti güzelce yıkadım baharatlarını koydum ama en çok kekik koymuştum. Fırını daha önceden biraz ısıtmıştım. Tavuğu fırına verdim. Beklemeye başladım.
Sende hep çocuğu yemekle vuruyorsun.

İşime karışma. Artık patlama aşamasına gelmiştim. Beni bir kukla gibi kullanamazdı. Ona öyle bir ders vereceğim ki... Bu sefer planım kusursuz olacaktı.

Mutfak mis gibi kokmaya başlamıştı. Uraz odasından çıkmıştı. Gülerek bana bakıyordu. Ben onun için bir robot bebektim. Bana ne yaparsa yapsın, onun gözünde benim hiçbir duygum yoktu. Olamazdı!

"Mutfak harika kokuyor" dedi.

Harika kokmaz mı? Ben vuracağım ve gol olacak. Yemeklerin pişmesine az bir zaman kala salata yapmaya başladım. Domatesleri sert bir şekilde doğramaya başladım.

Metin bey gelsin direk buradan gidiyordum! Yeter artık!

Şuan sakin ol ve az sonra olacakları düşün... Böyle düşününce keyfim yerine geliyordu.
***
Yemekler hazır olunca masayı hazırlamaya başladım.
"Robot bebek yemekleri hazırladı!" Diye bağırdım. Uraz elini yüzünü yıkayıp geldi. Tam da karşımda oturuyordu. Etten bir parça aldı ve yedikten sonra kaşınmaya başladı.

Kekiğe alerjisi vardı! Oh beter olsun!

"Robot bebek sizi hiç iyi görmüyor iyi misiniz?" Diye sordum. Birazda mahçup bir şekilde bakmıştım.

"Vücudum kaşınıyor" dedi. Yine şüpheli bir şekilde bana baktı.

"Bazen düşünmüyor değilim. sen benden intikam falan mı almaya çalışıyorsun?!"

Tepkisiz kal! Bir robot ne yaparsa sende öyle davran. Masum bir şekilde bak.

Sanki hayatında hiç robot gördün de konuşuyorsun!

Sayın iç sesim sürekli bana laf sokmak zorunda mısın? Kes bir sesini! urazın kaşınan taraflarını zevkli bir şekilde izlemek istiyorum. Bir sal beni!

"Robot bebek anlamıyor" dedim. Sesim son derece ciddi çıkmıştı.
"Takılıyorum" dediğinde hâlâ vücudunu kaşıyordu. Benim elim biraz kızardıysa senin bir yerlerin daha çok kızaracak!

Bok herif!
***
Eski hayatımı özledim evet zor geçiniyordum ama yinede mutluydum. Aklımın hâlâ çalışmasına şükrediyorum. Uraz bir şeyler çiziyordu ve gerçek oluyordu. Bu nasıl mümkün olabilir! Ona bu konuyu sorduğumda bu sorunun cevabını sen bul demişti! Evi karıştırmaya başladım ama hiçbir şey bulamamıştım. Arkamı döndüğümde uraz bana doğru geliyordu, yanıma gelince Tişörtünü biraz yukarı kaldırdı ve arkasına döndü.

"Sırtım kaşınıyor elim yetişmiyor" dedi.

Yok devenin şeyi... Bir zaten senin sırtını kaşımam eksikti. Mecbur Sırtını kaşımaya başladım. Oh canıma değsin. Vücudu kıpkırmızı idi.

"Bak orası çok kötü kaşınıyor... Biraz yukarı git, evet orası!" Tırnaklarımla etini soyuyordum. O derece sinirli bir şekilde kaşıyordum.

"Bu işi biliyorsun. Artık sırtımı hep sen kaşıyacaksın." Dediğinde içimden güldüm.

Rüyanda görürsün.

"Tabii efendim!" Diye dişlerimin arasında konuştum.

Anasını satayım elim yoruldu yeter!
Neyse en sonunda dur demişti.
"Burada ne arıyorsun?" Diye sordu. Kardeşim bende bu evde yaşıyorum gezemez miyim?

"Robot bebek size sorduğu cevabı arıyor!" Böyle konuştuğumda tek kaşını havaya kaldırdı.

"Peki bir şey bulabildin mi?"

Olumsuz anlamda kafamı salladım.
"Robot bebek bulamadı." Ben onun için bir robotum ama o bana oyuncak bebek diyordu! Sen kaç yaşındasın bana oyuncak bebek falan demeler hayırdır?

Kız Leyla belki çocukluğunu yaşamamıştır...

Banane herkes yaşını bilmeli.
Bunu sen mi diyorsun!
Birgün seninle kavga etmeyelim. Bak kötü isim geliyor!

Tamam canım sustum!

Uraz, Bana elini uzatıp, konuştu.
"Seni bir yere götüreceğim" elini tuttum. Beraber bir duvarın önünde durduk. Uraz duvarı itince karşıma bir oda çıktı. Gözlerimi kocaman açtım.

Şuan şaşırmanın sırası değil kendine gel!

"Burada babam çalışır... O bir bilim insanı."

Ne!
Nee!
Metin bey bir bilim insanı mıydı?

Yeni bölüm nasıldı?
Daha neler neler olucak!
Final bölümünü 40. Bölümde yapmaya karar verdim. Siz ne diyorsunuz? 🤔❣️
Yorum attın fikirleriniz bolca önemlidir 🤗🤗🤗🤗🤗

OYUNCAK BEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin