tohum

31.9K 1.2K 504
                                    

Annem yaptığı şeyi açıklamaya geliyormuş ve ben onu dinlemek hata görmek istemiyordum.

Babama fark ettirmeden evden çıktım. Sahile gelip bir banka oturdum.

Hastaneye randevu almıştım. Anne olamayacağımı biliyordum ve aldığım belgeyi biyolojik annemin yüzüne fırlatacaktım.

"Beni ihmal ederken ne yaşadığımdan haberin var mı?" Diye kızgın bir şekilde konuşacaktım. Tüm acılarımı kendi içimde yaşamıştım. Acımı görsün ve üzülsün istiyordum. Ben kendimi biraz tedirgin hissediyordum o hastaneye gitmek benim için çok zordu. Bebek arabasındaki bebeği görmemle gözlerimin dolduğunu hissetim.

"Çok tatlı" dedim.

Kadın hafif bir şekilde gülümsedi.

"Zera öyledir..." Adı çok farklı gelmişti.

"Zera ne demek?" Diye sordum.

"Tohum!" Deyip gitmişti.

Benimde çocuğum olsaydı kesinlikle bu ismi koyardım. Anlamı bana çok güzel gelmişti.

İyi misin?

Yine bu ses gelmişti. Onu da özlemiştim. Bu aralar herkesi özlüyordum. Ben değil onlar beni özlüyecekti.

Ben seni çok özledim.

Sağol sağol deyip kestirdim.
Zera ismini sevdim.

Sana ne oluyor? Bende sevdim ama işte ortada çocuk yok. Ayağa kalkıp hastaneye geldim. Doktor bir kaç tane test falan yapmıştı. Oldum olası iğne olmayı çok seviyordum. Asla gözlerimi kapatmazdım. Kanım çekilene kadar izlerdim. Testler bir kaç saat sonra çıkacakmış. O kadar çok sıra vardı ki... Sanırsın kıtlık çıkmıştı! Test sonuçlarının kısa bir sürede gelmesi gerekmez miydi?

Beni öğreneceksin

Ay sesin niye bu kadar heyecanlı çıktı?
Hiç
***
Sıramı beklemeye başladım. Sıram gelince doktor hanımın odasına gittim buraya Doktor kontrolüne gelmiştim. Bu acı gerçeği biliyordum.  Anne olamayacaktım.

Derin bir nefes aldım ve doktor hanımın diyeceklerini dinlemek için kafamı kaldırdım. Bu sahneyi daha önce yaşadım ama tekrar bunu yaşamak ve sonuçlarını bilmek canımı daha çok acıtıyordu.

Annelik kutsal bir şeydi bu duyguyu hissetmek ve bilmek istiyordum.
Doktorun gözlerinin içine bakıyordum. Ağlamak istemiyorum... Gözlerim niye doluyordu? Ben bu duyguyu aşmıştım. Bu anı tekrar yaşıyordum ve bunu tekrar başarabilirdim. Geçmişimde değişen bir şey vardı ben eskisi gibi değildim.
Batuhanı çok sevmiştim, peşinden çok koştum. Sanki bütün dertlerimi onunla kapatacaktım. Onu kendime bir amaç haline getirmiştim. Hep beni sevmek zorundaydı. İçine girdiğim boşlukta o beni kurtaracaktı ama şimdi anlıyordum ben onu hiç sevmemişim. Onu görünce kalbim hiç atmazdı ama Uraz o başkaydı.

"Leyla hanım kendinize daha çok dikkat etmelisiniz."

Niye kendime daha çok dikkat etmem gerekiyordu? Doktor bile acımıştı halime. Bir daha Anne olamamak bunu bilipte bir mucize beklemek çok zordu. Gözlerimdeki yaşı sildim.

"Benim çocuğum olmayacak değil mi?" Diye titrek bir şekilde sordum. Tırnaklarımla oynamaya başladım.

Derin bir nefes aldım, burnumu çektim. Bebek videolarını bir daha izlemiyecektim. Komşuların bebeğine de bakmayacaktım.
Böyle yapma Leyla

Doktor elindeki kağıda baktı bu benim test sonucumdu. Şaşkın bakışları beni buldu. Bana niye gülümseyerek bakıyordu ki?

"Siz hamile olduğunuzu bilmiyor musunuz?" Doktor bana hamile olduğumu mu söylemişti?

Parçalar birleştiriyordum içimdeki yabancı ses benim çocuğumdu! İnanamıyorum. Günlerdir konuştuğum kişi benim bebeğimdi. Elimle karnıma dokundum.

"Be-bende seni seviyorum." Dedim. Doktor bana şaşkınca baktı. Durumu toparlamak için söze girdim.
"Şey bir anda içimden geldi." Doktor hanım anlayışla kafasını salladı.
Doktor hanım elini masaya koyup gözlerimin içine bakarak konuştu.

"Ama tuhaf bir durum var kan değerleri..." Diye devam etmeden ben ayağa kalktım. Bebeğim için endişelendim. Urazın özel güçleri vardı ve bebek ikimizin olduğuna göre o da özel bir çocuktu.

Burada kalmaya devam etseydim bu doktor bir şeyler anlayabilirdi. Bu doktor Oldukça uyanık birine benziyordu.

"Şey benim acil lavaboya gitmem gerekiyor. Midem midem bulanıyor" doktor hanımın şaşkın bakışlarını umursamadan odadan çıkmıştım.
Çok mutluydum yolda yürürken kendi kendime sırıtıyordum.

"Sana söylediğim küfürleri unut tamam mı?"

Bebeğimle resmen iletişime geçiyordum. Bu çok ama çok güzel bir şeydi. Ne olursa olsun Ona zarar gelmesine asla izin vermeyecektim. Bebeğime bir şey olmasın diye Yürürken daha dikkat ediyordum.

Mutlusun hemde çok

Tabikii mutlu olacağım canım bebeğim...
Bu haberi uraza vermek istiyordum ama bizim aramızda bir yalan vardı.

Ulan bebek! Yani şey kaba olmak istemiyorum. Baban hakkında ne görüyorsun?

Seni özlüyor.

Başka?

Her şeyi biliyor bir insan olduğunu.

Ne
Ne!
Benim hakkımda nasıl her şeyi biliyor. Kim söyledi? Ben hiç bir şey ona söylemedim ki! Yoksa şerefsiz metin mi ona bir şey dedi.
Bu küfrü duyma kulaklarını kapatabiliyorsan kapat!

Sana her şeyi anlatacağım...ama ondan önce bilmen gereken bir şey var.

Anlat sonuçta benim tarafımda olman lazım. Ben senin biricik annenim.
Geleceğe gitmen için bir yol var kendini öldürmelisin...

Evet bu yeni bölümü nasıl buldunuz?

İlhamlar geldikçe yazıyorum.
Artık bence geleceğe gitme zamanı 🤐🤐🤐🤐 susmak istiyorum ama nedense bilgi vermek istiyorum.
Ucundan anlatıyorum Leyla bir uçurumdan kendini atacak. Nokta!

🤣🤣💕💕💕

OYUNCAK BEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin