URAZ SEÇKİN
kimseyi sevmediğim anlarımı düşünüyorum. Karanlık bir odada bağlı bir şekilde oturuyordum. Sırtımı duvara yaslamıştım. Her şey garipti burada olmam bu karanlık yerde tutsak olmam.
Bir şey eksikti. Evet onun sesi onun kokusu yoktu.
"Sevgili baş kahramanımız uraz seçkin! Seni böyle görmeye alışık değiliz." Duyduğum sesle kafamı kaldırdım.
Batuhan önüme sandalyesini itip oturdu. Bir zamanlar bende ona böyle yapmıştım. Bu pislik benden intikam mı alıyordu? Ona sinirli bir şekilde baktım. Buradan kurtulduğum gün Batuhanın ölüm günü olacaktı.
"Ailen dağılıyor..." Dedi ve elindeki içkiyi havaya kaldırdı.
"Doğru ya siz bir aile bile değildiniz!" Dedi öfkeli bir sesle.
Biz çok güzel bir aileyiz...
"Bana yaşattığın o acı günün intikamını alacağım. Ne sandın o olanları bir rüya olarak hatırlayacağımı mı?" Diye devam etti kinli bir şekilde.
O gün yaptığım tek bir hata vardı o da Batuhanı yaşatmaktı. Bu sefer sonsuza dek ölecekti.
"Kızın çok güzel. Kızıl saçlarıyla bir tanrıçaya benziyor. Mavi gözleri onu tuttuğum karanlık odada parlıyor."
Kızım acı çekiyordu. Elimi yumruk yaptım.
Önüme bir bilgisayar koydu. Zera yorgun bir şekilde bana bakıyordu.
"O seni göremez! Ona baktığın her saniye için acı çekeceksin."
Beni çok sıkı bir şekilde bağlamıştı. Ağzımdaki bantı sert bir şekilde çekti.
"Beni öldür eğer bunu yapmazsan ben buradan kurtulduğum gibi seni öldüreceğim!" Dedim.
Batuhan ayağa kalktı. Hafif bir şekilde sırıtı.
"Sen beni bir kere öldüreceksin ama ben seni defalarca."
Böyle söyledikten sonra bilgisayarı önüne koydu.
Bir kaç tuşa basıp tekrar bana döndürdü.
Zera ile iletişime geçemiyordum. Bu şerefsiz onu karanlık bir yere koymuştu.
"Leyla şuan deliler hastanesinde. Annesi, babası hepsi yanında. Yaşadığı şeyleri kafasında uydurduğunu zannediyor."
Hayır Leyla asla böyle düşünmez. Benim güzelim akıllıdır
"Sevgili kızın çok güzel... Birazdan onun yanına gideceğim. Senin gözünün önünde ona dokunacağım."
Benim kızımın başına bir şey gelirse ve bunun suçlusu ben olursam işte o zaman kendime bir söz veriyorum. Bu batuhan piçini çizen ellerimi diri diri yakacaktım.
Batuhan iğrenç bir şekilde kahkaha atmaya başladı.
"Kızına zorla sahip olacağım. Ondan sonra Leyla ile güzel bir düğün yapacağım. Kısacası senin hayatının içine edeceğim."
Benim kızım daha bir çocuktu!
Bedenime bir sıcaklık girdi. Yanıyordum.Batuhan korkmuş bir şekilde bana baktı.
"Yüz... Yüzün" dedi ve geriye doğru gitti.
Bedenimde bir sıcaklık oluştu zincir erimişti.
Bu tanrının bana sunduğu bir mucizeydi. Öfkeli biriydim ayağa kalktım. Batuhanı yakasından tuttuğum gibi sert bir şekilde duvara fırlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNCAK BEBEK
Romance+18 İÇERİR! "Soyun!" Şimdi ben ne yapacaktım? *** Leyla işe ihtiyacı olan bir genç kızdı ve Her şey gördüğü bir gazete ilanıyla başlamıştı. "OĞLUMA OYUNCAK BEBEK OLUR MUSUNUZ?" bu iş ilanıyla o eve gitmişti. Karşısında duran adamı dinliyordu. "Uraz...