Uraz seçkin
Yerimde duramıyordum! İçimde dinmeyen bir öfke vardı. Boynumu sağa döndürdüm. Sakin olmalıydım!
Leyla tedirgin bir şekilde bana bakıyordu.
"Batuhanla hikayeniz ne?" Diye sordum. Ses tonum biraz sinirli çıkmıştı. Rol yaptığımı bilmeliydi. O aptal karakteri ben oluşturdum!
O oruspu çocuğun hareketleri gözüme çok batmıştı. Sözleri bir türlü aklımdan çıkmıyordu.
Ona öyle bir ders vereceğim ki dünya kaç bucakmış görecekti. Gözümün önünde benim olana sarılmıştı. Karısı varken benim olana yavşamıştı. Masum bir çocuğu ağlamıştı. Benim adım Uraz seçkindi!
Her şey bir boyaya bakardı. Onun ağzına sıçacağım.
"Annem ve babam boşanınca içimdeki boşluğu onunla doldurmaya çalıştım. " Leyla konuşurken sesi titriyordu.
Elimle omzuna dokundum beni yanlış tanımasını istemiyordum.
"Bak güzelim geçmişin umrumda bile değil. O yüzden anlatırken rahat ol Sadece Batuhan'ın hayatındaki yerini bilmek istiyorum." Diye sordum.
Her şeyi bildiğim halde böyle aptalca bir soru sorduğuma inanamıyorum. Her şeyin bir zamanı vardı.
Leyla derin bir nefes aldı.
"Hayatımda bir önemi yok. Sana dürüst olmam gerekiyorsa eskiden Onunla ilgili çok hayal kurdum. Onun amacı sadece beni altına almakmış o benim ilklerimi aldı... Sonrada en yakın arkadaşımla aldattı beni"
Elimi yumruk yaptım... Duvara sert bir şekilde vurdum. Ona bu kadar acı verdiğimi bilmiyordum.
"O iti geberticem!" Diye bağırdım.
Leyla tedirgin bir şekilde bana bakıyordu.
"U-uraz!"
Zera korkabilirdi... Onun için sakin olmalıydım.
Leyla'nın yanına gittim yüzünü iki elimin arasına koydum.
"Bana öyle bakma..." Dedim.
İğnemi yapmam gerekiyordu yoksa kontrolden çıkıyordum."Batuhan benim için bitti ben kaderimi değiştirdim. Bu konuyu artık kapatabilir miyiz?" Diye sordu o çikolata rengindeki gözleriyle beni süzüyordu. Ne diyeceğimi merak ediyordu.
Leyla'nın alnından öptüm.
"Zera nasıl?"Elini karnına götürdü.
"Uyuyor şuan..."
Leyla'nın ailesi onu ölü olarak biliyordu ve benim güzelim bu duruma üzülüyordu. Bu durumu bir an önce düzeltmeliydim.
Leyla bana sarıldı... Hiç beklemiyordum ama sarılması çok şefkatliydi.
"Bende gidip biraz uyuyayım uykum geliyor" dedi ve esnedi.
"Tamam güzelim bende birazdan yanına geleceğim."
Leyla gittikten sonra fırçamı elime aldım.
Batuhan piçinin benim gibi mavi gözleri vardı. O gözleri yerinden çıkaracaktım. Niye onun gözünü mavi çizmiştim?
Gidip keşke şaşı yapsaydım. Yüzünü çirkin çizseydim. Ben kendimi çok oyuna kaptırdım. Derin bir nefes aldım.
İlk önce gözlerini çizdim... İris kısmını kırmızı yaptım. Gözlerinden kan akacaktı. Onunla özel olarak ilgilenmem gerekiyordu.
Bir depo çizdim ölü insanların kemikleri duvara yapışmış bir şekilde ayarladım.
Bu depoya hiç güneş ışığı girmeyecekti. Batuhanı tek iç çamaşırıyla çizip oraya gönderdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNCAK BEBEK
Romance+18 İÇERİR! "Soyun!" Şimdi ben ne yapacaktım? *** Leyla işe ihtiyacı olan bir genç kızdı ve Her şey gördüğü bir gazete ilanıyla başlamıştı. "OĞLUMA OYUNCAK BEBEK OLUR MUSUNUZ?" bu iş ilanıyla o eve gitmişti. Karşısında duran adamı dinliyordu. "Uraz...