O bana ne demişti.
YILAN MI?
en çok korktuğum hayvan şuan benim üzerimdeydi. Siktir siktir!
Çığlık atmak istiyordum.Seni öldüreceğim gerizekalı herif!
Sana o kadar sinirliyim ki... Bunun bedelini ağır ödeyeceksin.Babamla birgün köye tatile gitmiştik zaten en son tatilimiz o gündü.
Benim arkadaşlarım vardı...Yılanları hissetmemek için kafamı dağıtıyordum. Onlar bana doğru geliyordu ben hissediyordum. Üzerimden gitsinler istiyordum.
Gidin gidin...Arkadaşlarımla oynamak için evleri'nin önlerine gelmiştim. Birde ne göreyim yerde bir ip vardı. Böyle başı ip gibi bağlanmıştı. Beyaz renginde, siyah noktaları vardı. Yerde öylece duruyordu. Ben ip sandığım için üzerinden atlamaya başladım. Bir iki üç...diye. İpi birde elime almayı düşünüyordum. O anda bu ip kıbırdanmaya başladı. O zaman öyle bir çığlık attım ki... Tüm köy sesimi duymuştu. İp sandığım şey meğersem bir yılandı! O günden sonra televizyon da bile görmeye dayanamazdım. Ama şuan üzerimdeydi.
"Bu yılanların gözleri çok güzel, böyle parlak."
Zaten benimde tüm derdim bu yılanların parlak gözleriydi!
Birde bunu keyifli bir şekilde demiyor muydu?
Urazın keyifli sesini işitince ağzıma geleni söyledim.
Senden nefret ediyorum!
Oğlum yazdım bunu bir kenara!Yılanlar galiba göbeğime gelmişti.
Hayır hayır hayır!
Daha fazla dayanacağımı zannetmiyorum.Bu yılanlar seni soksun!
Senin en çok korktuğun hayvanı yatağına koymasam şerefsizim!"Siyah ve duru yeter!"
Yılanlar üzerimden gidince bedenim titremeye başladı. Strese girdiğim an bedenim kendinden geçiyordu.
O tiksindirici duyguyu asla unutmayacağım. Uraz seçkin! Sana öyle bir bela olacağım ki... Ayaklarıma kapanacaksın. Sana bunun beterini yaşatmasam bende Leyla değilim.
O yılanları hâlâ vücudumda hissediyorum. Bana süründüklerini... Birde bu gerizekalı onlara isim mi koymuş?
Allah cezanı versin!Karanlıkla yine tek başıma kaldım. Çok yorulmuştum. Bu bana çok fazla gelmişti. Elim ayağım titriyordu. Beni bu hale getirenler utansın!
Kendimden de utanıyordum. Bu hale ben kendimi soktum.
Uraz gelip gözümdeki bandı çözdü.
"Normal bir insan buna dayanamazdı ama sen tepkisiz kaldın... Artık senden şüphe etmiyorum. Sen sahiden bir robotsun! " Deyip gitmişti.Robotların duygusu olamaz mı?
Yere çömeldim ve yıllar sonra ilk defa ağladım. Çok sinirliydim! Urazı bir kaşık suda boğmak istiyordum.Sevgili bedenim şuan öl geber ama yine kendine gel...çünkü bunu sana yaşatandan intikam alman lazım...
***Kendime gelemiyordum.
Yılan yok!
Yılan yok!
Yılan yok!Kendimi böyle teseli ediyordum.
Bir duş aldım ve üstüme krem renginde askılı bir elbise giydim. Kıvırcık saçlarımı düzleştirdim.
Dudaklarıma kırmızı mat bir ruj sürdüm. Kirpiklerime bağdem yağı sürdüm, sonra siyah bir eyeliner çektim. Vücuduma çilek kokan bir krem sürdüm. Saçlarımı ensemde topuz yapmıştım ve önden bir kaç tutam bıraktım.Kendine gel ve düşmanı alt et!
Aynaya baktım... Bütün kusurlarımı kapatmıştım. Ölü olan ruhumu bir anda yaşatmıştım.
Ölmesine izin verseydim kimse beni kaldırmazdı. Mutfağa gittim. Güzel bir mercimek çorbası yaptım.
Uraz severdi ama bu yemeği ona zehir edicektim. Masayı özenle kurdum.
Urazın odasına gittim ve kapısını çaldım.
"Robot bebek, size mercimek çorbası yaptı." Dedim. Bana şaşkın bir şekilde baktı.
"Sen" dedi ve durdu.
Hayrola? Güzelliğimden mi etkilendin?Ulan salak beyinsiz ben seni öldüreceğim!
Bana yaşatacağın her acı için canını iki kat yakarım. Hodri meydan! Senden korkan senin gibi olsun.
"Çok güzel olmuşsun" dedi.
Bu gece için özel hazırlandım.
Beni sinirlendirmeyecektin!
Kaşınan bir insanı kaşırdım!Beraber yemek masasına gittik. Uraz mercimek çorbasını görünce koklamıştı. Kendini ne sanıyorsun! Şef falan mı?
Senden olsa olsa bok olur! O sana fazla bile.
Neyse leylacım sinirlenmek yok. Düşmana gülümse!"Harika kokuyor." Dedi.
Bende oturdum ve beraber yemeye başladık. Birazdan olacakları merakla beklemeye başladım.
Uraz ayağa kalktı ve lavaboya gitti tekrar geldi yine gitti.
"Sen çorbaya ne koydun?" Diye sordu.
"Soğan, salça, sarımsak, yağ, mercimek, su, baharat, tuz, nane..." başka ne koymuştum? Sanki yemek tarifi veriyorum.
"Robot bebek endişelenmeye başlıyor. Neden sordunuz efendim?"
Böyle söylediğime bakma! Buna sebep olan benim! Senin için ne diye endişelenicem bu sana az bile!
"Çünkü..." Dedi ve durdu.
"Çünkü?" Diye devam etirdim."Çünkü tuvaleten çıkamıyorum!"
İntikam diye buna denir!
Uraz aman dikkat et sen bir hamle yaparsan Leyla durur mu?
Kendine gel!Evet yb nasıldı?
SÜPRİZZZZ BÖLÜMÜ HEMEN OKUMAK İSTEYENLERE GELSİN🙃🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNCAK BEBEK
Romance+18 İÇERİR! "Soyun!" Şimdi ben ne yapacaktım? *** Leyla işe ihtiyacı olan bir genç kızdı ve Her şey gördüğü bir gazete ilanıyla başlamıştı. "OĞLUMA OYUNCAK BEBEK OLUR MUSUNUZ?" bu iş ilanıyla o eve gitmişti. Karşısında duran adamı dinliyordu. "Uraz...