Tedirgin bir şekilde odama gittim.
Böyle bir şey olabilir miydi?
Ben galiba deliriyordum.
Bir tane kafama vurdum."Salak mısın? Böyle bir şey mümkün değil." Diye kızdım kendime sonra Mantıklı bir şekilde düşünmeye başladım.
Uraz demek ki tablosu gerçek bir şekilde olsun diye oraya paraları koymuş. Peki ya o hava durumu?
Saçmalama Leyla!"Tesadüf!" Dedim. Aynen böyleydi başka ne olabilir. Odamda ne kadar kaldım bilmiyorum. Düşündükçe kafayı yemek üzereydim.
Urazın odasına gittim. Saçlarını kurutuyordu.
Oha yanii! Çok yakışıklı ve seksi duruyordu."Bana niye öyle dalmış bir şekilde bakıyorsun?" Diye sorduğunda yeni farkettim. Bu kadar uzun mu baktım.
Salak kendine gel!"Robot bebek sizi çok beğeniyor efendim."
Bu dediğime kaşlarını kaldırmıştı.
Düşünceli bir şekilde mırıldandı."Birileri çok akıllıca davranıyor." Bu da ne demekti? Yoksa o odaya gittiğimi mi anladı.
Kahretsin!"Robot bebek, şey, o konuya gelince..."
Kendimi ifade etmekte zorlanıyordum. Bana sinirli bir şekilde bakınca Evet diye başımı salladım. Senin şuan uraza laf sokman lazım.
Bugün hiç o havada değilim. Erteliyorum...
"Robot bebek size katılıyor birileri de çok zekice davranıyor" dedim.Sen ne çeviriyorsun! Aslında kimsin? Ben mi çok film izliyordum. Yoksa Bu kadar tesadüf olması mümkün müydü?
Bana doğru yaklaşmaya başladı şampuan kokusu burnuma geldi.
Vanilya kokuyordu!Senin her şeyin sertken neden kokun yumuşak? Aklımı ve kalbimi çok karıştırıyorsun.
"İnsanın etrafındakileri tanıması çok iyi" diye fısıldadı.
Bunu neye dayanarak söylemişti. Safça uraza baktım.
"Robot bebek anlamıyor efendim!" Yeri geldiğinde saf ayağına yatmam gerekiyordu."Bana hâlâ yalan söylemeye devam ediyorsun." Dediği şeyle durduğum yerde kaldım. Ben geriye doğru gittikçe o bana doğru geliyordu. Sırtım duvara yapışmıştı.
"Dürüst olmanı bekledim! Sana bakınca çok masum görünüyorsun! Allah kahretsin!" Diye bağırdı ve ellini duvara sert bir şekilde vurdu.
Salaksın cidden! Bana sinirleniyorsun kendi canını boş yere yakıyorsun. Aptal!
"Robot bebek bir şey mi yaptı efendim!" Diye sordum.
Burada neler oluyordu. Bu salak yine neyden bahsediyordu.
"İnsan bazen nasıl yanlış izlenimler edinebiliyor değil, mi?"
Gözleriyle beni gösterdi ve iğrenircesine yüzüme baktı.
"Bana yalan söyleme dedikçe sen devam ediyorsun. Küfür bilmediğini söylemiştin. Ama depodayken bana saydırıyordun. Unutun mu?"Urazcım, tren geçti el salla. Bende ne sandım. Bu öfkesi bunun için miydi?
"Robot bebek size açıklayabilir" dedim.
Beynim iş başına!"Dinliyorum!"
Bu kadar ufacık bir yalanı büyütüyorsa ona söylediğim büyük yalanı öğrenince bana yapacağı şeyleri düşünemiyordum."Robot bebeğin hormonlarıyla oynandığı zaman dengesi değişiyor ve küfür etme gibi alışkanlıklar elde edebilir. Bunun için çok üzgünüm"
Sustum tekrar etmeyecektim. Bu beynim için çok zordu.
"Neden sana söylediğimde küfür bilmiyorum dedin!"
Düşün, düşün! Aklım şuan durmuş gibi... Hep sözlülerde de böyle olurdum. Hoca bir anda soru sorduğunda her şeyi unutuyordum.
"Robot bebek küfür etmemeli size kötü bir robot gibi görünmek istemedim. Hormonlarıma dokunulmadığı zaman gayet edepli bir robotum." dedim.
Anasını satayım, İki saat bunun için sorguya çekiliyorum.
"Bu sefer sana kötü bir ceza vereceğim" dedi.
Her günüm bok gibi gidiyordu.
"Robot bebek emrinizde efendim"Elimi tuttu beni yine bu karanlık depoya getirmişti. Neyse ki ışık açıktı.
Elindeki siyah kumaşla gözlerimi kapatı.
"Sana öyle bir ders vereceğim ki... Bir daha bana asla yalan söylemeye cesaret edemiyeceksin."Bu sefer cidden korkmuştum. korktuğum için refleks olarak Urazın elini tutum.
"Robot bebek ne yapacak!"Ses tonum korkudan titriyordu.
"Yere uzan!" Dediğini yaptım.
Yapacak bir şey yoktu korksam da duygularımı ele veremezdim.Baban için...dayan.
"Elini sakın hareket ettirme sabit bir şekilde uzan"
Ben ne yapıyorum! Gerizekalı?
Uraz kıyafetlerimi çıkarmaya başladı. Sadece iç çamaşırıyla kalmıştım."Vücudunda yumuşak bir şey hissedeceksin. Korkma!" Dedi.
Tabii korkma demek kolay.
Burada gözleri bağlı olan benim! Neyle karşı karşıya geleceğimi bilmeyen de!Ulan Uraz Allah belanı versin. Pis sülük!
İki bacağımda da yumuşak bir şey hissetim. Elim isteksizce kalktı.
"Sakın dokunma yılanlara!"Of be bu ne Uraz!
Berbat bir şey!Siz Leyla'nın yerinde olsaydınız dayanabilir miydiniz?
Gelecek bölümde tepkisi ne olacak!Heyecan dorukta!
Gelecek bölüm geç gelecek...
Siz yb ne zaman deyince hemen yazdım sizin için💞😘😘😘😘🙃🙂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNCAK BEBEK
Romance+18 İÇERİR! "Soyun!" Şimdi ben ne yapacaktım? *** Leyla işe ihtiyacı olan bir genç kızdı ve Her şey gördüğü bir gazete ilanıyla başlamıştı. "OĞLUMA OYUNCAK BEBEK OLUR MUSUNUZ?" bu iş ilanıyla o eve gitmişti. Karşısında duran adamı dinliyordu. "Uraz...