ÇİKOLATALI TABLO

105K 2K 538
                                    

Canım tatlı bir şey çekiyordu. Bu evde maşallah her şey vardı.
Zenginlik işte...
Buz dolabını açtım ve çikolata kavanozunu görünce hemen elime aldım.

Ay bunu birde çilekle yemek vardı.

Çekmeceden aldığım kaşıkla çikolatayı kaşıklamaya başladım.
Mutfak tezgahı'nın üstüne çıktım.

Ben çikolata yerken böyle hain şeyler düşünüyordum. Gözlerimi yukarı kaldırınca urazı görmemle kaşık elimden düşmüştü.

Bu salak beni mi izliyordu?

Bas baya izliyormuş... Birde kapıya yaslanarak, ellerini göğsünde bağlayarak, Hayırdır oğlum?
Beni etkilemeye falan çalışıyorsan bok etkilendim. Siyah kısa bir elbise giymiştim tezgaha çıkınca daha çok kısa olmuştu. Ne yapayım!

Şuan tek bir derdim vardı. Elimden düşen kaşık çikolataydı ve yere bakınca parkelerin çoğu kirlenmişti.

Kim temizleyecekti?
Tabiki ben...
Allah kahretsin!
Nefret ediyorum temizlikten.
Ben böyle içimden söylenirken Uraz elimdeki çikolataya bakıyordu.
Hayırdır aslanım!
Gözün mü kaldı? Tabii ya o yüzden kaşık elimden düşmüştü.
***
Bakışları çok tehlikeliydi. Hemen elimdeki çikolatayı bıraktım. Ellerimi birleştirdim. Ay birde eğilseydim tam olucaktım. Sanki karşımda tanrı vardı ve ben onun karşısında eğiliyordum.
Kızım kes sesini şimdi çarpılacaksın.

Ama bir gerçek vardı. Uraz Yunan tanrılarına benziyordu. Kas desen var! Renkli göz desen var! Daha ne olsun?

Boyu zaten kendini aşmış ama buradan metin beye bir şey demek istiyorum.

Oğlunuzun boyunu uzatmışsınız ama maalesef aklını uzatamamışsınız!

Burada olsaydı Çok güzel laf sokardım.

Uraz bana doğru geldi elini tezgaha koydu ve eğildi. Elini bacaklarıma götürdüm. İntikamım çok kötü olacaktı ama o hemen geri çekilmişti. Şerefsiz herif insan bir etkilenir.
"Çikolatayı al gel odama! Seninle bir şey deniyeceğiz."

Şeytan gibi olan mavi gözlerine baktım ve yutkundum. Bir zamanlar babam derdi ki mavi gözlü insanlar asla masum olmazmış. Annem mavi gözlü diye topu ona atmış olabilir.

Ama babam haklıydı. Bugüne kadar tanıdığım tüm mavi gözlü insanlar şeytan çıkmıştı.

Annem bizi terk etti.
Erkek arkadaşım çocuğum olmuyor diye bıraktı beni.
Şimdide Uraz! Ama bir fark vardı bu sefer ben bırakıyordum.
Bu deliyle kim uğraşırdı?

Bana seslenince odasına gitmek için dezgahın üstünden atladım.
Az daha yerle öpüşüyordum ama kurtuldum.
Üzerimde yine değişik bir fantezi deniyecekti. Artık kendimi deney faresi olarak tanıtmak istiyorum.

Urazın üstü çıplaktı.
Sevgili gözlerim etkilenmiş gibi bakmayı kesin! Sizin göreviniz intikam almak.

Aptal organlarım görevlerini unutmuştu. Benim daha bitmemiş bir hesabım vardı.

"Soyun!"
Emrin olur urazcığım...
Soyunduktan sonra Uraz vücuduma bir süre izledi.

"O çikolatayı bedenine sür!" Sesi biraz sert çıkmıştı. Çikolatayı neden bedenime sürüyordum!

Allah'ım akıl ver diyeceğim ama ben çoktan yitirdim.

Böyle bir iki dakika durdum.
"Sana dediğimi duymadın mı?"

Sağır numarası yapsam nolur ki...
Duymamış gibi yaptım.

"Robot bebek sizi duyamıyor" dedim biraz bağırmıştım.
Bende her yetenek vardı.
Oyunculuk süperdi.

"Kıyafetlerini giyebilirsin" Uraz böyle deyince elime kıyafetlerimi aldım. Tam giyiyordum Uraz öfkeli bir şekilde kıyafetlerimi yere attı ve boğazımı tutu.

"Bana bir daha yalan söylersen seni öldürürüm!"

Boğazımı çok sıkıyordu. Kendi ellerimle kendimi ele vermiştim.
Aklıma tüküreyim.

"Ver!"

Bu salak çok üstüme geliyordu. Boğazımı bıraktıktan sonra öfkeli bir şekilde elimdeki çikolatayı almıştı vücuduma sürmeye başladı.

"Robot bebek size yalan söylemedi kulak zarında sıkıntı vardı sonra geçti."

Boğazımı sıktığı için onu ısırmak istiyordum. Bütün çikolatayı vücuduma sürmüştü. Siyah olmuştum. Anlamıyorum ben boyama kitabı mıyım?

"Yatağın üstüne çık ve bacaklarını aç resmini çizecem."

Sakin olacaktım! Zaten bir resim olmam eksikti. Hayır desem ağzıma sıçacaktı gittim dediğini yaptım.

Çikolata kavanozuna üzüldüm. Yazık değil miydi?
Kendi evimde olsaydım o çikolata üç aya bitmezdi. Günlük hayatta tutumlu biriydim.

Urazın resim yeteneği vardı saatlerce aynı pozisyonda kaldım.
Resmini bitirince yanıma uzandı. Benim almam gereken bir intikam vardı değil mi? Ona döndüm ve bacaklarımı onun üstüne koydum.

Seni çok kötü yapacağım!

Evet yeni bölüm nasıldı?
Ben ilk bölümleri okuyacağım bazı yerleri düzenlemem gerekiyor.

Fikirlerinizi yazın bakalım yazmadan geçmek yok anlaştık mı?

Leyla iş başında!

Kimi tutuyorsunuz?
🥰😍💞

OYUNCAK BEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin