tanıtım

7K 335 141
                                    

Urazın bana evlenme teklifi ettiği gün aklıma geldi.
Gülüşü hiç aklımdan çıkmıyordu. Ben Urazı çok özlemiştim. O gökyüzü gibi olan mavi gözleri sürekli bana bakıyordu.

"Uraz nasılsın?" Dedim. Cevap yoktu. Görüntüsü duruyordu. Hafif bir şekilde gülümsedim.

Dışarıdan yine o tuhaf sesler geliyordu. Çığlık sesleri çok geliyordu. Bacaklarımı kendime çekip kafamı dizime koydum.

Urazı ilk gördüğüm gün...
Benimle konuştuğu gün heyecandan ne yapacağımı şaşırmıştım.

Bizim bir kızımız olmuştu. Zera diye fısıldadım. Kızıl saçları ve mavi gözleri vardı. O niye yanımda değildi?
Ellerimle saçlarımı çekmeye başladım.

Anne yapma!
Annecim yapma!
O benim Annem!
Hayır o benim Annem!

Odamın kapısı açıldı. Hemşire elinde birkaç belgeyle gelmişti.

Kahverengi gözlerim ona bakıyordu. Gözlerimi hiç kırpmadım. Bu hemşirenin bakışları çok soğuktu.
"Leyla kahraman!" Dedi.

"Ben-bben iyiyim..." Dedim.

Bana inanmayan soğuk bakışlarını görüyordum. Urazım yanımda olsaydı seni kötü yapardı! Uraza baktığım zaman hafif bir şekilde gülümsedi.

En son kek yapmıştım o yine böyle gülmüştü ama ben o güldüğü için kızmıştım.

Özür dilerim...

"Siz şizofrensiniz!" Hemşire bunu dediği zaman kahkaha atmaya başladım.

Hemşirenin bakışları ciddi bir ifadeye büründü.

"Ben şizofren değilim! Bak sana cevap veriyorum. Aptal!" Diye bağırdım.

"Bana cevap veren bir sürü deli hastam var." Diye savundu kendini.

Beni anlamıyordu...

"Hayır ben hasta değilim." Dedim.

Bana baktı elini omzuma koydu.

"Sende diğerleri gibi iyi olacaksın. Bu tür vakalarda tedavi biraz uzun sürüyor."

Hayır ben şizofren değildim!
Boynumdaki kolye duruyordu. Herkes benimle oynuyordu.

"Leyla hanım iyi olacaksınız. Kafanızda kurduğunuz her şey bir yalandan ibaret."

Olumsuz anlamda kafamı salladım.

"Yaşadığım her şey gerçekti."

Hemşirenin yakasını tutup öfkeli bir şekilde çektim.

"Yaşadığım her şey gerçekti!" Korkmuş gözleriyle bana baktı. Gözlerim dolarak ona baktım.

Bakışları bir anda değişti.

"Eğer gerçek olsaydı o kafanda kurduğun kişiler yanında olurdu." Dedi.

Hemşire gidince etrafıma baktım. Gerçekten kimse yoktu. Hemşirenin dediği şey doğru olabilir miydi?
***

Yeni tanıtımı nasıl buldunuz?

Kafalar yine karışacak 😁❤️

OYUNCAK BEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin