PERİ MASALI

18.4K 892 244
                                    

Urazın elini tutup bu evden beraber çıktık. Anandi bize doğru koşmaya başladı. Bu sefer gidecektik. Kimse buna engel olmayacaktı.

"Siz gidiyor musunuz?" Diye sordu.

Uraz sert bir şekilde ona baktı.

"Evet! Problem mi var?"diye sinirli bir şekilde söylendi Uraz. Sesi çok korkunç çıkmıştı.

Anandi bir adım geriye doğru gitti. O da Urazın sesinden korkmuştu.

"Abim ortada görünmüyor... Onu hiç gördünüz mü?" Diye sordu.

Metin bey en son Urazın odasındaydı. Tam bir şey diyecektim. Uraz bana sus işareti yaptı. Bu adam yine ne çeviriyordu!

"Onu öldürdüm..." Uraz böyle söyleyince donup kaldım. Uraz bunu o kadar kolay bir şekilde söylemişti ki... Görende Sanki hergün cinayet işliyordu. Birini öldürmek bu kadar basit miydi?

Evet metin bey hiç iyi şeyler yapmamıştı ama bu ceza çok fazlaydı.

Anandi şaşkın bir şekilde uraza baktı.

"Ne demek öldürdüm!" Diye acı çeken bir ses tonuyla bağırdı.

Uraz elimi bıraktı ve Anandi'ye doğru yürümeye başladı. Zera emziğini ağzına koymuştu ve emip Onları izliyordu. Benim kızım ne kadar tatlı duruyordu.

"Senin abin benim hayatımı mahveti ölüm bile ona az geldi." Uraz böyle söyleyince Anandi ağlamaya başladı.

"Uraz evet o hatalı ama nolur onu geri getir."

Anandi'nin haline çok üzülmüştüm. Ses tonunda endişe vardı.

"Hayır! Artık onu unut!" Kesin bir dille Uraz konuştu.

Uraz nasıl bu kadar rahat olabiliyordu? Aklım almıyordu!

Anandi yere çöktü ve urazın ayaklarına kapanıp ağlamaya başladı.

"Benim abimden başka kimsem yok..."

Zera kucağımda duruyordu Anandi'ye doğru yürüdüm. Zera'yı babasına uzatım. Elimle Anandi'yi kaldırdım.

"Ne olursa olsun birine yalvarma. Bu hareketler yakışmıyor sana!" Dedim.

Uraza döndüm.

"Onu geri getir..." Dedim.

Bana kızgın bir şekilde baktı.

"Hayır!" Dedi.

Ne demek hayır!

"Uraz!" Diye sitem dolu bir ses tonuyla konuştum. Mavi gözleri öfke saçıyordu.

"Seni az daha bir robota dönüştürüyordu sana neler yaptığını unutun mu?" Zera'yı gösterdi.

"Sen yokken ne kadar ağladı haberin var mı?" Diye kızgın bir şekilde bana bağırdı. Kaşlarını çatmıştı.

"Babacım, annemi üzme." Zera emziğin elinde tutuyordu.

Anasının kızı tabiki bana destek olacaktı.

"Peki" Uraz böyle söyleyince tek kaşımı havaya kaldırdım. zera'nın bir lafıyla dakikasında peki demişti. Bunu aklımın bir köşesine not aldım.

Uraz isteksiz bir şekilde bize baktı. Elimi havaya kaldırdım. Kızımla çak yaptık.

"Ben çok teşekkür ederim." Anandi gelip bana sarılmıştı.

"Biz uzak bir yere gideceğiz. O adam bir daha karşıma çıkmasın! " Diye Uraz sert bir şekilde Anandi'yi uyardı.

Anandi elini urazın omzuna koydu.

OYUNCAK BEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin