Gerizekalı herif! beni karanlıkta tek bırakmıştı.
Karanlık, seni, hiç sevmiyorum!Bu karanlığı neden sevmediğimi bilmiyordum ya da korktuğumu. Kendimi bildim bileli karanlık benim için bir kabustu.
Kalbim deli gibi çarpıyordu. Urazın adım sesleri geliyordu.
Biraz daha geçikseydi her şey çok kötü olacaktı. Benim,
İnsan olduğumu anlayacaktı."Şimdi sırtında bir acı hissedeceksin, sakin ol." dediğinde hiçbir şey anlamamıştım.
Çıplak tenimde bir sıcaklık hissetim. Biraz acı veriyordu sonra hemen geçiyordu. Başımı arkama doğru götürünce urazın ellinde bir mum gördüm. Mumdan akan sıvıyı sırtıma damlatıyordu. Bu neden çok hoşuma gitmişti?
Kızıp sinirlenmem gerekiyordu ama onun yerine bu durum hoşuma gitmişti.
"Canın acımaz, değil mi? Böyle yapınca bozulur musun?" Diye sordu. Evet sen böyle yapınca benden dumanlar çıkacak!
Canım acısa bile bunu sana söylüyemezdim.
"Robot bebek böyle basit şeylerle bozulmaz" dediğimde urazın endişeli ifadesi yok olmuştu.
Mumdaki sıvının bana verdiği
Acıyı sevmiştim."Çıplak bir şekilde üstüne bineceğim" Uraz böyle dediğinde şaşırmıştım.
Bozulmam demekle iyi mi ettim? Ben deve miyim? Sen üstüme biniyorsun.
Kollarımı kendime yastık yapmıştım.Gözlerim açıktı. Uraz üstündeki kıyafetleri çıkarıp bir köşeye atmıştı. Benden utanmıyor muydu?
Salak Leyla sen onun için cansız bir eşyasın... Herhangi bir nesne!
Bütün ağırlığını sırtıma vermişti.
Ah belim kırılacak!Erkekliğini hissedebiliyordum.
altarafı Yumuşak bir et parçası sırtımda sürtünüyordu. Bu basit bir şey olmasına rağmen ben çok farklı bir duygunun içine girmiştim. Bu his bana yabancıymış gibi geliyordu.
"Robot bebek artık kalkmak istiyor" dedim zor bir şekilde. Uraz beni duymamazlıktan gelmişti ve erkekliğini bana sürtmeye devam ediyordu. Bundan etkileneceğimi falan mı sanıyordu? Yazık!
Elleri parçalanmış tişörtümün içine girdi.
Göğüslerimi çok kolay bir şekilde elline almıştı."gerçek gibisin..." Dediğinde kafasını bana doğru getirmişti. Nefesini boynumda hissedebiliyordum.
"Ama bir oyuncak bebeksin" dedi. Bunu söylerken gülmüştü.
Uraza bakmak istiyordum çünkü ne yapacağı belli olmuyordu. Beni tedirgin ediyordu. Onunla birlikte olsaydım Yani bunu yapsaydım geri dönüşü olmayan bir yola girecektim.
Hormonlarıma sıçayım!Beni kendine doğru döndürdü. Uraz çıplaktı ve ister istemez gözüm bir yerlerine takılıyordu. Ellimle omzunu tutum.
Urazın elleri kalçamı bulmuştu. Giydiğim kot pantolununa içimden küfür ettim. Çok kötü ıslanmıştım."Dudakların çok güzel" dedi. Bana yaklaştı Dudaklarımız birleşti. Elleri çıplak olan sırtımda geziniyordu.
Durmam lazım! Yoksa insan olduğumu anlayacak.
"Robot bebek çok terledi ve lavaboya gitmesi gerekiyor" dediğimde Uraz ayağa kalkmıştı. Çıplak vücudunu izledim harika bir vücuda sahipti!
Ruh hastası olması dışında normal erkek kriterlerime uyuyordu.
Banyoya gelip güzel bir duş aldım. Sırtımda mum lekeleri vardı. Temizlemiştim ama izleri kalmıştı. Dudaklarımda morarmıştı.
Siktir siktir ben bunu babasına nasıl açıklayacaktım!***
Urazla beraber makarna yiyorduk. Yine o yapmıştı. Hayatımda yediğim en lezzetli makarna bu diyebilirim. Yemekten sonra beni kaldığı odaya getirmişti.
"Bugün babam yok" dedi. Gözleriyle bedenimi süzüyordu."Şimdi senden bir şey istiyeceğim güzel bebeğim" dediğinde gidip yatağına oturmuştum.
Tepkisizce ona bakıyordum."Bugün sadece bir tişört giyeceksin ve iç çamaşırı giymeyeceksin" diye konuştuğunda ona şaşkın bir şekilde baktım. Bu adam böyle ne saçmalıyordu!
Elindeki lacivert tişörtü bana verdi Ama bu ona aiti! Ben başkasının kıyafetini giymeyi sevmezdim.
"Robot bebek sizin kıyafetlerinizi giyemez" dedim.
"Ben senin sahibinim ne desem O" diye monoton bir sesle konuştu.
"Robot bebek rica ediyor arkanıza döner misiniz?" Böyle söyledikten sonra uraz arkasına dönmüştü.Sakin olmalıydım. İç çamaşırını giymeden verdiği tişörtü hızlı bir şekilde giymiştim. Hemen yatağa girmiştim. Urazda yanıma uzanmıştı.
Uraz bana yaklaşıyordu ve ellini tişörtümün içine koydu.
Elleriyle sanki bedenimi keşfediyordu.
Bacaklarımı okşarken hafif irkildim.
"Seninle sevişmek istiyorum" dedi.
Ona döndüm. Dudaklarıma bakıyordu ve öpmeye başladı. Daha fazla dayanamıyacaktım ve ona karşılık verdim. Birbirimizi delice öpüyorduk benden ayrılınca nefes nefese kalmış bir şekilde konuştu."Ben yüz üstü uzanacağım ve sen üstüme çıkacaksın" dediğinde şaşkın bir şekilde ona bakıyordum. Ben niye onun sırtına biniyordum?
Uraz beyaz tişörtünü bir çırpıda çıkardı. Yüz üstü uzandı ve üstüne çıktım.
"Bu çok rahatlatıcı Tanrım! sıcaklığın aynı bir insana benziyor" dedi. Bunun insanlara alerjisi yok muydu?
Hergün beni şaşırtıyordu. Galiba Uraz hakkında bilmediğim bir sürü şey vardı.
"Biraz hareket et hadi bebeğim"
Urazın İma ettiği şeyle biraz utanmıştım. Dediği şeyi yaptım ama bu sefer daha hızlı!Uraz beni tek hareketiyle altına almıştı. Kalçamı tutuyordu.
"Bir oyuncak bebekle sevişiyorum biliyorum normal değil. Ama beni rahatlatıyorsun"
Boynumu öperken elleri bütün vücudumu tarıyordu. Tişörtümü yukarı kaldırmıştı. İç çamaşırsız karşısında duruyordum.
Diliyle göbeğimi ıslatıyordu biz böyle yapmaya devam etseydik. Kötü şeyler olucaktı.
"Robot bebek durmak istiyor"
Evet nasıldı yeni bölüm?
İlerleryen bölümlerde baya değişik şeyler olucak... İyi okumlar ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNCAK BEBEK
Romance+18 İÇERİR! "Soyun!" Şimdi ben ne yapacaktım? *** Leyla işe ihtiyacı olan bir genç kızdı ve Her şey gördüğü bir gazete ilanıyla başlamıştı. "OĞLUMA OYUNCAK BEBEK OLUR MUSUNUZ?" bu iş ilanıyla o eve gitmişti. Karşısında duran adamı dinliyordu. "Uraz...