Zera ben artık yoruldum. Niye benim için güzel şeyler olmuyor! Tam mutlu oldum derken başka bir darbe alıyordum.
Anne...
Tuhaf ve saçma bir hayatım var.
Ailem beni ölü biliyormuş...Telefonum çalıyordu arayan urazdı. Konuşmak istemiyordum ve telefonu sessize aldım.
Anne! Babam seni merak eder bari bir mesaj atsaydın.
Biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var.
Sen uyu güzelim, beni kendimle bırak. Mahalleme gitmeye hiç cesaretim yoktu. Ailemi görmeye hazır değildim. Onlara kendimi nasıl açıklayacaktım?Beni ölü biliyorlardı!
Sana daha önce söylemek istedim ama çok olay oldu ve sakin bir zamanı bekledim.
Ben kaderimi değiştirmiştim. O uçurumdan atladıktan sonra hiç geçmişte olacakları düşünmemiştim.
Anne 2018 yıllındaki gazetelere bak her şeyi daha iyi anlayacaksın.
Telefonumu çıkardım ve 2018 yıllındaki gazetelere baktım.
ŞOK İNTİHARLI ÖLÜM!
10.04.2018
Gece geç saatlerde habersiz bir şekilde evden çıkan Leyla kahraman adındaki genç kızdan günlerdir haber alınamıyor. Ailesi, polisler, halk her yerde onu aramaya koyuldu ama bir sonuç bulunamadı. Genç kızın Annesi Rümeysa aşçı, genç kızın Yakın arkadaşlarından ve sevgilisinden şüphe ediyor. Polis gereken araştırmaları yapıyor.Annemin ismini görünce bir süre baktım. Babamı ve beni bırakıp o adama gitmişti. Onun soyadını almıştı.
Diğer haberlere geçtim.
Genç kızdan hiçbir haber alınamadı. Annesi Rümeysa aşçı sürekli ağlıyor her yerde kızını deli gibi arıyor babası rıza kahraman, genç kızın sevgilisi batuhan düzlükten şikayetçi oldu. Bütün Türkiye genç kızı bulmak için seferber oldu ama bir sonuca ulaşılamadı. Genç kız yoksa
Bir cinayet kurbanı mı gitti?Dehşet bir şekilde çıkan haberlere bakıyordum.
Günler geçtikçe umutlarımız sönüyor aramalar yapıldı ama genç kızdan hâlâ bir haber yok
Şok şok!
Kayboalan genç kızdan bir haber aldık. Maalesef bir uçurumun dibinde ölü olarak bulundu. Anne ve babasına baş sağlığı diliyoruz. Söylentilere göre intihar etmişNasıl böyle bir şey olur?
Ben şuan dışardaydım. İnsanlar hiç mi beni fark etmiyordu?Anne... Şey şey senin olay uzun bir zaman önce oldu ya.
Arada sadece üç yıl var. Eski mahalleme gidecektim. Aileme ben yaşıyorum diyecektim. Kendimi böyle bırakamazdım. Eski mahalleme gitmek için otobüse bindim. Urazada mesaj attım. Annem acaba babamın yanında mıydı? Onunla görüşmek istemiyordum. Hep ondan kaçtım. Uraza beni bir tabloya hapsetmesini söylücektim.
Kendime gazı verdikçe verdim ama mahalleme yaklaştıkça bedenim geriliyordu.
Anne sakin ol endişe etme!
Otobüs durdu benim kalbim hızlı bir şekilde atmaya başladı.
Otobüsten indim ve yürümeye başladım.
Mahalle eskisi gibi değildi çok şey değişmişti. Berbercinin göbeği tek aynıydı ve hep giydiği gömleği üzerindeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNCAK BEBEK
Romance+18 İÇERİR! "Soyun!" Şimdi ben ne yapacaktım? *** Leyla işe ihtiyacı olan bir genç kızdı ve Her şey gördüğü bir gazete ilanıyla başlamıştı. "OĞLUMA OYUNCAK BEBEK OLUR MUSUNUZ?" bu iş ilanıyla o eve gitmişti. Karşısında duran adamı dinliyordu. "Uraz...