Kısa bir not:
Küçük yazı olan yer bebeğin konuşması...😁İYİ OKUMALAR🥰
***
Şimdi ismini verdiğim güzel bebek sen ne diyorsun?Geleceğe gitmen için ölmen gerekiyor.
Dur biraz düşüneyim sen babanında çocuğusun intikam almak adına beni öldürmeyeceğin ne malum!
Hayır ben sana zarar vermem
Sana güvenmek istiyorum ama ölmek o kadar kolay değil. Peki ya sen zarar görmeyecek misin? Diye sordum.
Bana hiçbir şey olmayacak.
Bu bana çok tuhaf geliyor. Kendimi nasıl öldüreceğim! Zaten geleceğe gitmemin tam zamanı. Annemi görmek istemiyorum. Ben her şey nasılsa öyle başlasın istiyorum. Hem urazı çok özledim. Bok herif gözümde tütüyordu.
Şimdi yoldan geçen hızlı arabalara baktım. Kendimi arabanın önüne atmayı düşünüyordum. Tam atıyordum araba jet hızıyla yanımdan geçiyordu. Burası çok kalabalıktı ben kendimi burada öldüremezdim. Bu işi sessizce haletmeliydim. Kendimi öldürmek için resmen plan yapıyordum.
Bu da mı benim başıma gelecekti?
Ben bu durumlara düşecek kız değilim."Şimdi ben ne bok yiyeceğim?" Telefonumu arka cebimden çıkardım ve pelini aradım. Boklu cevap vermemişti. Bokumu ye!
Beni geçenlerde aradı ve ben açmadım o da benim gibi olmaya çalışıyor. Sen kırk fırın ekmek yesen bile yinede benim bir fısıltım gibi olamazsın.
Bebeğim bak annen ne kadar güzel laf sokuyor. Sen bunları şimdiden öğren.
Ne demişler biliyor musun?
Zenginler et yer fakirler hayalet! Bu espiriyi anlayacak zeka vardır sende.Espirili bir annem var.
Memnun ol ya da olma senin annen benim. Canım yavrum. Seni çok güzel sevicem. Canın bir şey çekiyor mu?
Yok teşekkür ederim.
En çok kime benziyorsun? Şimdi bir şey soracağım ama lütfen annenin salak olduğunu düşünme.
Sen kendini görebiliyor musun? Cinsiyetin kız mı?
Bana çok soru soruyorsun ve yetişemiyorum. Ben ikinizin karışımıyım kızıl Saçlarım ve mavi gözlerim var. Ben bir kızım!
Vay be desene babaannene benziyorsun. Mavi gözler babadan! Eee bana ne kaldı?
Tenin ve ruhun kaldı. Dış görünüş babam ama iç olarak senin gibiyim...
Sen benim karnımdasın ve bütün özelliklerin ben olmalıyım. Birde sen böyle akılı bir şeye benziyorsun.
Ben akılı değilim. İç isyanlara girdim akılı olmak için ne yapmalıydım? Bol bol kitap okuyacağım. Evladım aptal olmasın.
Kendine haksızlık etme.
Eve gelmiştim. Ben planlar kuruyordum hayat da götüyle bana göz kırpıyordu.
Babam, sevgili biyolojik annem için baya bir hazırlık yapmıştı. Sanırsın İngiltere kraliçesi gelecek. Bu eve gelmesi hata bizimle konuşması ona çok fazlaydı.
"Kaç yıldır beraber yaşıyoruz bana böyle bir sofra kurmadın." Diye homurdandım. Babam beni umursamadan masayla ilgilendi.
"Bunu böyle koyarsam daha iyi."
Bu sahneye daha fazla dayanamıyacaktım babam anlamadan mutfaktan bıçak aldım ve banyoya gittim. Evet bileklerimi kesecektim. Bıçağı aldım ve gözlerimi kapatım.
Kendini kesebilirsin...
Bunu yapabilirsin.Kendime gaz veriyordum ama sonuç başarısızlıkla sonuçlandı. Kendimi öldürmeye cesaretim yoktu. Kendimi yastıkla boğmaya çalıştım. Yok ben ölmüyordum!
Ölümden bu kadar korktuğumu bilmiyordum. Zera kızım sen ne diyorsun bu işe?
Bebeğimi çabucak sahiplenmiştim. Karnım gün geçtikçe kendini beli edecekti ve ben babama ne diyeceğimi bilmiyordum o yüzden hemen geleceğe gitmem gerekiyordu.
Uçurum görüyorum...
Senin verdiğin mesajı galiba anladım.
Babamla annemi bu akşam yalnız bırakacaktım. Babama haber vermeden sessiz bir şekilde evden çıktım.Kalbim çok hızlı atıyordu. Kendimi bir an önce öldürmem gerekiyordu. Bu geçmiş gözüme batacağı kadar batmıştı. Geleceğe gittiğimde kendimle üç şey götürüyordum.
Urazın annesinin fotoğrafı, karnımdaki bebek ve tabikii olmazsa olmazı kendimi...Gözlerini kapat seni bir yere götüreceğim...
Zera'nın dediği şeyi yaptım. Gözlerimi açtığımda kendimi bir uçurumun kenarında buldum.
Sen beni geleceğe götüremez misin?
O izin vermiyor...
Yine bulmaca gibi konuştun. Fazla üstüne gelmiyeceğim...
Uraz için kendimden vazgeçebilirim altarafı ölücektim ve gelecekte urazın yanında olacaktım.Uçuruma yavaş adımlarla yürümeye başladım ve kendimi atamıyordum. Arkadan doğru gitseydim benim için daha çok kolay olurdu. Arkamı döndüm ve yürümeye başladım. Önümde ağaçalar arkamda Bir uçurum vardı. Ben böyle işe sıçayım! Bir kaç adım sonra kendimi aşağıda bulacaktım. Kalbim küt küt atıyordu. Ben böyle geriye doğru giderken gördüğüm kişiyle durdum. Bunun Bu kadar sefil bir şekilde burada ne işi vardı?
Evet sorunun cevabını doğru bulanlara "🗝️" Simgesi koyacağım...
Yeni bölümü nasıl buldunuz?
Benden size küçük bir not:
Bazen çok şaşırtıcı olaylar yaşıyoruz. Her şey üstümüze çok gelebilir. Kendinizi sakın bırakmayın. Güçlü olun...❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUNCAK BEBEK
Romance+18 İÇERİR! "Soyun!" Şimdi ben ne yapacaktım? *** Leyla işe ihtiyacı olan bir genç kızdı ve Her şey gördüğü bir gazete ilanıyla başlamıştı. "OĞLUMA OYUNCAK BEBEK OLUR MUSUNUZ?" bu iş ilanıyla o eve gitmişti. Karşısında duran adamı dinliyordu. "Uraz...