İÇİMİZDEKİ SEVGİ

28.9K 1.2K 408
                                    

Medyadaki Leyla'nın kahkahası gözünüzde canlansın diye attım
İyi okumalar❣️
***
Uraz üzgünce bana baktı, kelimeler ağzından tane tane çıktı.

"Ben sana çok mu acı çektirdim?" Diye sordu. Yaptığı hataların yeni farkına varıyordu. Yapılan bir günahtan pişmanlık duymuştu.

"Hayır!" Sesim bir fısıltı gibi çıkmıştı.
"Buraya hiç gelmemeliydin! Bu işe hiç girmemeliydin! Hepsi benim yüzümden! Seninle sevişmemem gerekiyordu!" Diye bağırdı.

Ayağa kalktım bedenim çok yorgundu. Uraz ayağa kalktığımı görünce uzanmam için işaret verdi.

"Kendini lütfen yorma!"

Beni düşünmesi çok güzeldi.
Lan adam seni öyle bir severimki şeytan bile maşallah der.
Bizim ilişkimiz normal değildi ama biliyorduk içimizde birbirimize karşı bir sevgi vardı.

"Bak bu olanlardan dolayı kendini suçlama. Ben seninle zorla sevişmedim. Her şeyi isteyerek yaptım. Böyle olacağını ikimizde bilemezdik." Dedim.

Bazı şeyleri itiraf etmemin zamanı gelmişti artık aramızda yalan kalmasını istemiyorum.

"Canımı acıtığın zaman bende intikamımı aldım." Diye itiraf ettim.

"Nasıl?"

Uraz bu kadar uysal olmuşken anlatmaya karar verdim. Bugüne kadar ne yaptıysam her şeyi bir bir anlatım.

"Demek ki boşuna senden süphelenmiyormuşum! "

Yüz ifadesi biraz kızgındı ama ben onu yumuşatırdım.

"Senin yaptıklarının yanında Benimkiler çok masum duruyor! " Dedim.

Elini teslim olmuşçasına yukarı kaldırdı.

"Seninle baş edemiyorum." Seninde ömrün kısa geldi.

Burada çok sıkılıyordum.

"Oyun oynuyalım mı?" Diye bir teklifte bulundum. Kafamı dağıtmam lazımdı. Ben hamile bir kadınım stresten uzak durmam gerekiyor.

"Ne oyunu?"
Ben bir şey anlatmadan, Sende bir şey anla!

"Sırasıyla Birbirimize soru sorucaz tamam mı?"

Bu fikir urazın hoşuna gitmişti ve olumlu anlamda kafasını salladı. Zera canım sende zor sorular düşün.

Tamam anne!

"En sevdiğin renk nedir?" İlk ben başladım ve Uraz bu soruya gülmüştü. Neyine gülüyorsa! Tabii ya bu soruyu çok basit buldu.

"Beyaz!"

Ben bunu zaten biliyordum. Biraz güzel zaman geçirelim diye sormuştum. Hafif tebessüm ettim.

"Beyazı seven insanlar kirlenmekten korkar. Bir iş yaparken daima kendini sorgular."

Beni alkışlayıp elini cebine soktu.
"Doğru dedin! Ama atladığın bir yer var. Bu rengi sevenler kimseyi sevmezler"

Ona kendimi gösterdim.
"Sen beni sevmiyor musun?" Diye sordum.

Bunu bilmeye ihtiyacım vardı.

"Sen kimse değilsin." Böyle deyip konuyu kapatı ama ben kapatmazdım.

Anne beni de sor.

Tamam kızım hemen soruyorum.

"Peki bebeğimizi?"
Umarım boktan bir cevap vermezsin.
Karnıma bakarak konuştu.

"Kızımı tabikii seviyorum hemde her şeyden."

Alınmak gibi olmasın ama burada ben neydim? Oğlum bana diyeceksin seni seviyorum. Bitti!

"Sen hiç cesur biri değilsin sevdiğin halde diyemiyorsun seni seviyorum.
Ama ben diyebiliyorum!" Sesim öfkeli çıkmıştı.

Amip beyinli Uraz!
Ahtapot kılıklı herif! Bu hayvanın bile birden çok kalbi vardı. Sende bir tane var ne oluyor?

Karar verildi babanı kadın gibi giyidirecem. Kafayı ona taktım.

Anne hayır!

"Seni seviyorum dememe gerek yok.
Bir cümleyle sevgimi gösteremem. Sen çok safsın! Yoksa her önüne gelen sana seni seviyorum deyince inandın mı?"

Evet inandım çünkü o insanların sevgisine ihtiyacım vardı.

"Evet, eski sevgilim yanii Batuhan bana sürekli seni seviyorum diyordu ama sana bu konuda katılıyorum."

"Batuha'nın fotoğrafı var mı sende?"

İnsan bir kıskanır! Ama o batuhan'ın fotoğrafını istiyor. Git fotoğrafı koynuna sok!

"Yok!" Dedim. Ayrıca batuhan'ın fotoğrafı bende ne arasın? Deli mi bu adam!

Dudağını dişinin arasına soktu.

"Soru sırası sende?" Dedim.

"En rezil olduğun gün?"

Düşündüm benim her günüm rezildi.
Aklıma gelen bir anımla gülmeye başladım.

"Şey ilkokuldayken ben üşütmüştüm hoca da ödevleri kontrol ediyordu. Hoca defterime bakarken ben bir hapşırdım bütün sümüğüm hocanın yüzüne gelmişti..." Deyip kahkaha attım uraz da benimle birlikte güldü. Bebeğimde gülüyordu!

Bu an çok güzeldi!
***
Metin bey odaya geldiğinde yüz ifadesi gergindi.
"Anandi'yi aradım ve tüm olanları anlatım. İlk uçakla buraya geliyor."

Uraz yüzüne ciddi bir ifade takıp metin beye bakmıştı.
"O buraya hiç gelmezdi!" Dedi.

Metin beyin gözleri beni buldu.

"Bu sefer durum acil!"

Anne benimle ilgili tüm gerçekleri Anandi halaya anlat.

Sen onu ne kadar çabuk kabullendin.

Evet çünkü onunla ilgili iyi şeyler görüyorum.

Benim uykum geliyordu yatağa uzandım ve gözlerimi kapattım.

***

Uyuduğum zaman kalkmayı bilmiyordum. Gözlerimi açtığımda Urazın elinde bir tepsi gördüm.

"Sana sıcak çorba yaptım..." Böyle dediğinde kalbim küt küt attı. Sen benim için çorba mı yaptın? Çocuk seni yerdim.

Anne çorba çok güzel kokuyor. Hemen ye!

Benim yaptığım yemekler daha güzel.

Her konuda babamı kıskanıyorsun...

"Zera çorbanın çok güzel koktuğunu söyledi. Benim seni kıskandığımı söylüyor! Bak Altan Altan gülüyorsun. Bari sen benim tarafımda ol!"

Baba-kız üstüme gelmeyin.

Kızımın kıkırdayan sesini hissediyordum ve bu beni gülümsetmişti.

Çorbayı içmeye başladım.

Mmm anne çok güzel.

"Eline sağlık benden güzel yapmışsın."

Uraz benden biraz uzakta duruyordu ve boşalan tepsiyi aldı. Hizmetlim olmuş gibiydi ve bu çok rahatı. Bütün işlerimi ona yaptıracağım.

"Birazdan geleceğim ve senin için bir şey çizeceğim!"

Sizce Uraz ne çizecek?

En güzel sahne hangisiydi?

Sizi güldüren bir yer oldu mu?

OYUNCAK BEBEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin