TUBUH Marisa dicampak kasar ke atas katil, Arfan memandang Marisa yang sedang menangis kuat sebelum menghentak kuat dinding bilik Marisa.
"Kau jujur dengan aku sekarang Marisa Hani! Siapa jantan tu sebelum aku sakitkan kau lebih teruk," suara Arfan mulai memenuhi isi bilik.
Marisa menggeleng. Bibirnya bagai terkunci untuk membalas.
"Sekarang Marisa!" Besi katil ditumbuk kuat, darah di tangannya semakin mengalir deras. Arfan tidak menghiraukan rasa sakit tersebut, hatinya jauh lebih sakit sekarang ini.
"D-dia kawan Mar, a-abang.." Marisa cuba berbohong meskipun dia tahu Arfan tidak akan mempercayai kata-katanya.
"Kau tahu tak Marisa Hani," senyuman sinis diukir, segera kakinya menapak mendekati Marisa lalu dia duduk di hadapan gadis itu, Marisa sudah bergerak menjauhi Arfan. Dia takut sekarang ini.
"Kau ni hak aku, luar dan dalam adalah hak aku. Dan aku paling pantang dan tak suka orang sentuh hak aku, aku juga.." tangan naik memegang wajah Marisa, wajah Marisa jelas kelihatan takut.
"Benci orang tipu aku," Arfan menepuk wajah Marisa perlahan sebelum tubuh gadis itu ditolak ke katil dan lalu Arfan segera menahan tangannya dan menghempap tubuh kecil Marisa dengan tubuhnya.
Marisa tersentak dengan perbuatan Arfan. Hatinya betul-betul sedang takut sekarang ini.
"Abang Arfan, lepaskan Mar. Kenapa abang buat Mar macam ni, Mar tahu Mar salah. Mar minta maaf sebab tipu abang. Mar cuma takut abang sakitkan Syafiq. Iya, Syafiq tu teman lelaki Mar, Mar minta maaf abang. Tolong lepaskan Mar," rayunya, hati Arfan semakin bertambah terbakar mendengar kata-kata Marisa.
"Biar aku tunjuk siapa berhak miliki kau, Marisa Hani." Sejurus dia mengatakan sebegitu, bibir merah jambu Marisa segera disambar kasar. Marisa tersentak, air matanya semakin deras mengalir. Dia takut dengan tindakan Arfan seterusnya.
"Ab-bang.. lepas-skan Mar," ujarnya terputus-putus, Arfan tidak melepaskan sebaliknya semakin mendalamkan ciumannya.
Dicumbu kasar bibir merah itu, dilepaskan segala amarahnya. Malam ini akan dia buktikan siapa yang berhak terhadap Marisa Hani.
"Ab-bang.." Marisa masih tidak putus merayu, dada bidang Arfan cuba ditolak menggunakan kudratnya malangnya tenaga Arfan jauh lebih kuat.
"Kau hak aku, Marisa! Hak aku! Aku benci hak aku disentuh oleh lelaki lain! Cinta kau, tubuh kau hanya milik aku! Milik Arfan Daniel seorang!" Jerkahnya sejurus melepaskan ciuman mereka, Marisa menggeleng.
Arfan gila! Lelaki yang dia kenali sudah berubah.
"Abang.. Abang c-cuba nak r-rogol Mar ke?" Tergagap-gagap gadis itu cuba bersuara, tangannya sudah mengigil ketakutan. Dia takut, takut dengan Arfan. Dia sungguh takut sekarang ini.
Arfan tertawa galak.
"Aku tak rogol kau tapi aku nak kau sentiasa ingat siapa yang selamanya berhak terhadap kau," sejurus mengatakan sebegitu, baju kurung Marisa ditarik kasar sehingga terkoyak dan menampakkan isi bahagian dalam yang tidak sepatutnya.
Marisa segera menutup bahagian dadanya dari pandangan Arfan. Arfan tersenyum tergoda.
Seksi, itu ucapan Arfan pertama kali melihat dada Marisa yang selama ini dia tertutup dari pandangannya. Dahulu, dia cuma mampu berimaginasi tapi sekarang dia nampak dengan mata kepalanya.
Dia tidak sangka gunung kembar milik Marisa jauh lebih besar dari bayangan kotornya.
Ah damn!
"A-abang jangan buat Mar macam ni, Mar merayu. Abang t-tolong lepaskan Mar, Mar janji M-Mar akan tinggalkan Syafiq dan dengar semua kata-kata a-abang. Tolong jangan apakan Mar," air matanya semakin deras mengalir. Dia takut pandangan nakal dari Arfan itu.
Arfan merapati Marisa lalu tangan gadis itu dipaksa buka dari menutup kawasan dadanya.
"Shush sayang jangan tutup kegemaran abang ni.. sayang tahu tak sayang seksi sangat sekarang ni. Abang rasa terseksa sangat tengok," ucap Arfan dengan nada sensual.
Marisa menggeleng.
"A-abang tolong.. jangan," Arfan tersenyum sinis seraya menggeleng perlahan.
"Anggap je ini hukuman abang untuk Honey. Honey kena ingat Honey tu hak abang. Selamanya! Sayang tahu tak rasa sakit tu macam mana bila dapat tahu rupanya Honey bercinta dengan budak hingusan tu diam-diam? Rasa dia sakit sangat, dekat sini." Tangan kecil Marisa dibawa tepat ke dada bidangnya.
"Sakit sampai rasa tadi abang nak bunuh je dia dekat situ," Arfan mengetap gigi geram. Bayangan wajah Syafiq kembali bermain difikirannya.
"A-abang..."
"Shush sayang diam, abang janji abang tanggungjawab," baju t-shirt bersama seluar pendek miliknya ditanggalkan dari badannya.
"A-abang tolong jangan buat Mar macam ni, abang.."
"Tolong sayang.. abang taknak sakitkan sayang." Potong Arfan dengan nada keras, air mata di wajah Marisa dihapus lembut sebelum bibir gadis itu dicumbu kasar.
"Abang minta maaf, rasa dia mungkin sakit untuk pertama kali tapi abang janji lepastu Honey akan enjoy." Bisiknya perlahan sebelum kain baju kurung gadis itu ditanggal kasar.
Rayuan Marisa langsung tidak dipedulikan. Yang ada cuma rasa marah, cemburu dan egois sahaja yang bertaktha di hati Arfan Daniel malam itu. Tidak dipedulikan Marisa yang kesakitan, yang dia tahu Marisa cuma miliknya seorang sahaja.
ARFAN mengeliat kecil sebelum tersedar ada sesuatu yang berat di lengannya, saat sedar itu adalah Marisa, dia mengukir senyuman kecil.
Teringat kembali kejadian malam tadi, dimana Marisa menjerit namanya sambil meminta dirinya.
Arfan mengucup dahi bersih Marisa lama lalu dielus lembut rambut Marisa. Tiada langsung rasa penyesalan di hatinya melainkan rasa puas dan gembira.
"Abang janji pada sayang.. Lepas ibu balik, abang akan minta pada ibu untuk kahwin dengan sayang. Abang akan bertanggungjawab," bisiknya ikhlas, dia memang sudah fikirkan hal ini sedari malam tadi.
Dia bersedia memegang tanggungjawab sebagai seorang lelaki.
Marisa yang sedikit mengeliat membuatkan Arfan segera menghentikan gerakan. Dia tidak mahu menyedarkan Marisa.
Deringan telefon mematikan renungan Arfan terhadap Marisa. Decitan kecil dikeluarkan, baru sahaja dia hendak menikmati moment bersama Marisa, ada sahaja penganggu.
"Helo ibu, kenapa? Fan baru..." Arfan terkedu mendengar kata-kata sang ibu dari hujung corong.
"Tapi Fan.." pandangan matanya dihalakan ke arah Marisa yang masih lena diulit mimpi.
"Hmm baiklah, Arfan siap sekarang. Sekejap lagi Arfan sampai," butang merah ditekan. Arfan memandang wajah tenang Marisa sebelum bibir merah jambu itu dikucup lembut.
"Abang minta maaf, abang kena pergi sekejap. Papa abang perlukan abang. Abang janji abang akan tunaikan janji abang pada sayang. Honey tunggu abang ya," rambut Marisa dikucup sebelum dia bangun tanpa disedari Marisa.
Sebelum berlalu pergi, sempat diberikan kucupan pada dahi Marisa lama.
"Sayang rehat dulu ya, i love you."
****
bersambung
YOU ARE READING
MRS ARFAN DANIEL©
Romance[COMPLETED] WARNING: BACAAN MATANG. ADA SEDIKIT SCENE ROMANCE 18SX. BACA MENGIKUT KESESUAIAN UMUR. JIKA MASIH BERKERAS, IA NYA MENJADI TANGGUNGJAWAB PEMBACA SENDIRI. Arfan Daniel, Kerana cemburu, maruah seorang gadis yang dicintainya dirampas begi...