Merhaba.
Aslında bitmiş bir taslağın buraya aktarımını yapacağım. Bu hikayeyi Gece Avcısı'ndan önce yazdım. Fakat burada yazdığım Claude Kropper karakteri beni öyle çok etkiledi ki onun hakkında bir hikaye yazmazsam bu kurgunun eksik kalacağını farkettim. Bu kitabı serinin ilk kitabı olan Gece Avcısı'nı okumadan okuyabilirsiniz, iki kitap da ayrı ayrı anlaşılabilecek durumda.
Şimdi, sizinle tanıştırmak istediğim beş genç var. 2014 yılından aramıza katılıyorlar.
Merve'ye merhaba deyin. Kendisi biraz sabırsızdır ve zaman zaman iradesine hakim olabildiği pek söylenemez. Ona katlanmak biraz zor olsa da arkadaşları bu tavırlarına anlayış gösterebiliyorlar. Ee... Şey, belki de alışamamışlardır. Bunu zaman gösterecek. Çocuk yaşta babası onu terk etmiş; bunun psikozları zaman zaman kendisini gösteriyor. Başkalarına kolay güvenebilen birisi değil, fakat arkadaşları güveniyorsa onu için pek problem yok.
Cıvıl cıvıl bir arkadaşımız olan Nergis, Merve'nin aksine kendine güvenen, kararlı ve dışa dönük bir kız. Bir kusuru var, fazla boşboğaz. Pek sır tutabilen biri değil. Bu anti-özelliğini telafi edecek bir durumu da var; unutkanlık. Yani, önemli bir durumu sıradan bir ses tonuyla söylerseniz bir saate ne söylediğinizi unutabilir. Tatlı bir kızdır. Onu seveceksiniz.
Yakışıklı delikanlımız Poyraz, asabi, hırçın ama bir erkeğe göre fazla hassas ve duygusal bir karakter. Ağır abi tavırlarından nefret eder. Öyle göründüğünü söyleyemem ama kabadayılık en sinir olduğu harekettir. Tepesi çabuk atar. Aynı hızda da öfkesi geçer. Adı kendisine çok yakışıyor gerçekten. Biraz içine kapalı biridir, insanlarla kolay iletişim kuramaz.
Işte Mehmet. Duyarlı bir kişiliğe sahip. Ayrıca inanılmaz yeteneklidir, teknoloji olsun, bilim olsun her konuda merakı var. Belki de yetenekleri merakından kaynaklanıyordur. Biraz çenebaz, genelde insanların anlayamayacağı dilden konuşur. Dahilerin anlaşılmaz ve hayret uyandırıcı konuşmalarını hatırlayın. Ayrıca bir dönem kickbox öğrenmiş, zayıf görünümüne nazaran oldukça kuvvetli.
Son olarak Yeşim size merhaba demek istiyor. Onun hakkında sizlere çok neşeli ve iyimser bir kız olduğunu söyleyebilirim. Çok hareketlidir, onun hiperaktivitesi olduğundan şüpheleniyorum. Gitar çalıyor kendisi. Korku romanları ve Stephen King seviyor. Basketbol oynamayı ve kaykaya binmeyi seviyor. Ekstrem sporlara düşkün, bir dönem paraşütle atladığı iddiaları doğrudur. Kutup Yıldızı adı verdiği bir motorsikleti var..
Umarım onları sevmişsinizdir, çünkü gerçekten de zor bir yolculuk onları bekliyor. Bu yolculukta bize katılmanızı çok isteriz.
Sevgiyle kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zaman Yolcuları [ZAS -2] (Tamamlandı)
Science FictionZÜMRÜD-Ü ANKA SERİSİ -2 Hiçbir insan sıradan değildir, her birinin kendine has yetenekleri vardır. Süper kahraman olmaya gerek yok, eğer kontrollü davranırsanız, dünyayı kurtarabilirsiniz. Sıradan olduklarını sanan beş genç bir gün yeteneklerinin ve...