Poyraz Yeşim'in attığı çığlığı duyar duymaz kızların yanına geldi ve Merve'yi kucağına aldı. Odaya kadar çıkarıp yatağına yatırdılar. Nergis durumu biliyordu.
"Yine kriz mi geçirdi? Hem de durup dururken?"
"Ne diyorsun sen? Ne krizi?" dedi Yeşim.
Nergis endişeyle kafasını salladı.
"Buraya gelmeden önce psikiyatrik tedavi alıyordu. Hastalığını tıp bulamayınca psikiyatriste danıştı ailesi. Antidepresan kullanıyordu ve son dönemlerde bu krizleri azalmıştı. Durup dururken sanrılar görüyor, sinir krizleri geçiriyordu."
Yeşim öfkelenmişti.
"Ve sen bize şimdi mi söylüyorsun?"
"Kendisi bile önemsemiyordu ki." dedi Nergis ağlamaklı bir sesle. Merve canı yanıyormuş gibi keskin bir çığlık attı. Gözleri kapalıydı ve çırpınıyordu.
"Düşünecek zaman yok." dedi Yeşim. "Mehmet, bana yardım et. Sen bacaklarını tut. Çırpınmasını ve dilini yutmasını önlemeliyiz. Nergis bir kumaş bul. Poyraz, sen de Gaius'a haber ver."
Yeşim Merve'nin kollarını tutarken Poyraz hızla hekimi bulmaya gitti. Hızını alamayıp Merlin ile koridorda çarpıştı ve genç büyücünün konuşmasına izin vermeden hızlıca konuştu.
"Elizabeth kriz geçiriyor. Lütfen çabucak odaya git Merlin."
Prens Arthur da olayı görmüştü. Endişeli gözlerle Poyraz'ın ardından bakakaldı.
Gaius olabildiğince çabuk odaya girdiğinde elinde mavi bir şişe vardı. Verdiği ilaç Merve'yi sakinleştirdi ve kızcağız hemen uykuya daldı.
Hüzün dolu bir akşam çöküyordu Kamelot'un üzerine. Arkadaşları hep birlikte mışıl mışıl uyuyan Merve'nin yatağının etrafına dizilmişlerdi. Bu gece onlara uyku yoktu.
"Zavallı kız." dedi Yeşim hüzünle. "Nergis'den başka kimse bilmiyor muydu onun rahatsızlığını?"
İki yana sallanan başlar Yeşim'in sorusunu yanıtladı.
"Onu görevi tamamlamak uğruna tehlikeye atamayız. Eve dönmeli." dedi Poyraz.
"Merve bunu asla kabul etmez." dedi Mehmet. Poyraz hüzünlü gözlerini Merve'den alamıyordu.
"Ettirmeliyiz. Şu haline baksana. Onun yerine ölmeyi tercih ederim."
Yeşim yine olayın diğer tarafından bakmayı tercih etmişti.
"Ya bu kriz bir büyüden ibaretse?"
"Öyle olsaydı Merlin söylerdi." dedi Nergis. Yeşim bundan emin değildi.
"Sormalıyız belki de."
O sırada Merlin içeri girdi.
"Elizabeth, zavallı tatlı kız. Gaius ne dedi?"
"Dinlenmesi gerekiyormuş. Daha önce de bir kriz geçirmişti. Ama bu sefer durum farklı. Merlin, o bu göreve uygun değil." dedi Poyraz.
"Kuralları ben koymuyorum lordum. Onu gönderemem." dedi Merlin. "İnanın bana, o sizinle daha çok güvende."
"Peki ne yapacağız? Ona tam olarak ne olduğunu biliyor musun?" dedi Mehmet.
"Morgause içinizden zayıf olanı buldu." dedi Merlin.
"Bu, nasıl olur? İsimlerimizi bilmesi gerekmez mi?" dedi Yeşim hayretle.
"İsim gerektirmeyen büyüler de vardır. Küçük ama etkili büyüler isimsiz yapılır. Leydi Elizabeth bu tür bir büyüye maruz kaldı. Ama merak etmeyin, iyileşecek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zaman Yolcuları [ZAS -2] (Tamamlandı)
Science FictionZÜMRÜD-Ü ANKA SERİSİ -2 Hiçbir insan sıradan değildir, her birinin kendine has yetenekleri vardır. Süper kahraman olmaya gerek yok, eğer kontrollü davranırsanız, dünyayı kurtarabilirsiniz. Sıradan olduklarını sanan beş genç bir gün yeteneklerinin ve...