Özel Bölüm (II)

211 28 22
                                    

Şimdi. Yaz. Ve asla durma.
Durum Değerlendirmesi Rapor - 1
Hazırlayan : Claude Kropper
Görevler gayet istikrarlı bir durumda ilerliyor.

(Claude bir süre masanın başında, floresan ışıkların arasında oturmuş, neler yazacağını düşünüyor. Oldukça ferah gözüken Beyaz Oda'da her şey ihtiyaçları karşılayacak biçimde tasarlanmış. Lysa beyaz rengi tamamen düşüncelerden ve görevlerden soyutlanmaları için seçmiş. 'Biraz mavi de olabilirdi belki' diye düşünüyor Claude. Mavi rahatlatıcı bir renktir.)

Raporu Hazırlayan: Claude Kropper.
Gece Avcısı.
Zümrüd-ü Anka Timi'nin kurucusu ve lideri.

Değerlendirme 1
Genel Değerlendirme.
Odaklanma hızı ve ortak problem çözme yeteneği üst düzeyde gelişmiş. Ayrıca programlama ünitesinin tasarladığı rüyalar ile bilinç altı stabil bir seviyede tutuluyor. Ancak önlerindeki birkaç görev, onları psikolojik olarak fazlasıyla yoracaktır.
Grubun en önemli özelliği kamuflasyon yeteneği. Hızlı bir şekilde görevlere adapte olabiliyorlar.

Kişisel Değerlendirmeler. (Numaralandırılmış bir şekilde raporda belirtilmiştir.)

Değerlendirme 2
Poyraz
Fiziksel Özellikler: 19 yaşında. 1.90 boyunda, hafif atletik yapılı. Dayanıklı ve gerektiğinde hızlı hareket edebilir.
Karakteristik özellikler: Duygusal bir yapıda. Karar vermesini ve odaklanmasını geciktirebilecek bir durum ama şu an böyle bir durumla karşılaşılmadı. Ayrıca içine kapanıklığını biraz da olsa yemiş durumda.
Geçmişe Dair Bilgiler: Gizli. Sonradan açıklanabilir.
Özsel Yetenekler: Duygusal yapısı ona olaylara farklı bir açıdan bakmasını sağlıyor. Hırslı ve bu hırsı onu iyi yerlere getirebilir. Çünkü dengesini kurmayı çok iyi öğrenmiş. Aynı zamanda olaylar arasındaki bağlantıları çabuk kurabilen, çözüm odaklı düşünebilen bir yapıda.

Değerlendirme 3
Yeşim
Fiziksel Özellikler: 1.80 boyunda, 19 yaşında, gerektiğinde çevik olabilen bir yapıya sahip. Sporcu kişiliği onu esnek yapmış. Hızlı, atletik ve temkinli bir duruşa sahip.
Karakteristik özellikler: Çılgın, eğlenmesini bilen ve cesur biri. Arkadaşları onu "deli" olarak tanımlıyor. Cesaretin verdiği gözüpeklik çoğu zaman başına bela oluyor.
Geçmişe Dair Bilgiler: Yarı Gizli. Çok sosyal biri ve bir sürü yardım derneğinde gönüllü çalışmış. Ailesi iyi, sakin bir aile. Bir trafik kazası dışında bilgi verilebilecek olaylardan çok fazla yok.
Özsel Yetenekler: Aşırı konuşkan, çok fazla saçmalama potansiyeline sahip. Yerinde duramayan heyecanlı bir kişiliği var. Bununla beraber akıllı ve çözüm odaklı çalışan bir beyni var. İnsiyatifi eline almaktan çekinmez.

Değerlendirme 4
Mehmet
Fiziksel Özellikler: 20 yaşında, 1.84 boyunda, atletik ve güçlü bir yapıya sahip. Zayıf görünebilir ama kuvvetlidir. Dengeli beslenir ve her gün spor yapar.
Karakteristik Özellikler: Şu ana kadar sakin bir tavır izledi. Stabil bir durumda ve bedensel özelliklerini verimli kılacak bir düşünce yapısına sahip.
Geçmişe Dair Bilgiler: Yarı gizli. Küçük bir kick box turnuvasında şampiyon olmuş. Sosyal ilişkileri kuvvetli. Okulunda da matematik ve diğer bilimlerde başarılı. Döneminde suyla çalışan helikopter tasarlamış ve hala bitirememiş.
Özsel Yetenekler = planlama ve uyum sağlama konusunda başarılı. Teknoloji konularında meraklı ve fikir üretebilen bir beyni var.

Değerlendirme 5
Nergis
Fiziksel Özellikler: 19 yaşında, narin bir yapıya sahip. Çevik olabildiğini sanmıyorum fakat bedensel fonksiyonları stabil.
Karakteristik özellikler: konuşkan ve ara sıra çam devirebilen hiçbir şeyi içinde tutmayan biri. Geçmişinde yaşadığı bir olay yüzünden karakterine bu özellik yerleşmiş. Psikolojik olarak dengesiz, yeri geldiğinde köşesine sinen biri.
Geçmişe Dair Bilgiler: Yarı gizli. Sosyal açıdan aktif, okulunda başarılı, anne ve babası ayrılmış bir genç.
Özsel Yetenekler: Unutkanlığını avantaja çevirebiliyor, görsel zekası iyi ve çalışkan bir yapıda.

Değerlendirme 6
Merve
Fiziksel Özellikler: 19 yaşında, 1.70 boyunda, sağlam bir yapıya sahip. Kendini geliştirirse başarılı bir sporcu olabilir.
Karakteristik Özellikler: Dengesiz bir psikolojiye sahip. Bir öyle bir böyle olabiliyor. Bipolar Bozukluk teşhisi konsa da şu ana kadar aşırı bir dengesizlik görülmedi.
Geçmişe dair bilgiler: Gizli
Özsel Yetenekler: harita ve Coğrafya konusunda bilgili. Yön bulma becerileri çok gelişmiş olmasına rağmen panik olduğunda işler birbirine girebiliyor.

Özel Değerlendirme
Kane (Rapor Tutanaklarında Büyücü veya Kahin adıyla geçiyor)
Yararlı. Şüpheli bir durumu şimdilik yok. Yardımcı olduğu durumlar var. Görevden alınması gereksiz.

Rapor numarası:421
Hazırlayan: Claude Kropper.
Kızıl Anka Zamanlararası Değişim ve İyileştirme Yapılaşması
Tarih: Belirtilmemiş
İletilecek Yer: Kızıl Anka Ankara Yeraltı Üssü, Kızıl Anka Gezegen Dışı Merkez Üssü, Kızıl Anka Edinburgh Üssü.
Asli Belge Kropper Şirketinde kalacaktır.

Zaman Yolcuları [ZAS -2] (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin