Hayatımızda şahit olmak istemediğimiz bazı manzaralar vardır. Ama dünya bir oyun bahçesi değil.
Los Angeles kendi kıyametini yaşıyordu. Ortalık sıcak havanın da etkisiyle kaynıyordu. İtfaiye ve ambulanslar hemen oraya ulaştı. Tabi Kızıl Anka üyeleri de.
Bir sürü yaralı, sedyelerle taşınıyordu. Kurtulan ajanlar yeraltındaki üsse hareket ediyorlardı. Diğer ajanlar ve LA Polis Departmanı, patlamanın nedenini saptamaya çalışıyordu. Kırmızı alarm verilmişti.
"Tehlikede miyiz?" dedi Merve. Hafifçe titrese de soğukkanlılığını korumayı başarmıştı. Jared başını salladı.
"Bundan emin olamayız. Binayı kimlerin patlattığını öğrenmeye çalışıyoruz. Bir örgüt bağlantısı da olabilir."
Üsse doğru hareket ettiler. Yeraltı cehennem gibiydi. Birçok yaralı, hastane araçları yetmediği için yeraltında tedavi ediliyordu. Emily bir talimatı iletmek için onların yanına ulaştı.
"Arkadaşlar, patlamayı araştırmaya yetkiniz yok. Ne yapmaya geldiyseniz onunla uğraşmanız gerektiği söylendi. Ayrıca biz bir terör bağlantısı keşfettik, üzerine gideceğiz."
"Ama.." diyecek oldu Yeşim. Jared izin vermedi.
"İyi niyetinizi anlıyorum ama yetkiniz olmayan işlere karışırsanız ceza alırsınız. Boyutlar arası, sanırım. Daha önce bahsedilmiş olmalı."
"Bize başarısız olmamız durumunda boyutlara sıkışacağımız söylendi." dedi Poyraz. Jared uzatmadan omuz silkti. Koşar adımlarla oradan uzaklaştı.
"Peki, madem öyle işimizi yapalım." dedi Mehmet. O sırada sinyal geldi. Mehmet'in gözleri büyüdü.
"Buldum. Adam Los Angeles'e gelmiş. Sahte kredi kartlarından birini kullanıyor. Tramvayın oralarda tespit ettim. Acaba nereye gidecek? Aaa, banka hesabı?"
Mehmet hayretinden kendi kendine konuşmaya başlamıştı. Yeşim sabredememişti.
"Mehmet, ne bulduğunu söyler misin?"
Mehmet bilgisayardaki verileri ona gösterdi.
"Bunlar ne biliyor musun? Banka hesapları. Adam bir sürü hesaptan beslenen bir milyoner. Üstelik anladığım kadarıyla usta bir kumarbaz. Bu da son dönemde yatan para miktarı."
Ekranda 1 000.000 dolar yazıyordu. Oradakiler şöyle bir durakladı. Mehmet okuduğu her bilgide hayretten hayrete düşüyordu.
"Claude Kropper'in ancak bu kadar mal varlığı vardır. Dubai ve Arap şeyhleriyle ticaret anlaşmaları, petrol çıkarma izinleri, market zincirleri, uyuşturucu ticareti... Vay canına. Daha bir sürü mali kaynak. Çoğu illegal işler."
Mehmet önündeki bilgisayara dikkatle baktı.
"Hangi ülkelerin kimliklerine sahip peki?" dedi Poyraz. Mehmet onu da çabucak öğrendi.
"Uuu, bir sürü. Ama eleme programlarından birini kullanarak bir şeyler elde ettim. En çok gittiği sekiz tane ülke var mesela. Suudi Arabistan, İtalya, İngiltere, İrlanda, Ukrayna, Rusya, Fransa ve Japonya. Bu adamda Japon tipi yok ki nasıl kimlik düzenlemiş?"
O sırada Jared tekrar geldi. Yeşim kaşlarını kaldırdı. Jared omuz silkti.
"Size yardım etmemiz istendi. Soru sormanız yasak."
Poyraz adamın canının sıkıldığını hissedebiliyordu. Buna rağmen işine dönüp onları pek rahatsız etmedi.
Jared o sırada TMZ-3 teki bilgileri mini start tabletine aktarıyordu. Başını kaldırmadan cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zaman Yolcuları [ZAS -2] (Tamamlandı)
Science FictionZÜMRÜD-Ü ANKA SERİSİ -2 Hiçbir insan sıradan değildir, her birinin kendine has yetenekleri vardır. Süper kahraman olmaya gerek yok, eğer kontrollü davranırsanız, dünyayı kurtarabilirsiniz. Sıradan olduklarını sanan beş genç bir gün yeteneklerinin ve...