Özel Bölüm (I)

274 33 19
                                    

İskoçya muhteşem doğasıyla Castle Rock'un dizlerinin dibinde usulca uzanıyordu. Şato her zamanki havasının aksine daha hareketliydi. Çünkü Kızıl Anka her zamanki durumun aksine dünyayı kökünden değiştirecek hamleler yapıyordu. Claude beş genci dikkatle izliyordu ve birçok Kızıl Anka üyesinin aksine belli bir nedenle beş arkadaşın seçildiğini düşünüyordu. Hemen şatodan çıkıp programlama ünitesine gitti.

İlk görevi başarıyla tamamladıklarında programlama ünitesi elemanlarının şaşırdıklarını görebiliyordu. Diğer görevi başka bir boyutta bambaşka zorluklarla karşılarına çıkaracaklarını düşünüyordu. Programlama ünitesindekilerin psikopat olduğunu düşünüyordu. Ama Anka'nın emrinden çıkamazlardı. Bu yüzden onları dize getirecek olan Anka'nın kendisi olmalıydı.

Evrenin sonsuzluğunun merkezinde kurulmuştu Kızıl Anka Programlama Ünitesi ve zamanın bütün boyutlarını koruyan ve kontrol eden yegane güçtü. Ama kaderi ve yegane gerçekleri değiştiremezdi. Büyük ve zamanın ötesinde bir denge kurulmuştu bu ünitede, zamanın ötesinin teknolojisi kullanılıyordu. Nasıl tasarlanmıştı? Öncelikle güvenlik ve değişim sistemleri ilginç bir şekilde yapılandırılmıştı. Kızıl Anka üyelerinin kıdemlerine göre girdikleri bölümler vardı. Ve alanların yaş sınırlaması olmadığından her türlü şeyle karşılaşabilirsiniz. Bunu tamamen sizin hayal gücünüze bırakıyorum.   

Claude bu sistemin kendi gücünü bile aştığını görebilmenin şaşkınlığını bir kenara bırakıp onun için ayrılan odaya girdi. Sonuçta o Gece Avcısı idi. Kızıl Anka timinin en yetkili kişisi. Beş gencin ilk görevlerinde neler yaptığının kayıtlarını izledi. Çelik mavisi gözleri heyecanla ışıldadı. Anka'nın bu çocuklara neden güvenliğini anlamıştı ve haksız olduğunu düşünmüyordu. Evren bir daha değişmemek üzere düzene girmeye başlamıştı bile. Ve onun için, hayal kırıklıklarına yer bırakmayacak ve bu beş genci Anka'nın yanı sıra kollayacaktı.
Programlama ünitesinden çıkıp şirketine gitti. O sırada robota talimat verip Odin's Cube laboratuvarının lithilanyum ile ilgili neler yaptıklarının dosyasını aldı. Lithilanyum çevreci ve güçlü bir element idi. Onunla neler yapıldığını daha sonra anlatacağım ama elementin daha önce tükenmediğini ve devamlı kendini yenilediğini söylemiştik. 

Claude Kropper zamanı gelene kadar beş genci izlemeye devam edecek. Ve siz de zamanı gelene kadar bambaşka maceraların peşinden koşacaksınız. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere! :))

Zaman Yolcuları [ZAS -2] (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin