Κεφάλαιο 2

214 26 10
                                    

« Γεια » Του λέω με ένα γρήγορο χαμόγελο τη στιγμή που βρίσκομαι απέναντι του.

« Γεια » Με κοιτάζει κάπως περίεργα.

« Εε τι κάνεις;; » Λοιπόν, είναι λίγο άβολο αυτό.

« Καλά. Πώς και είσαι εδώ;; » Γλύφει τα χείλη του αφού με ρωτήσει και με κοιτάζει με εκείνο το μυστήριο βλέμμα.

« Ε έχουν αρκετή δουλειά τα κορίτσια και είπα να βρω μια άλλη παρέα...Είδα εσένα μόνο και σκέφτηκα ότι θα ήθελες και εσύ κάποιον...»

« Ναι...Πολύ καλά έκανες » Παίρνει λίγο θάρρος και μου χαμογελάει.

Περάσαμε αρκετή ώρα μαζί, έτσι συζητώντας για διάφορα θέματα. Αποφασίσαμε να κάνουμε κάποιες ερωτήσεις ο ένας στον άλλον, ώστε να γνωριστούμε καλύτερα μιας και δεν είχαμε ξοδέψει ποτέ λίγο χρόνο μαζί. Έμαθα ενδιαφέροντα πράγματα για εκείνον και γελάσαμε πολύ, ενώ όσο περνούσε η ώρα ένιωθα όλο και πιο χαλαρή και το διασκέδαζα αρκετά, αφού κατανάλωνα περισσότερο αλκοόλ. Αν ήξερα νωρίτερα το πόσο διασκεδαστικός τύπος είναι θα έκανα πιο συχνά παρέα μαζί του. Ο τρόπος που εξηγεί την κάθε πρόταση που λέει με κάνει συνεχώς να γελάω. Δεν ξέρω ίσως φταίει το κρασί, ίσως απλά τον βρίσκω τόσο αστείο. 

Η ώρα κύλησε πολύ γρήγορα μπορώ να πω και τώρα είναι ήδη μεσάνυχτα. Αν και είναι αργά, έχουν παραμείνει αρκετοί ακόμα. Κάποια στιγμή ενώ γελούσαμε με τον James είδα την έκφραση του να σοβαρεύει και αυτόματα σταμάτησα το γέλιο μου κοιτάζοντας τον περίεργα.

« Συμβαίνει κάτι; » Λέω λίγο ανήσυχα.

« Όχι! Όλα καλά! Έλα μαζί μου! » Τον κοιτάζω απορημένη και αφήνω το ποτήρι μου. Μου πιάνει το χέρι και με κατευθύνει με γρήγορα βήματα προς τα κορίτσια.

« Dani θα την πάω σπίτι, έχει πιει λιγάκι »

« ΟΚ » Με κοιτάζει και της χαμογελάω.

« Τιιιι; Ποιος φεύγει; » Λέει στενοχωρημένη η Eleanor.

« Μην της δίνεις σημασία » Λέει γυρίζοντας τα μάτια της και ύστερα στρέφεται σε εκείνη.

« Η Emily πρέπει να πάει σπίτι!! » Της εξηγεί και η El σουφρώνει τα χείλη της.

« Ωω κρίμα! Ευχαριστούμε που ήρθατε πάντως! » Παραπατάει πάνω στα τακούνια της και πέφτει στην αγκαλιά μου 

« Θα τα πούμε το πρωί Emmy μου » Την κρατάω για να μην πέσει και σκέφτομαι από μέσα μου, τώρα ποιος είναι αυτός που ήπιε παραπάνω; Η Dani την βοηθάει να σταθεί στα πόδια της και αφού τις αποχαιρετήσω, ο James με παίρνει βιαστικά από το χέρι και με βάζει στο αυτοκίνητο του. 

• Night Changes •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin