Αφότου ο Zayn μου περιέγραψε περίπου τι επικρατεί στη ζωή του αυτό το διάστημα, αποφασίσαμε να αφήσουμε πίσω τις άσχημες καταστάσεις και να διασκεδάσουμε στο παρόν. Του πρότεινα να χορέψουμε, κάτι που αρνήθηκε ευγενικά. Η αλήθεια είναι πως τον πίεσα λιγάκι, αλλά τελικά δεν μου είπε τον λόγο που δεν θέλει.
Οι ώρες πέρασαν τόσο γρήγορα που πριν το καταλάβω κόντευε να ξημερώσει. Περνούσα τόσο όμορφα που δεν μου πέρασε απ'το μυαλό καν να κοιτάξω μήπως αργήσω. Είχα πει στην μητέρα μου ότι θα γύριζα έως τις τρεις το αργότερο. Ή μήπως δεν της το είχα πει; Τέλος πάντων. Το μόνο που έχει σημασία προς το παρόν είναι ότι περνάω καλά, μετά από αρκετό καιρό.
Ο Zayn μου αφηγήθηκε αμέτρητες ανόητες και αστείες στιγμές που είχε ζήσει στο παρελθόν και γελούσαμε τόσο πολύ που οποιοσδήποτε θα θεωρούσε πως ήμασταν μεθυσμένοι, ακόμη κι αν δεν ήμασταν στην πραγματικότητα. Ίσως και να είχαμε πιει λιγάκι παραπάνω, ποιος ξέρει. Προσωπικά, έχασα το μέτρημα μετά τα πέντε ποτήρια. Από εκεί και πέρα τα έπινα σαν να ήταν νερό. Δεν με ενοχλούσε πια η έντονη γεύση τους, αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να χαίρομαι για αυτό.
Zayn's Pov
Η βραδιά έχει εξελιχθεί υπέροχα προς το παρόν και είμαι τόσο χαρούμενος που και η Emily φαίνεται να το διασκεδάζει όσο κι εγώ. Αν και πλέον μάλλον γελάει σε οτιδήποτε κι αν πω, ακόμη και αν δεν είναι αστείο. Ίσως δεν έπρεπε να την αφήσω να πιει τόσο πολύ. Τουλάχιστον εγώ είμαι ακόμα νηφάλιος και μπορώ να την προσέχω σε περίπτωση που συμβεί κάτι.
<< Ει πάμε να χορέψουμε; >> με ρωτάει για εκατοστή φορά μέσα σε λίγα λεπτά.
<< Σου έχω απαντήσει ήδη και επίσης ούτε που μπορείς να σταθείς στα πόδια σου, πώς θα χορέψεις;; >> λέω και πίνω την τελευταία γουλιά απ'το ποτό μου.
<< Θα με κρατάς εσύ!! >> λέει τόσο χαριτωμένα που σχεδόν με πείθει.
<< Η μουσική είναι τρελά γρήγορη, δεν νομίζω πως μπορείς να συγχρονιστείς μαζί της σε τέτοια χάλια που είσαι!! >> την πιάνω απ'το χέρι και την βάζω να καθίσει και πάλι στην καρέκλα της, μιας και ήταν έτοιμη να ορμήξει στην πίστα.
<< Ποιος έχει χάλια μωρέ;; Έλααα!! >> σηκώνεται όρθια για ακόμη μια φορά, αλλά ζαλισμένη όπως ήταν χάνει το βήμα της και πέφτει επάνω μου. Με τα χέρια μου κρατάω σταθερό το κορμί της στην αγκαλιά μου.
<< Έλεγες κάτι;; >> την ρωτάω ειρωνικά και μου χαμογελάει.
<< Σε αργό ρυθμό τότε. >>
KAMU SEDANG MEMBACA
• Night Changes •
Fiksi Penggemar"Meeting you was fate. Becoming your friend was a choice. But falling in love with you was beyond my control."