Κεφάλαιο 75

25 4 0
                                    

{Παρασκευή, 13 Νοεμβρίου}

Παρακολουθώ το ήρεμο νερό να κυλάει μέσα στην λίμνη. Να τρέχει παρέα με τα μικρά ψαράκια. Να χτυπάει τα βράχια κάτω από τα πόδια μου. Και παραδόξως το βρίσκω πολύ χαλαρωτικό. Η χλωρίδα που με περιτριγυρίζει γεμίζει με αναζωογονητικό οξυγόνο τα πνευμόνια μου, παρότι τα πάντα είναι καλυμμένα με χιόνι. Είναι μια από τις πιο κρύες ημέρες του Νοέμβρη μέχρι στιγμής και θα έπρεπε να είμαι κάτω από μια κουβέρτα, μπροστά από το αναμμένο τζάκι για συντροφιά. Όμως ήθελα οπωσδήποτε λίγο καθαρό αέρα. Πνίγομαι μέσα στο σπίτι. Κάθε μέρα το αισθάνομαι όλο και πιο έντονα. Οι σκέψεις, τα συναισθήματα μου, δεν με αφήνουν ούτε δευτερόλεπτο να ξαποστάσω. Για αυτό χρειάζομαι απελπισμένα οποιονδήποτε αντιπερισπασμό μπορώ να βρω. Κάτι που με ηρεμεί έστω και λίγο. Δεν υπάρχει κάτι καλύτερο από ένα μέρος όπου το μάτι σου βλέπει μονάχα καθαρό νερό και γνήσια φύση. Ούτε σπίτια, ούτε καταστήματα, ούτε οχήματα• τίποτα ανθρώπινο. Και φυσικά δεν θα μπορούσα να βρω πιο όμορφο από αυτό. Τη λίμνη. Της οποίας την ύπαρξη αγνοούσα παρότι ζω σε αυτή την πόλη τόσα χρόνια, μέχρι που μου την αποκάλυψε εκείνος. Εδώ όπου όλα άρχισαν. Μία φιλία. Ένας έρωτας. Μονόπλευρος μεν, αλλά έρωτας δε.

Τις προηγούμενες δύο ημέρες ξόδεψα αμέτρητο χρόνο προσπαθώντας να σκεφτώ και να ξανά σκεφτώ όσα ειπώθηκαν στη συζήτηση με τη μητέρα μου. Όσα με συμβούλευσε εκείνη. Ομολογώ πως με βοήθησε πολύ να δω μία εναλλακτική. Κάτι που ίσως με βοηθήσει να ηρεμήσω κάπως τον πόνο στο στήθος μου. Όμως το μόνο που κατάφερα όταν να κάψω μια ακόμη μπαταρία στον εγκέφαλο μου. Τα πάντα μου φαίνονταν αδιέξοδο. Ναι, με πλήγωσε δεκάδες φορές. Ψυχικά, συναισθηματικά. Σχεδόν έβαλε τη ζωή μου σε κίνδυνο και μόνο με τις πρώην διασυνδέσεις του. Μου έχει πει ψέματα. Πιθανόν να έχει υποκριθεί σε πολλά πράγματα. Και έχει ένα τόσο σκοτεινό παρελθόν που όσο κι αν θέλω δεν μπορώ να παραβλέψω. Τώρα αναγνωρίζω πραγματικά τα λόγια του αδερφού μου. Μου είχε θέσει την εξής ερώτηση πριν κάποιο καιρό: εφόσον τα έχει ήδη κάνει μία φορά στη ζωή του, πόσο εύκολο είναι να ξανά κυλήσει σε παλιές άσχημες συνήθειες; Η απάντηση, ακόμη κι αν με τρομοκρατεί, πιστεύω πως είναι αυτή: πολύ. Είναι σχετικά εύκολο να μένεις μακριά από κακές συμπεριφορές, όμως άπαξ και το δοκιμάσεις δεν υπάρχει γυρισμός. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν ήταν απλά μια φάση ή κρίση εφήβου. Διήρκησε χρόνια αυτός ο χαμός και σε αυτό το διάστημα διέπραξε πολλά εγκλήματα. Αν μου είχε εξηγήσει τι τον οδήγησε τόσο χαμηλά, αν μου μιλούσε λεπτομερώς για την τότε ζωή του, ίσως να έβρισκα ένα παραθυράκι στην υπόθεση. Ίσως κατάφερνα να τον συγχωρήσω. Αλλά το θέμα είναι πως δεν γνωρίζω απολύτως τίποτα. Έτσι, δεν μπορώ να αφήσω το μυαλό μου να εικάζει τις δικές του θεωρίες.

• Night Changes •Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin