Δεν πιστεύω αυτό που βλέπουν τα μάτια μου. Καλά τι δουλειά έχει αυτός εδώ; Του το ξεκαθάρισα, ότι θέλω να μείνει μακρυά μου. Για ποιο λόγο ήρθε; Ε δε θα τα πάμε καλά.
Τον κοιτάζω ενοχλημένη και μου χαμογελάει. Καλά πόσο χαζός είναι; Δεν καταλαβαίνει ότι δεν τον θέλω εδώ;
Στρέφω το βλέμμα μου στην Dani και με κοιτάζει με ένα αθώο ύφος.
<< Στο ορκίζομαι δεν τον κάλεσα εγώ! Δεν ξέρω καν ποιος του το είπε! >> ξεφυσάω και κοιτάζω την Eleanor.
<< James τι κανείς εσύ εδώ; >> απευθύνεται σε εκείνον αυτή τη φορά.
<< Ο Niall μου είπε ότι είχατε κανονίσει και σκέφτηκα να έρθω εγώ στη θέση του! Τελικά εκείνοι δεν θα μπορέσουν! >>
Έλεος. Κάποιες φορές δεν μπορεί να κρατήσει το στόμα του κλειστό και αυτός. Αχ ρε Niall!
<< Εμάς γιατί δεν μας ειδοποίησες; Περιμέναμε ταξί! >> συνεχίζει η Dani.
<< Ήθελα να σας κάνω έκπληξη! >> κλείνει το μάτι και κοιτάζει εμένα. Ήμουν σίγουρη.
<< Ωραία έκπληξη...>> λέω ειρωνικά με χαμηλή φωνή.
<< Άντε θα μπείτε;; Έχω κάνει κράτηση για τους 4 μας >>
<< Ποιος σου είπε ότι σε θέλουμε στην παρέα μας; >> του λέω επιθετικά.
Η Danielle με φέρνει κοντά της και μου λέει σιγά δίπλα στο αυτί.
<< Άστον..ας πάμε μαζί του..δεν μπορεί να είναι τόσο άσχημα! Και θα τον προσέχω στο υπόσχομαι! >> την κοιτάζω με δυσπιστία, αλλά τελικά γνέφω καταφατικά.
<< Άντε να δούμε ..>> ψιθυρίζω στον εαυτό μου και παίρνουμε θέση μέσα στο αμάξι. Καθίζω από δεξιά δίπλα στο παράθυρο και κοιτάζω απ'έξω, ενώ καθ'όλη την διαδρομή προσπαθώ να αποφεύγω τις ερωτήσεις του James.
Παρκάρει το αυτοκίνητο κοντά στο μπαράκι. Καθώς προχωράμε προς τα μέσα, βρίσκεται από πίσω μου και με πιάνει απ'το μπράτσο. Αμέσως τραβιέμαι κοιτάζοντας τον απειλητικά.
<< Όσο γίνεται πιο μακριά μου για να περάσουμε και οι δύο μας καλά απόψε! >> τον προειδοποιώ, ενώ παίρνω θέση δίπλα στην Eleanor. Στα αριστερά της βρίσκεται η Ντανιέλ και για κακή μου τύχη ο James καθίζει απ'τα δεξιά μου. Γυρίζω λίγο πλάτη προς εκείνον, ώστε να μην χρειαστεί να αντικρίζω το πρόσωπο του.
<< Δεν σου έμαθαν ότι δεν είναι σωστό να γυρίζεις πλάτη σε άλλους; >> με ρωτάει. Στρέφομαι προς εκείνον και του απαντάω με ειρωνικό ύφος.
KAMU SEDANG MEMBACA
• Night Changes •
Fiksi Penggemar"Meeting you was fate. Becoming your friend was a choice. But falling in love with you was beyond my control."