Κεφάλαιο 28

58 9 6
                                    

Τι είπε μόλις τώρα; Εγώ; Να...ερωτεύτηκα; Αποκλείεται. Με καμία πιθανή δύναμη. Δεν υπάρχει περίπτωση. Ούτε καν, που λέμε. Όχι, όχι, όχι, όχι.

<< Μα ακούς τι λες; >> Ρωτάω σοκαρισμένη.

<< Φυσικά! >> Λέει περήφανη, με ένα χαμόγελο έως τα αυτιά. Δεν είναι καλά, αλήθεια.

<< Έχεις τρελαθεί τελείως έτσι; Δε ισχύει κάτι τέτοιο! >>

<< Και γιατί όχι; >> Ρωτάει πονηρά.

<< Γιατί...γιατί δεν είμαι αυτό που είπες!! >> Σχεδόν φωνάζω. Δεν μπορεί να πιστεύει κάτι τέτοιο!

<< Ω έλα τώρα Emily, ούτε να το προφέρεις δεν μπορείς; Τόσο πολύ σε φρικάρει αυτή η λέξη; >> Μα και βέβαια με φρικάρει. Δεν είμαι, εντάξει;

<< Όχι, απλά σου λέω πως δεν συμβαίνει αυτό. Απλά μου αρέσει. Τίποτα παραπάνω. >> Δηλώνω όσο πιο σοβαρά μπορώ.

<< Emmy, δεν είναι κακό να το παραδεχτείς. >> Λέει δειλά η Danielle. Γυρίζω και την κοιτάζω νευριασμένα.

<< Όχι και εσύ! >> Φωνάζω. Εντάξει, μπορεί να νιώθω κάπως διαφορετικά αυτή τη φορά, αλλά όχι και...ερωτευμένη. Άκου εκεί.

<< Γιατί είσαι τόσο αρνητική ρε κοριτσάκι μου; Ο έρωτας δεν είναι κακός. Θα έπρεπε να χαίρεσαι για αυτό, κι όχι να συμπεριφέρεσαι έτσι!! >> Λέει με μια δόση λύπης η El. Γίνομαι έξω φρενών. Σηκώνομαι απότομα από το κρεβάτι και απομακρυνόμαι από αυτές.

<< Όχι El! Δεν είναι καλό όταν σου συμβαίνει σε μια ακατάλληλη περίοδο. Με τον λάθος άνθρωπο, όταν όλα πάνε στραβά! >> Δεν με νοιάζει αν με ακούσει η μητέρα μου. Το μόνο που ελπίζω είναι να μην παρέμβει.

<< Έτσι είναι ο έρωτας Emily! Έρχεται ξαφνικά. Θα έπρεπε να χαίρεσαι που έχεις τη δυνατότητα να αισθανθείς ένα τόσο όμορφο συναίσθημα, κι όχι να παραπονιέσαι! >> Έχει αρχίσει κι εκείνη να εκνευρίζεται.

<< Να χαίρομαι; Δεν υπάρχει λόγος για να χαίρομαι! Το λες αυτό, γιατί πάντα είχες όποιον ήθελες, γιατί ερωτεύτηκες μια φορά και βρήκες ανταπόκριση. Γιατί ερωτεύτηκες τον σωστό άνθρωπο και είσαι ευτυχισμένη. Δεν ξέρεις πως είναι να υποφέρεις El. Δεν ξέρεις πόσο πληγώνει η απογοήτευση. >> Μπορεί να φαίνομαι σαν υστερική μέχρι στιγμής, όμως δεν με ενδιαφέρει καθόλου.Η ευαίσθητη πλευρά μου άρχισε να βγαίνει στην επιφάνεια και τα μάτια μου δακρύζουν. Τα κλείνω σφιχτά.

• Night Changes •Where stories live. Discover now