Eleanor,,Neboj, nemal som v pláne si ťa všímať," kráčal hneď za mnou. Cítila som jeho prítomnosť. Vždy som ju cítila.
,,Ocenil by som ak by som sa nemusel potkíňať o tvoje veci," stíchol. Pridala som do kroku a dúfala, že tým sa ho zbavím.
,,Nechcem, aby si tam chodila," povedal svojim typickým panovačný tónom.,,Povedal si, že si nemal v pláne si ma všímať."
,,Áno, ale tvoja prítomnosť ma až priveľmi...skľúčuje." Nadvihla som obočie. Skľučuje ho moja prítomnosť?
,,Nemôžeš mi to zakázať. Na jeho prednášky je poradovník," cítila som sa odvážnejšia, keď som mu nevidela do tváre. ,,Práve preto, že je na jeho prednášky poradovník by si to miesto mala uvoľniť tým, ktorý chcú niečo dosiahnuť a nemať len obyčajnú kaviareň."
,,Tým myslíš seba?" Veď Collin ani nevedel na aké prednášky chodí. Navyše pokiaľ viem nič okrem hokeja nevedel.
,,Neodhlásim sa," oznámila som rozhodnutá neustúpiť. Nie jemu.
,,Vadíš mi tam."
,,Tak sa odhlás ty," navrhla som mu. Ani si nepamätám kedy som s ním naposledy rozprávala.Vždy keď som videla, že je doma tak som sa mu vyhýbala a darilo sa mi v tom. Jeho kroky sa rozplynul a s nimi aj ten pocit, ktorý som cítila keď bol v mojej blízkosti.
Jeho prítomnosť vo mne vzbudzovala strach a zvláštnu úzkosť. No kedysi ten strach bol väčší. A nebála som sa len Collina, ale aj Olivera a Jessicy. Oliver bol ako Collinov prízrak.
Nižší podlý chlapec u ktorého sa každý víkend konala párty. Raz som na jednej bola a myslela som si, že si ma tam nik nevšimne. Chcela som, len vedieť ako to vyzerá na párty o ktorej od pondelka do piatka každý rozprával. Bohužial upútala som viacej pozornosti ako som chcela.Ten večer na Oliverovej párty mi Collin hodil mobil do bazéna a ja som oblečená musela ísť do vody. Nikto kto sa kúpal mi ho nepodal, pretože všetci sa ho báli.
Báli sa, že im začne robiť to čo robil mne. Pre všetkých bolo lepšie sa pozerať ako trpím akoby mali trpieť so mnou. Nikdy som to nikomu nezazlievala a snažila som sa tým priveľmi netrápiť. No často som si predstavovala, že bez Collina by bola moja puberta omnoho jednoduchšia.Keď Collin pred rokom nastúpil na vysokú, nastúpila s ním aj Jessica. Z klebiet som vedela, že po dvoch týždňoch na výške ju podviedol a jednoducho stratil o ňu záujem. Jessica sa kvôli nemu vrátila naspäť domov a na vysokú už nenastúpila.
~
Zvonček nad dverami zazvonil hneď ako som pootvorila dvere do kaviarne v ktorej som pracovala. Aj keď bola kaviareň stará vždy v nej bolo koho obsluhovať. Interiér tvorili len kreslá, malé gauče a nízke stoly. Vo vzduchu sa vznášala vôňa kávy. Až taká silná, že vás šteklila v nose.
Snažila som sa vždy keď som mala voľný čas pracovať, ale o pracovné zmeny sme sa delili štyria. Vždy v kaviarni bol len jeden.
Bola som pyšná koľko peňazí som si už našetrila. Kupovala som len to, čo som potrebovala. Aj rodičia mi posielali nejaké peniaze a nie málo. No stále som na účte nemala dosť na to, aby dokázala kúpiť a zariadiť kaviareň.Kývla som na pozdrav Becky, ktorá stála za pultom. Prišla som o pár minút skôr, tak ako vždy. Nikoho kto v kaviarni pracoval som nepoznala dobre, keďže sme sa len vymieňali. Špinavo blonďavé vlasy som si zagumičkovala do jednoduchého copu. Na zem za bar som si položila kabelku. Okolo krku som si prevesila zásteru a vzadu som si zaviazala mašličku. Hnedá zásterka sa mi absolutne nepáčila. Vyzerala na mne smiešne a cítila som sa v nej naprataná.
Čas v práci sa neznesiteľne vliekol a ja som myslela, že ak okamžite nepríde nejaký zákazník tak sa zbláznim. V rohu v kresle sedel starší pán a čítal nejaký časopis. Okrem neho žiaden iný zákazník v kaviarni nebol.
Zvonček nad dverami zazvonil a nachvíľu som sa potešila. Tmavé vlasy mal kôli vetru strapatšie ako obvykle a z diaľky sa jeho oči zdali tmavé, ale ja som vedela že sú zelené. Tmavozelené. Ako keby mi jedna konverzácia s ním za jeden deň nestačila. Aj keby som sa najradšej skryla pod pult neurobila som to. Stála som prekvapená tým, že nie je obklopený hokejovým tímom alebo nejakými vysokoškoláčkami.
Tak ako som sľúbila máme tu ďalšiu kapitolu. Chcela som z tohto príbehu urobiť napínavý príbeh, ktorý bude ,,emocionálne" nabitý. Zatiaľ sa mi v tom nedarí, no dúfam, že je to tým, že sme len na 4.kapitole. Napíšte mi prosím hocijaký koment. Btw. Rozhodla som sa, že sa budem venovať len tomuto príbehu až dokonca a tým, že už máme uzatvorené všetky známky tak čakajte viacej kapitol. (Len tento týždeň som toho mala viacej, tak som nič nevydala)
YOU ARE READING
𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢
RomanceEleanor nemala ľahké detstvo, a to hlave vďaka Collinovi, chlapcovi, ktorý si myslel, že mu patrí svet. Collin nastúpi na vysokú a o rok nato aj Eleanor na rovnakú školu, a tak sa ich životy zase spoja. Collin sa vôbec nezmenil je to stále ten istý...