EleanorNasledujúce dni ubiehali ako roky. Tak sa mi to teda zdalo. Collina som sa rozhodla neriešiť. Nevidela som ho odvtedy, čo jednoducho odišiel. Na prednášku, ktorú sme mali mať spolu neprišiel.
Z vrecka bundy som si vytiahla kľúče a najmenším kľúčom som si odomkla bicykel od stojana. Chystala som sa do práce, ale mala som ešte hodinu, ktorú som chcela využiť tak, že sa niekde najem.
Cúvala som s bicyklom dozadu, aby som ho vytiahla. ,,Máš čas?" dýchal mi niekto na krk. Ztrhla som sa a pozerala na Collina: ,,Nie, nemám."
,,Mali by sme sa porozprávať," povedal. zamyslene.
,,Idem sa naobedovať a potom sa ponáhľam do práce," povedala som mu. Vytiahla som svoj bicykel a kráčala preč.Svetlý bicykel som ťahala pri svojom ľavom boku a pri pravom kráčal vedľa mňa Collin. ,,Pozvývam ťa."
,,Ďakujem. Ale možeš mi to, čo mi chceš povedať aj tu a teraz. Nikam s tebou neplánujem ísť." Nechcela som s ním obedovať. Po prvé bolo by to divné a po druhé pohádali by sme sa...a malo to ešte veľa dôvodov, ktoré sa mi nechcelo vymenovávať. ,,Máš pravdu aj tak by som sa za teba hanbil." No jasné. Nemohol zostať ticho a zmieriť sa s odmietnutím.Zrýchlila som v chôdzi, ale Harris si to ani nevšimol. ,,Hnevám sa na teba," kráčala som rovno a nevedela ani kam presne idem. ,,Proste si odišiel. Si dospelý nemôžeš len tak odísť."
,,Môžem je to jednoduchšie."
,,Typický ty."
,,Čo?"
,,Typický ty. Máš rád veci jednoduchšie."
,,Tým mi chceš povedať, že som jednoduchý?"
,,Nie, ale bojíš sa zložitých vecí. Takých, kde musíš zapájať pocity a mozog."
,,Prečo ma považuješ za niečo, čo nemá srdce ani mozog," povedal vyčerpane.
,,Nie, nie. Ja si myslím, že ty máš aj mozog aj srdce akurát, že ich nepoužívaš na správny účel." Po chvíli mi došlo, že to nemusel pochopiť. ,,Bola to metafora. Ak ti to nedošlo," dodala som.,,Skurvene ma podcenuješ. Všetci ma podceňujete."
,,Nepodceňujem," povedala som, len preto, lebo som nechcela zostať ticho.Myslela som si, že sa akože urazil a po chvíli to vzdá a odíde. Pozrela som sa na profil jeho tváre a došlo mi, že sa ani náhodou nechystá teraz odísť a že asi pôjde so mnou aj do reštaurácie.
,,Inak...za tento mesiac si mi ešte nezaplatil," povedala som.
,,Zajtra ti to prevediem," povedal odmerane a kusol si spodnej pery akoby v sebe niečo dusil. Vyzeral takto napäto už aj predtým alebo to len ja som si nevšimla?,,Čo si to chcel?" spomenula som si, že sa chcel o niečom rozprávať.
,,Nič," odsekol.
,,Zrazu nič?"
,,Je pravda že nechceš len sex?" Predtým ako odišiel mi to povedal a potom radšej zmizol.
,,Nechaj to tak."
,,Takže chceš len sex?"
,,Možeš to nechať tak?" zopakoval ešte podráždenejšie.
,,Veď mi len povedz či chceš v tom pokračovať alebo nie," ďalej som naňho tlačila. Len nenápadne mykol plecami.,,Ty si za mnou prišiel s tým, že sa chceš porozprávať, tak hovor."
,,Nestojíš mi o to."
,,Doriti Collin. Veď ma pätnásť minút prenasleduješ s tým, že mi chceš niečo povedať a teraz vyhlásiš, že ti o to nestojím? Koľko máš rokov?"Zastál a celú si ma premeral: ,,Naozaj nechápem, čo na tebe vidím.!"
,,Tak mi daj pokoj!" Určite by sa mi časom dýchalo lepšie, pretože posledné dni som sa z neho šla zblázniť. Obzvlášť, keď som ho teraz pár dni nevidela. Chýbal mi a štvalo ma to, že mi chýba práve on.
Aj vtedy ako sa pobil som cítila tlkot svojho srdca až v krku a žalúdok som mala stiahnutý. Keď som ho videla odchádzať preč, mala som chuť sa za ním rozbehnúť. Pozrela som sa na jeho krk, ktorý vyzeral ešte horšie ako predtým.,,Nedokážem to," povedal a ani nedýchal. Otvorila som ústa, že mu niečo poviem, ale on ma predbehol: ,,A ani nechcem! Sere ma to ako veľmi ťa milujem," povedal to rýchlo. Chcela som, aby mi to zopakoval, pretože mi nedávalo zmysel, že tie slova vychádzali z jeho úst.
,,Nie, to som nechcel povedať," hovoril ďalej, ale jeho hlas bol pre mňa už len ako pozadie a nevnímala som, čo hovorí.
,,Myslel som, že ťa mám rád. Bože. Možeš niečo na to povedať? Dosť ma to znervózňuje."
Počkala som kým sa moje srdce ukľudní, ale ono sa nevedelo spomaliť.,,Nie je to dobré. Ja s tebou nič nemožem mať. Nič viac ako sex, veď ma len ponižuješ a ubližuješ mi," hovorila som skôr sebe.
,,Eleanor, ty dobre vieš aká si krásna. Ponižujem ťa vtedy, keď myslím na veci, na ktoré by som nemal."
,,Som krásna? Collin prosím ťa nepredávkoval si sa anabolikami?"
Čo akože teraz chce robiť? Netušila som ako si to predstavuje a ani ja som nevedela, čo chcem, ale vedela som, že budem musieť byť opatrná.Tak...Asi ho ten kokaín trochu potlačil. Inak si to vysvetlit neviem.
YOU ARE READING
𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢
RomanceEleanor nemala ľahké detstvo, a to hlave vďaka Collinovi, chlapcovi, ktorý si myslel, že mu patrí svet. Collin nastúpi na vysokú a o rok nato aj Eleanor na rovnakú školu, a tak sa ich životy zase spoja. Collin sa vôbec nezmenil je to stále ten istý...