KAPITOLA 40.

4K 176 53
                                    


Eleanor

Bola sobota, ale ja som dneska nemala v kaviarni službu a bola som za to rada.

Nie, včera večer sme sa s Allison neopili ako minule, len sme zaspali pri telke. Ani som nevedela ako som sa dostala do svojej postele, ale ráno som sa zobudila na svojom malom, mäkkom matraci. Fei už mala na dnes program a Allison išla na nejaký výlet so svojim frajerom.

Takže som si povedala, že si urobím rande sama so sebou. Celé doobedie som sa len hrala na mobile a nič prospešné pre mňa ani pre ľudstvo som na ňom nerobila. Iba som si pozrela všetky online obchody, aké som poznala, nahádzala všetko, čo sa mi páčilo do košíka, ale nič si nekúpila. A potom som si pozerala Collinovej mami instagram a facebook. Jeho otec mal sociálne siete, ale nič na ne nedával. No Mischell mala viac príspevkov ako Jessica a Collin dokopy. Nikto sa nemusel dozvedieť, že som si prezerala staré fotky na facebooku, kde bol Collin ešte ako dieťa a na niektorých som bola aj ja. Zabudla som aký bol pred rodičmi anjel a predo mnou...satan by bolo slabé slovo. Po dopozeraní všetkých Collinových aj starých aj nových fotiek som sa rozhodla sa pozrieť aj na Timothejove. Dokonca sa mi aj podarilo nájsť jeho mamu, ale jej profil nebol taký bohatý ako Mischellin.
Mala na ňom len pár príspevkov a len na jednom bol Timothej. Na fotke bola celá rodina niekde pri vodopáde, predpokladala som, že asi na dovolenke.

Hlad ma donútil vstať a odložiť mobil. Doma sme nič navarené nemali a chvíľu som aj premýšľal nad tým, že niečo uvarím, ale bola som na to až príliš...lenivá. Preto som sa obliekla do niečoho normálnejšieho a zbalila si zopár vecí.
Po meste som sa motala do večera.
Všetko som robila sama. Sama som bola v reštaurácií, v ktorej mimochodom na mňa čašník otrasne zazeral. Aj v malých potravinách na konci ulice. Pôvodne som tam šla kúpiť len trstinový cukor a maslo, ale vychádzala som s plnými taškami.

Keď som prišla domov dve plné tašky som položila na linku a chcela ich vybaliť. Bol už večer a Allison sa mala každú chvíľu vrátiť. Nezvládla by som bývať sama, vlastne ani takéto dni som si nevedela predstaviť mať stále. Tá predstava ma trochu desila.

Potraviny som postupne ukladala do chladničky. Robilo mi radosť, že Allison tiež niekedy niečo nakúpila, hoci doma nikdy nejedla ani nevarila. Nakupovala len také základne veci, ktoré som ja využívala na pečenie. Pred pár dňami mi doslovne prikázala, aby som jej s nimi niečo urobila. Allison mala rada to, čo som napiekla, ale nejedla vôbec veľa. Fei...Fei moje koláče doslovne hltala, že som niekedy mala pocit či sa nezadusí.

Chodbou sa začalo ozývať zvonenie. Nevedela som, kde presne som svoj mobil nechala, takže mi pár minút trvalo kým som ho našla. Meno na obrazovke som si ani nemusela dočítať a vedela som, kto to je. V kontaktoch som mala len jedinú osobu, ktorej meno sa začínalo na C. Včera sme spolu boli. Nemôže ma otravovať každý deň. Navyše mi to veľmi neuľahčuje, keď sa snažím naňho nemyslieť a on sa vždy nejak zjaví alebo zavolá.

Úplne som mu zabudla napísať tú esej či  úvahu...alebo čo to vlastne chcel, možno preto mi volá. Zdvihla som a
čakala kým sa z môjho mobilu ozve jeho hlas. Ale on bol ticho.
,,Včera sme spolu hovorili," prehovorila som prvá.
,,Chceš mi povedať, že ťa obťažujem?"
,,To netvrdím."
,,Čo potrebuješ tentokrát? Úlohu do školy alebo si vrznúť?"
,,Oboje a predpokladám, že mi pomôžeš s obidvomi."
,,Sloh ti pošlem na email, ale sex cez telefón odmietam."
,,Na sex po telefóne je potrebný talent. Ty, drahá Eleanor, ten talent nemáš."

,,Na to si ako prišiel?" potlačila som smiech. ,,Mám svoje zdroje."
,,Silne pochybujem, že si sa pýtal Jamesa."
,,Podceňuješ ma?" spýtal sa.
Nie, dobre som vedela, že Collin by bol schopný sa opýtať hocikoho hocičo.
,,Nepodceňujem. Možeš mi potom dať vedieť, čo ti povedal."
,,Nechcem zraniť tvoje city."
,,Collin, ty si pil?"
Zvláštne sa zasmial: ,,Na to si prišla až teraz? Ale nepil som veľa, vlastne skoro vôbec. Nie som ožratý. Keď som ožratý správam sa inak." To bola pravda, keď sa Collin opil, tak mu kvalitne jebalo.
Počula som, že vraj v treťom ročníku na strednej vyliezol na strechu Jassicinho domu a začal sa vyzliekať. Vraj to bol jeho pokus o striptíz alebo niečo tomu podobné.

Nuž...Harris mal vždy rád pozornosť. Collin stíchol a z telefónu sa ozývali hlasy, ale nerozumela som, čo tam hovoria.
,,Budem musieť ísť. Ak mi nechceš dať to, čo chcem musím to hľadať inde," povedal a zložil. Chcela som niečo povedať na svoju 'obhajobu', ale jeho slovám som ani nechápala. Nič mi neponúkol, nikde ma nevolal ani sa ma nespýtal či náhodou nemôže prísť ku mne.

Hodila som svoj mobil o linku trochu silnejšie ako som chcela. Bola som naštvaná a nevedela som či vôbec mám právo sa naňho za to hnevať.
Nič medzi nami nebolo, tak prečo som mala chuť všetko naokolo rozbiť pri myšlienke, že je pravdepodobne s nejakým nádherným dievčaťom a robí si s ňou čo chce?


Okej zase sa mi píšu kapitoly trochu ťažšie, keďže tak trochu neviem čo teraz...Alee ja niečo vymyslím verte mi! (Prinajhoršom budem improvizovať) Celý pribej Všetky pekne klamstvá bol postavený na improvizácii a stále sa mi nechce veriť koľko už ma prečítaní...Proste WAU! Ďakujem vám za to <333 Strašne veľmi ďakujem.

𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢Where stories live. Discover now