EleanorNedokázala som po pôrode spať. Aj keď som bola unavená. Chcela som byť pri svojom dieťati. Stále som premýšľala ako bolo možné, že mi doktori tvrdili, že budem mať chlapca, keď sa mi narodilo dievča. Dala som jej moje priezvisko a keď som mala povedať meno, nepremýšľala som nad tým a povedala Pheobe. Bola strašne drobná, ale nedali ju do inkubátora. Doktor mi povedal, že je zdravá a bude v poriadku, ale aj tak som sa strašne o ňu bála. Sedela som pri jej boxe a zatiaľ ma nikto nevyhodil. Pokožku mala trošku fľakatú a okolo malej ruky mala pásku s jej menom. Vlasy nemala takmer žiadne, len zopár tmavých presne takých ako má Collin.
Hladkala som jej ruku, ktorá silno držala moje dva prsty. Skúmala som jej malú tvár. Nevedela by som si predstaviť ju dať teraz na adopciu, vlastne som si ani nevedela predstaviť, že by som ju nemala.
Mala som už ísť na izbu, keďže mi Lucas napísal, že pred dvanástou príde.Opatrne som si vymámila prsty z Pheobinho zovretia. Nezobudila sa. Spala tvrdo. Nevládala som nohy poriadne dvíhať, takže som šúchavými krokmi prešla na svoju izbu.
Na izbe som bola spolu s Rachel, ktorá mala už zajtra odchádzať domov. Tiež som chcela už ísť domov. Lucas meškal dvadsat minút no objavil sa na prahu dverí celý vysmiaty. Rachel aj keď som ju o to nepožiadala, tak neochotne odišla. Lucas držal Pheobe a široko sa na ňu usmieval.
,,Trochu s tými fľakmi vyzerá ako krava."
,,Lucas!"
,,Robím si srandu," zasmial sa.
,,Takže nemáme Sebbieho, ale Pheobe."
,,Stále to neviem spracovať," pozrela som sa na dievčatko v jeho rukách. Neuvedomovala som si, že mám dieťa a že to dieťa je Collinovo.
,,Kontrolovala si, že či je to naozaj dievča?"
,,Videla som ju."
Lucas natiahol mobil a odfotil sa aj s Pheobe. ,,Allison ju už videla?" opýtal sa. Bolo mi jasné, že fotku, ktorú práve odfotil poslal Allie. ,,Volali sme spolu na videočet."
,,Ako to máte s bývaním?" opýtal sa opatrne mi šiel podávať Pheobe. ,,Do konca leta zostanem s rodičmi a potom sa vrátim domov. Aj s Pheobe. Zatiahneme to sama. Nechcem bývať s nikým momentálne." Rodičia mi povedali, že mi budú pomáhať naďalej a mala som stále našetrené nejaké peniaze. Takže dokým sa Allison nevráti budeme tam bývať.,,Ty chceš ešte bývať v hokejovom dome?"
,,Zatiaľ áno, ale zvýšil sa nájom a premýšľal som, že by som si kúpil niečo, kde budem len ja," prameň tmavých vlasov, ktorý mu spadol do tváre si strčil za ucho. Vlasy mal o niečo kratšie. Až teraz som si to všimla. ,,Budem môcť aspoň šukať bez toho, aby ma počula polka tímu."
,,To je hlavný dôvod?"
,,Hej."
Pozrela som sa na Pheobe, ktorá zase zaspala. ,,Ako bolo v Londýne?" spýtala som sa tichšie. Lucas si pošúchal oči. ,,Mal som málo času. Nestihol som vidieť všetko."
,,A čo si stihol vidieť? Poslal si mi len jednu fotku."
,,Zabudol som fotiť. Budem pomaly musieť ísť." Trochu mu bolo ľúto, že sa už chystal preč. Chcela som sa s ním porozprávať a zabiť tak čas v nemocnici.
Lucas po chvíli odišiel. Asi sa o Londýne veľmi rozprávať nechcel.Pheobe sa zobudila, ale nedala mi to nijak najavo, len sa v tichosti na mňa pozerala. Mala úchvatne oči. Tak strašne som túžila byť už s ňou doma. Pheobe mi venovala hrejivý úsmev. Bol to jej prvý úsmev a ja sa snažila skrotiť svoje emócie, aby som sa nerozplakala.
,,Čakala som dlho, aby som ťa stretla. Urobím všetko pre to, aby som ti stačila. Pozrieme si spolu všetky rozprávky aké existujú a sľubujem, že sa budem snažiť. Dokonca, keď budeš väčšia začnem ti aj piecť," pohladkala som jej po jemných vlasoch.Nepredstavovala som si takúto budúcnosť. Ak by mi ešte pred rokom niekto povedal, že porodím Collinovu dcéru, myslela by som si, že utiekol z psychiatrie.
Nevedela som sa toho dočkať, keď budem Pheobe oblikať, kočíkovať aj kúpať. Tešila som sa na to, že budem mamou a dúfala som, že dobrou. Pheobe vydala slabý tichý zvuk a jemne ňou myklo. Čkalo sa jej.
Ešte jedna kapitola a epilóg ❤️ Povodne som vám chcela zlomiť srdce , ale rozhodla som sa, že to čo som chcela urobiť Eleanor po tom všetko spraviť nemožem 😐❤️ až príliš ju na to milujem a už si vytrpela dosť.
YOU ARE READING
𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢
RomanceEleanor nemala ľahké detstvo, a to hlave vďaka Collinovi, chlapcovi, ktorý si myslel, že mu patrí svet. Collin nastúpi na vysokú a o rok nato aj Eleanor na rovnakú školu, a tak sa ich životy zase spoja. Collin sa vôbec nezmenil je to stále ten istý...