KAPITOLA 68.

2.7K 162 55
                                    


Collin

Otec mal tvár ako z kameňa a mama sa na mňa sílene usmievala. Nemal som z toho dobrý pocit. Zavolali ma do kuchyne, aby mi niečo dôležité oznámili. Trochu ma desilo, že sme už osem minút v kuchyni ticho sedeli a pozerali navzájom na seba. Obidvaja zvierali ruku toho druhého.
Takto sa naposledy držali za ruky, keď ma v šestnástich chceli poslať na internátnu
školu.

,,My...No je to ťažké ti povedať, ale už si dospelý."
,,Desíte ma," prižmúril som oči na otca. Ten sa nechystal nič hovoriť.
Prenechal slovo mame, ale tá hľadala správne slová. Myslel som si, že som možno urobil niečo zlé. Snažil som sa si spomenúť, čo som všetko za posledné týždne urobil, ale na nič som si nespomenul.

Celé dni som sa len učil alebo bol u strýka v práci, kde som v podstate len volal zákazníkom, pretože akúkoľvek inú prácu som odmietal robiť. A ešte som sa stretával s Lily. Chodili sme spolu na strednú a bola to Jessicina najlepšia kamarátka, celkom paradox.

Už dva mesiace som s ňou trtkal a trávil  čas. Vyzerala, že je do mňa zamilovaná. Hovorila mi to minimálne dvakrát denne. Aby sa cítila dobre, tak som jej povedal to isté. Niekedy mi liezla na nervy, tak ako Jessica.

Keď bola u nás doma otec bol z nej nadšený, ale mama sa mi zdala, že sa krotí, aby ju nevyhodila. Lily nebola zlá. Len krochkala, keď sa smiala a stále hovorila o tom ako vie spievať. Pritom, keď začala spievať uvažoval som, že sa obesím o sluchadká, ktoré som mal po ruke.

Začala mi spievať pesničku od Beatles.
Najskôr som si myslel, že si robí srandu, ale keď som sa začal smiať, tak sa urazila a odišla. To bola ďalšia jej nevýhoda. Bola urážlivá. Ale mal som ju hlavne na sex, keďže som nemal čas chodiť do klubov a na párty a hľadať si ľudí na jednu noc.

Otcova stolička nepríjemne zavŕzgala, a to mi prerušilo myšlienky. Mama si odkašľala a uprene sa mi pozrela do očí: ,,Budeš mať súrodenca."
,,Hhh," pokúšal som sa o smiech.
,,Povedzte že si robíte srandu."
Ich tváre boli stále vážne a čakali na moju reakciu. ,,Ste starí."
,,Collin," povedal vyhrážne môj otec.
,,Ja som si myslel, že vekom sú spermie pomalšie a že v prechode sa otehotnieť nedá."
,,Tvoja mama nie je v prechode. Nerob z nás seniorov." Stále som mal na perách úsmev. Nemohol som tomu uveriť.
,,Jááj vy si to chcete nechať."
,,Možeš prestať s tým sarkazmom?"
precedil cez zuby môj otec.

Úsmev mi klesol a pozrel som sa na ich stále prepletené prsty. Predstava, že budem mať súrodenca sa mi absolutne nepáčila.
,,Čítala si vôbec riziká?" obrátil som sa na svoju mamu. Moju otázku odignorovala: ,,Ty odídeš, takže prestaň s týmto divadlom," povedala.
,,Robte si čo chcete. Kľudne si urobte aj tridsať dalších parchantov. Hlavne nech sa to mňa netýka," postavil som sa chcel odísť do svojej izby.

,,Netýka sa ťa to!" zakričala moja mama cez vzlyky. Čo odo mňa vôbec čakali?
Už som kráčal hore schodami a zavrel sa vo svojej izbe. Ani som si nestihol sadnúť a dvere sa už otvárali. Nemal som náladu na otca. Mohol to byť jedine on, keďže mamu som nechal plakať v kuchyni.

Dvere neotvoril môj otec, ale nejaký vysoký tmavovlasý muž. Mal na sebe tmavé tričko, ktoré mu obopínalo športovú postavu a vlasy mal v starostom drdole.
,,Ty vyzeráš normálne mladšie!" zakričal.
,,Používaš nejaký nový krém proti starnutiu?" Nechápavo som zízal na muža predomnou.
,,Si z nejakej sekty?" spýtal som sa.
,,Hah stále máš svoj zmysel pre humor."
,,Tak čo si zač? Psychológ?"
,,Nie. Vyzerám ako psychológ?" Rozhodne nevyzeráš.

,,Som anjel strážny z tvojej minulosti," začal sa hrabať vzadu vo svojich rifliach. Vybral malý sáčok s bielym obsahom.
,,Budeme kamaráti?" zaškeril sa a mával sáčkom. ,,Ako sa voláš?" opýtal som sa. Zdalo sa mi, že on na malý okamih znervóznel. ,,Lucas."
,,Páčiš sa mi Lucas." Samoľúbo sa usmial a jeho krátkodobá nervozita opadla.
,,Trávu by asi tvoji rodičia ucítili. Takže kokx je dobrá voľba," kľakol si k môjmu nočnému stolíku a vysypal celý prášok.
,,Dáš mi papier a kartu?" opýtal sa. Obidve veci som mu čo najrýchlejšie podal.
,,Tvoj otec mi naháňa strach. Chcel by som vidieť tvoju mamu. Hovoril si, že je sexi."

,,Takže sme sa bavili na výške?" predpokladal som. ,,Si šikovný. Aj sme spolu bývali aj hrali hokej."
,,Prečo si neprišiel skôr?" Prišlo mi divné, že až po pol roku za mnou prišiel.
,,To vieš. Mal som toho veľa," z papiera vytvoril slamku a potiahol prášok do nosa.

,,El by ma zabila ak by zistila, že ti to dávam, ale povedala, že mám byť sám sebou a  mám pocit, že to potrebuješ."
,,Eleanor?" nadvihol som obočie.
,,Hej."
,,Bavíš sa s ňou?"
,,Mhm," zahmkal a podal mi druhú slamku z papiera. ,,Máš tu aj marihuanu?" opýtal som sa. ,,Chceš?"
,,Chcem sa sfetovať." Z druhého vreci vybral rovnaký sáčok a hodil mi ho.
,,Prečo?"
,,Nepýtaj sa."

Ešte náš čaká zopár kapitol, ale pomaly budeme končiť 💗Navyše mám pocit, že už je tu menej ľudí ako bolo.

𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢Where stories live. Discover now