EPILÓG

3.9K 201 54
                                    


O päť rokov

Eleanor

,,Sľúbila si, že budeš dnes spať so mnou," silno mi stláčala nohy.
,,Nie, bude spať so mnou," namietal jej Collin a obíjmal ma tak ako Pheobe, ale zhora. Obidvaja neuveriteľne majetnícky akoby som bola vec.
,,Nechcela by si spinkať aj so mnou aj ockom?" spýtala som sa stvorenia, ktoré ma zdola obíjamlo.
,,Nechcem s ockom spať."

,,Čo si jej urobil?" zašepkala som Collinovi. ,,Nič!" zvrieskol. Collin Pheobe miloval naťahovať a hnevať. ,,Bude spať so mnou," zaškeril sa na moje dievčatko.  Zostala som ticho, len aby som videla jej reakciu. ,,Ty si už veľký," malými rukami sa ho snažila odstrčiť od môjho tela, ale nedarilo sa jej.
,,Nájdi si vlastnú mamu Collin," odsekla. Ja som neudržala smiech a rozrehotala som asa. Nikdy ho neoslovovala Collin.

,,Len aby si vedela ja mám mamu."
,,Tak prečo s ňou nespíš?" nechápala.
,,Lebo som na to starý."
,,Ak si na to starý, tak prečo chceš spať s mojou mamou?"
,,Lebo chcem tú tvoju." Pheobe celá od hnevu očervenela. Chytila som jej telíčko na ruky a objala ju, len aby nevybuchla.
,,Neboj. Sľúbila som ti to. Budeme spolu dnes spať," hladkala som ju po chrbte. Oprela si hlavu o moje plece. Bola už unavená a bol čas ju uložiť spať.
,,Si normálny? Čo s ňou budeš robiť, keď bude v puberte?" Collin bezmocne mykol plecami. Kráčala som s ňou na rukách do jej izby, ktorá bola kedysi mojou izbou a tam, kde mala Allison izbu sme mali my s Collinom spálňu.

Opatrne som ju uložila a zakryla. Jednoznačne nás čakalo ešte veľa zážitkov a spomienok. Ale v túto chvíľu som si nevedela predstaviť pre seba dokonalejší život. Po tom všetkom, čo sme zažili sme si to všetci traja zaslúžili.


Collin

Dvere od izby nechala privreté. Pheobe aspoň dokým nezaspala musela mať privreté dvere a zapálenú malú lampu. Spievala jej tak ako každý večer uspávanku o nejakej hviezde. Snažil som sa tváriť, že ma to nezaujíma, ale vždy som to počúval. Aj keď nevedela spievať na jej hlase bolo niečo výnimočné. Niečo, čo som len ja a Pheobe milovali. El dospievala a niečo Pheobe šepkala, ale nepočul som čo.

Tento rok som konečne po piatich rokov doštudoval. Bolo trochu divné, že ako jediný z ročníka na mojej promócii sedela moja dcéra. Všetci sa totiž sústredili na kariéru a väčšina nemala ani frajerky, pravdepodobne boli aj panici.

El vyšla z izby a sadla si vedľa mňa na gauč. Eleanor mala už dva roky svoju vlastnú malú kaviareň, kde trávila čas hlavne do tretej, kým bola Pheobe v škôlke. ,,Mama sa ma pýtala či by sme na víkend postrážili Kiaru," oznámil som El. Moja sestra aj keď mala syndróm bola veľmi kľudné dieťa a Eleanor úplne zbožňovala. Keď bola v miestnosti El vždy jej sedela na kolenách a ani sa od nej nepohla a Pheobe samozrejme žiarlila. Pheobe žiarlila dokonca aj na mňa.

,,Mne hovoril Lucas, že by si chcel vziať na víkend Pheobe. Teraz som jej to povedala a už sa k nemu teší."
,,Len nech nám ju nevráti takú ako minule." Minule ju aj s Allison vzali na kúpalisko a vrátili nám ju doudieranú a rozjašenú ako keby ju nadrogovali.
,,Stavím sa, že nám ju vráti ešte viac hyperaktívnu," oprela sa o moje rameno. Prsty si preplietla s mojimi a silno ma stisla za ruku. Pokožku mala studenú a aj keď to bolo úplne nevinný dotyk mne spôsoboval oveľa viac. Nikoho dotyky na mňa nepôsobili tak ako tie jej.

𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢Where stories live. Discover now