KAPITOLA 52.

3.8K 170 42
                                    


Eleanor

Spod vankúša vybral strieborný zabalenú ochranu. Počkať...on má pod vankúšom kondómy? Chcela som to povedať nahlas, ale nemala som na to energiu. Rozbalil malý sáčok a vytiahol ho z neho. Nasadil si ho na špičku a zošúchol dole tak, aby ho mal čo najlepšie nasadený.

Držal ma za boky a snažil sa ma korigovať. Vnímala som každý dotyk ako ma pomaly napĺňal vnútri. Nezvládla som ho mať v sebe až po koreň. Ešte nie.

Začínala som sa pohybovať.
Prstami som začala prechádzať po jeho pevnej hrudi, na ktorej boli sem-tam modriny ešte z tej bitky. Pramienok vlasov mi spadol do tváre. Collin si to všimol a jednou rukou mi zastrčil pramienky vlasov za ucho. Jeho prsty boli teplé a bolo príjemné, keď sa obtreli o moje studené líce.
Neplánovala som zrýchliť. Užívala som si to a chcela som, aby to trvalo, čo najdlhšie, aj keď som vedela, že táto moja trpezlivosť dlho nevydrží.

Pozrela som sa mu do tváre. Ústa mal pootvorené, ale v tej chvíli ich zavrel. Vedela som, že si užíva to, že nemusí momentálne nič robiť. Nepozeral sa mi do oči, ale nižšie. Očami bol buď na mojom bruchu alebo prsiach. Bol to Collin, takže určite mi čumel na na ňadrá.

Ani som si to neuvedomila a postupne som na tempe zrýchľovala. A nielen na tempe, ale aj moje dýchanie sa zrýchlilo a občas mi z úst vyletel ston. Prsty mi zaryl do stehien a tým mi naznačil, že veľa nechýba a bude mať dosť. Chvíľu som premýšľala, aké by to bolo cítiť ho, kebyže nemáme kondóm, ale ja som sa antikoncepciu brať momentálne nechystala. Brala som ju ako tínedžerka kvôli mame, ktorá sa so mnou o sexe vôbec nerozprávala, len ma jedného dňa vzala ku gynekológovi a chcela, aby som to brala. No bolo mi jasné, že cítiť Harrisa by bol ešte úžasnejší pocit ako tento. Collinovo telo sa uvoľnilo a ja som sa naposledy nadvihla a pomaly klesla.
Unavene som si ľahla vedľa neho.

Dal si dole kondóm a položil ho na zem, keďže kôš som v jeho izbe nevidela.
Hlavu som si váhavo položila na jeho hruď.

,,Koľko míňaš na kondómy?" spýtala som sa, keď som sa vydýchala.
,,Veľa. Nešetrím na nich. Navyše vybrať správne kondómy je strašne ťažké."
,,Spíš s nimi?"
,,Čo?"
,,Teraz si jeden vybral z pod vankúša. Tak či s nimi spíš."
,,Mám ich pozastrkované všade. Každý chalan, ktorý spáva so ženou má všade kondómy. Nikdy nevieš kedy je správna chvíľa," hovoril a popritom ma pokojne hladkal po chrbte. Myslela som si, že Collin má kondómy všade, tak ako ich mal všade James.

Nadvihla som hlavu a pozrela sa naňho. Ticho medzi nami nebolo nepríjemné, ale aj tak som chcela počúvať jeho hlas. Asi sedemkrát som si premyslela tú otázku, a predsa sa ju opýtala: ,,Koľkokrát si trtkal s Jessicou?" žmurkala som naňho a čakala na jeho reakciu. ,,Myslím...týždenne alebo denne," dodala som.
,,Tieto otázky sa mi prestávajú páčiť."

Nohy sme mali zvláštne prepletené a boli sme zakrytí perinou, ktorá bola taká tenká, že kebyže nemám Collina, tak by ma nezahriala.
,,Prečo?"
,,Pretože sa ti odpoveď nebude páčiť."
,,Nie...Veď aj ja ti nemám problém povedať koľkokrát som bola s Jamesom."
Páčilo sa mi ako sa Collin po jeho mene napäl a spozornel.
,,Ako kedy. Keď sme sa k sebe vrátili, tak tri až päťkrát denne," každé slovo hovoril pomaly a premyslene. Každý na škole tvrdil ako sa Jessica a Collin k sebe hodia možno aj preto sa k sebe stále vracali.

Nechcela som, aby mi zahýbal tak ako jej, pretože ja som nebola ona a neobnovovala by som to medzi nami viackrát.
Opatrne som mu kreslila na pokožke čiarky a krúžka. Bolo normálne, že keď som sa na Collinov krk pozrela, tak som mala chuť to urobiť Timothejovi alebo rozmlátiť mu izbu? To druhé by sa mi určite podarilo lepšie.

,,Čo ty a James?"
,,Nie veľa. Asi trikrát týždenne."
,,Aj tak bol James úbožiak."
,,Prečo?"
,,Pretože sa za teba hanbil." Čakala som, že povie čokoľvek, ale toto nie.
,,Chceš mi povedať, že ty sa za mňa nehanbíš?"
,,Nie! Ja nie. Nehanbím. Nebudem ťa skrývať ako on." Zostávalo mi dúfať, že to nie sú len slová, ale nemala som pocit, že by sa za mňa Collin nejak hanbil.

Pravdou bolo, že vtedy som aj chcela byť tak trochu skrývaná, lebo som sa bála, čo bude robiť táto osoba, na ktorej som teraz nahá ležala. Proste som sa vtedy bála, že tým, že James bol starší Oliverov brat, tak bude Collin a Oliver vyvádzať.

Ľahla som si znovu na jeho hruď, ale teraz som započula pravidelný tlkot jeho srdca. Započúvala som sa do toho príjemného zvuku. Vtedy sa Collin pohol a moja hlava skončila na vankúšoch. Začal sa hýbať a ja som absolutne netušila, čo ide robiť.
Ležala som na bruchu a nemala som v úmysle sa nijak pohnúť, ale zaujímalo ma, kam ide. Nešiel nikde, len sa posunul nižšie odkryl ma a položil si hlavu na môj zadok.

,,Čo to robíš?"
,,Idem spať," Zakryl sa, takže som mala zakryté len nohy.
,,Páči sa mi takto ležať."
,,Mne sa viac páčilo, tak ako sme ležali predtým." Bolo mi pohodlne, ale Collinovi nemohlo byť. Aj keď som sa naňho nepozrela, tak som vedela, že jeho dlhé nohy musia trčať z postele.
,,Mohli by sme si pozrieť nejaký seriál," navrhla som, pretože ja som spať naozaj nechcela.
,,Aký seriál?" dal mi jemnú pusu na zadok.
,,Čo ja viem...Videl si hru o tróny?"
,,Mhm," zase mi dal pusu. ,,Páčilo sa mi, že tam často zabíjali a jebali."
,,Vedela som, že sa ti to muselo páčiť. Takže si to pozrieme spolu?" Vtedy ma ten zmrd kusol a mnou jemne myklo.
,,Ak chceš pozerať porno El nemusíš sa hanbiť a povedať to rovno," pobozkal mi miesto, tam kde ma pred chvíľou uhryzol.
,,Ja-ja teraz nechcem pozerať porno."

,,Dobre kľud zlatko," vstal z postele a išiel asi vziať počítač.
,,Začínaš kopírovať Lucasa, zlatko."
,,Preboha," vydýchol. ,,Ale pre Lucasa je každá dýchajuca bytosť zlatko."
,,Aj tak by si to nemal používať. Už len kvôli nemu," hovorila som, ale zasekla sa, keď som videla ako drží v ruke kľúčku. ,,Kam ideš?"
,,Pre počítač."
,,Ale kam?" vykríkla som.
,,Do obývačky," prižmúril na mňa nechápavo oči.
,,Si nahý," oznámila som mu akoby o tom nevedel.
,,No a?" nadvihol obočie. ,,Nechce sa mi obliekať. Aj tak viem, že sa pri tom seriály zase vyzlečieme."
,,Lucas bude určite stále dole," povedala som mu. ,,Každý v tomto dome videl už každého nahého, takže je to úplne jedno."
,,Ale bude vedieť, že sme..."
,,Nie je blbý. Je mu jasné, že sme si šli zašukať. A aj keby mu to jasné nebolo, tak nás určite počul," pousmial sa. Už som nevedela, čo mu mám na to povedať. ,,Necháš ma už ísť pre ten počítač alebo chceš ešte ďalších pätnásť minút rozoberať moju nahotu."

Zakryla som sa perinou a zazrela naňho. Otvoril dvere a zavrel ich. Počula som ako kračal svojim ťažkým telom po schodoch. Zaňho som očervenela, keď som si ho dole predstavila. A teraz tam môžu byť aj ďalší ľudia. A čo keď ti prišiel niekto z chalanov a priviedol si niekoho. Bože! Ako keby to bol nejaký veľký problém si na seba niečo vziať.

Čakajú nás teraz skôr romantické kapitoly, ktoré ak mám byt úprimná ma dosť baví písať.
Milujem vás ...Ešte neviem koľko presne kapitol budeme mať, ale nie až tak veľa ako som si myslela. Nemusíte sa báť. Nechcem aby ste sa báli, že sa teraz každú chvíľu niečo dojebe. Ale nooo...Tak snáď ste si čítanie užili. Milujem vás. A aj Collina začínam dosť milovať. Máte radi spice veci? (Ja ich milujem, ale vždy keď ich píšem som cela červená, ale baví ma to ak mám byt úprimná)

𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢Where stories live. Discover now