KAPITOLA 63.

2.7K 165 34
                                    


Eleanor

Myslela som na to, že musíme ísť na to pomaly. Povedať mu všetko naraz by určite nebol dobrý nápad.

Pozerala som sa na Collina a premýšľala ako správne začať komunikáciu.
,,Dneska ti robili nejaké vyšetrenia však?"
,,Hej."
,,Ako sa cítiš?"
,,Bolí ma hlava."

,,Čo si posledné pamätáš?"
,,Boli sme na dvojitom rande a viem, že som ráno na ďalší deň mal tréning."
,,S Jessicou?" Prikývol. Myslí si, že je s Jessicou, uvedomila som si.
,,Nepríde?"
,,Neviem. Bola tu raz, ale nemyslím si, že ešte príde. Rozišli ste sa."

Nevyzeral nejak prekvapene, veď rozchody medzi nimi boli úplne bežné. ,,Ale natrvalo," dodala som. ,,Nechodíde spolu už vyše rok. Odvtedy, čo ste obaja nastúpili
na vysokú."
,,Čo Oliver?"
,,Neviem či ste v kontakte, ale pokiaľ viem už sa nestretávate."
,,Bývam sám?"
,,Nie. Bývaš v dome aj s ďalšími chalanmi z tímu. Hovoríte tomu hokejový dom. Ak chceš môžem ti o nich porozprávať," pousmiala som sa. ,,Dúfam, že sa v tých
menách nestratíš. Takže Kai je brat mojej kamarátky a je to brankár. Pokiaľ viem veľmi sa nemusíte. Ďalší je Tom, ten má.."

,,Čo to robíš?"  zamračil sa.
,,Chcem ti len hovoriť o tvojom živote."
,,Prečo? A prečo o mne doriti tak veľa vieš?" A to som mu povedala len jednu vec.

Hľadala som slová, ale Collin žiadne nepotreboval. Došlo mu to.
,,Kristepane!" zakričal a odtiahol sa odomňa čo najďalej na kraj svojej postele. ,,Nie, nie. Ak som ťa nejakým omylom pretiahol, tak som určite netušil, že potom sa mi stane toto a ty tu budeš sedieť nonstop a vtierať sa mi!" zízal na mňa. ,,Upokoj sa. Vôbec to tak nebolo. Miloval si ma a chodili sme spolu." Prečo som to hovorila v minulom čase? Nebol to minulý čas. Veď ma miluje a my stále spolu chodíme. V podstate.
,,Chcem sa zobudiť z tejto nočnej mory."
,,Spomenieš si. Uvidíš, len musíš chcieť. Pomôžem ti," natiahla som sa za jeho rukou. Collin Harris vždy reagoval na dotyky akurát že už nie tak ako kedysi. Zhnusene sa pozrel na moju ruku a odtiahol sa.

,,Momentálne si posledný človek, ktoré chcem vidieť." Z môjho srdca pri tých slovách zase vytieklo trochu krvi. Ale toto nebol môj Collin.
,,Môžem ťa o niečo požiadať?"
,,Áno. Čokoľvek."

,,Choď preč a už sa nevráť."
,,Ale ja.." nemožem, veď ma potrebuje aj keď si to neuvedomuje.
Collin sa na mňa pozeral tak, že mi z jeho pohľadu prešiel mráz po chrbte.
,,Ak ťa prepustia a budeš sa na to cítiť zavolaj mi alebo napíš."

Rýchlo som odišla, pretože ak by som neodišla hneď a rýchlo, tak by som sa rozplakala a začala Collina prosiť nech ma nevyhadzuje.

Akosi sa mi nechcelo ísť domov, preto som strávila päť hodín v kaviarni na mobile až dokým sa mi nevybila baterka.
Bola som veľmi ďaleko od nášho bytu, ale aj tak som išla pešo. Bicykel som odvtedy čo nasnežilo nepoužívala. Prišla som domov až po deviatej.

Allison doma nebola a bolo mi zo trochu ľúto. Stačilo mi, že som takmer celý deň bola sama. Všade som pozapalovala lampy. Nebolo to preto, že by som sa bála tmy, ale vtedy som sa necítila tak sama. Pozrela som sa dole na svoje brucho. Nie nebola som sama.

Osprchovala som sa a ľahla si na svoju malú posteľ. Nemala som žiadnu energiu. Ľahla som si na bok a obiala samú seba. Myslela som, že horšie sa cítiť nemožem, ale očividne môžem. Pera sa mi roztriasla, a tak som si do nej začala hrýzť, aby sa prestala chvieť, ale zrazu sa mi roztriasli celé telo. Priala som si, aby bol teraz tu. Aby ležal vedľa mňa silno ma obíjmal a šepkal, že sme v tom spolu, že to zvládneme.

Tak sa nachvíľu v mojom živote čas zastavil a prestala som to, čo sa okolo mňa deje vnímať.
Po troch dňoch, čo som sa snažila zmieriť s tým čo sa v mojom živote stalo som sa vrátila do školy. Všetko bolo tak ako predtým. Hokejový tím sedel vo svojich mikinách na lavičkách, ale bez Collina, ani Lucas medzi nimi nebol. Fei mi rozprávala niečo o nejakom futbalistovi. Nemala som náladu to počúvať, ale tvárila som sa ako ma to veľmi zaujíma. A snažila som sa, aby nezistila, že som myšlienkami zase inde.

Toto by mohol byť aj koniec, keď si to tak vezmem. Nemám rada otvorené konce. Teda skôr ich neznášam. A mám ešte veľa veci čo tu chcem dať čižeee ešte nás čakajú nejaké kapitoly. Milujem vás. Zostaňte so mnou. Dúfam, že to bude stáť za to.

𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢Where stories live. Discover now