EleanorZišla som po schodoch naspäť na prvé poschodie. Ľudí sa mi zdalo byť v obývačke trochu menej ako keď som odchádzala. Ale aj tak som Fei nikde nevidela. Už som chcela vytiahnúť mobil z tašky, keď ma chytil niekto za ruku.
,,Musíme vypadúť," povedala Fei a ťahala ma smerom k dverám.,,Prečo? Stalo sa niečo?"
,,Nie, len som stretla Kaia a nevedela, kde ťa tá kreatúra odviedla."
,,Collin? Bolo mu zle, tak som mu pomohla ísť do postele."
Dôvod prečo mu bolo zle som sa rozhodla nechať si pre seba.
,,Vážne a si si istá, že si ho len uložila do postele?" spýtala sa s líščím úsmevom.
,,Ty si taká blbá! Áno som si istá."
,,Vieš...máloktorá by odolala už len kvôli jeho telu."
,,Prečo si myslíš, že by som niečo chcela s ním mať? Je to namyslený kokot krajšie slovo preňho neexistuje. Všetko si kupuje peniazmi a myslí si, že len o tom je život."
,,Ak ho tak neznášaš prečo mu robíš úlohy?" opýtala sa, ale neznelo to vyčítavo, len ju to zaujímalo.
,,Potrebujem peniaze," povzdychla som si. Vyšli sme von do jesennej noci.
,,Možno je taký len navonok a vnútri je iný," povedala, ale nepoznala ho.
,,Ver mi, že vnútri je ešte ohavnejší." Obliekla som si bundu v ktorej mi aj tak bola zima.,,Stretla si sa s Timothejom?"
,,Nenašla som ho, ale dúfam, že ho ešte uvidím," povedala som.
Naozaj mi bolo ľúto, že sme sa nestretli.
,,Hľadala si ho vôbec?" Vlastne nie
tak úplne. ,,Nebavme sa už o nich," pokrútila som hlavou.,,Čo sa stalo s tebou a Kaiom?"
,,Súrodenecké problémy," povedala a mne bolo jasné, že o tom nechce hovoriť.
,,Niekedy mi chýba, že žiadnych súrodencov nemám, ale na druhú stranu som aj rada." Keď som bola menšia predstavovala som si, že možno ak by som mala staršieho brata, tak by ma pred Collinom chránil. Alebo by som mala smolu a môj starší brat by mi robil to isté čo Collin.Collin bol tiež jedináčik kôli tomu, že jeho mama bola modelka.
Tvrdila, že mala ťažký pôrod a po tehotenstve sa jej postava zmenila a ťažko sa jej chudlo. Jednoznačne krásu zdedil po nej. Po otcovi zdedil jedine talent na hokej inak mal črty po mame.
Zaujímalo by ma, že keby má súrodencov ako by sa k ním správal?Nepáčilo sa mi ako mi často k nemu chodili myšlienky. Nech som myslela na hocičo vždy som nakoniec skončila pri Harrisovi.
,,Nechceš ísť ku mne? Dnes sa asi Kai doma neukáže."
,,Ďakujem, ale skôr nabudúce," snažila som sa nejak pekne odmietnuť.
,,Zajtra pracujem."
,,Škoda, keď už si Collovi nezahriala posteľ mohla si aspoň mne."
,,Môžem ti ju zohriať nabudúce, ale ak neprestaneš s Collinom tak prisahám, že ti nič zohrievať nebudem ani ti už v živote nič neupečiem!",,Tá predstava sa mi nepáči. O tvoje makronky by som naozaj prísť nechcela."
,,A to si nejedla ešte moje brownies. Minule sa mi tak podarili, že sa tá čokoláda doslovne liala z toho koláča."
,,Nie..radšej ani o tom nehovor.
Ak budeš mať cukráreň, tak si kúpim všetky koláče až to nebudeš stíhať piecť."
,,Aj tak sa na to strašne teším."
,,Keď budeš mať svoju cukráreň tak budeš ďalej študovať?" opýtala sa Fei po dlhšej odmlke.Obidve sme kráčali tak pomaly a naša chôdza pripomínala chôdzu alkoholika vracajúcimi sa z krčmi domov.
,,Doštudujem aj keď moja vysoká mi bude asi v živote na nič, keďže dúfam, že budem mať už len svoje kaviarne."
,,Počkať. Ty ich chceš mať viacej?"
,,Neviem. Rozmýšaľala som, že by som mala dve alebo tri. Alebo zatiaľ jednu a tú by som potom predala a kúpila si väčší priestor. Ak sa mi bude dariť."
,,Ver mi, že tvoja kaviareň bude najslávnejšia v celom štáte."Weeeel máme za sebou ďalšiu kapitolu. Ako sa vám pozdáva Collin? 😏
YOU ARE READING
𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢
RomanceEleanor nemala ľahké detstvo, a to hlave vďaka Collinovi, chlapcovi, ktorý si myslel, že mu patrí svet. Collin nastúpi na vysokú a o rok nato aj Eleanor na rovnakú školu, a tak sa ich životy zase spoja. Collin sa vôbec nezmenil je to stále ten istý...