KAPITOLA 38.

3.9K 188 52
                                    


Collin

Zdalo sa mi to alebo mi naozaj čítala myšlienky? Perami sa dotýkala tých mojich a popri tom rozopínala zips na mojich rifliach. Kúpil som si ich len pred týždňom a stáli ma takmer toľko koľko mobil. Pritom to boli úplne rovnaké rifle ako tie Lucasove. Našťastie som mal zľavu vďaka mame, ktorá robila dva roky pre tú značku modelku.

Keď som bol dieťa vždy ma mama obliekala do predraženého oblečenia. A ja som ho vždy do týždňa zničil. Niekedy mi stačil aj deň. Na to, aby som niečo roztrhal, zničil alebo zašpinil.
Vždy mi bolo jedno, čo mám oblečené a koľko to stálo. Za to mojej mame nie a aj teraz mi vnucovala dizajnové handry rovnako ako mi pred týždnom vnútila tieto rifle. Všimol som si, že aj otcovi to začala robiť.

Eleanor nevedela ten zips rozopnúť akoby sa zasekol. Aj keď jej to nešlo a strácala pri tom nervy, nepozrela sa tam a ďalej mala zatvorené oči a bozkávala ma. Tie rifle mi už prišli primalé a cítil som sa v nich tesne. Keď som Eleanor lízal, tak som aspoň mal tepláky a cítil som sa v nich...viac voľnejšie.

Konečne ten jeblý zips rozopla a odtiahla sa od mojich pier. No nie preto, prečo som dúfal. Ale kvôli trúbeniu auta za nami. Kurva. Absolutne som nevnímal to, že sme na križovatke ani to, že už je na semafóre zelená. Bolo normálne takto nevnímať okolie?

Bolo mi jedno kde, ale musel som na najbližšom mieste zaparkovať. Obzeral som sa po okolí, ale nič som nenašiel. Bol som presvedčený, že sa zbláznim, keď nezastavím a Eleanorine pery nebudú cmúľať môj úd.
,,Môžeme ísť ku mne. Moja spolubývajúca príde až večer," zťažka prehltla.
Zdesene som sa na ňu pozrel. Preboha ona mi naozaj číta myšlienky.

Prikývol som sa výrazne zrýchlil. Po necelých štyroch minútach som zastál pred jej bytovkou. Vzal si kľúče a skôr ako ona stihla vystúpiť, som kráčal k jej dverám.

Odomykanie dverí jej trvalo strašne dlho asi to bolo vďaka jej trasúcim sa prstom. Chcel som povedať nejakú uštipačnú poznámku, ale zostal som ticho.

Čakal som, že jej byt bude malý a tmavý, ale mýlil som sa. Stál som na prahu veľkého bytu, do ktorého svietilo až priveľa Slnka.

Nechcela riskovať, aby nás jej spolubývajúca prichytila, a tak ma ťahala do jej izby. Prešli sme obývačkou, ktorá bola spojená s kuchyňou. Otvorila dvere a izba, do ktorej ma doviedla bola menšia než môj šatník v rodičovskom dome. Áno, obývačka a celkovo byt bol veľký, ale jej izba...

Zavrela dvere. Prekvapilo ma, keď si okamžite kľakla na kolená a znovu sa začala trápiť s tým skurvený zipsom. Stiahla mi rifle, ale nie úplne až k zemi.
,,Panebože," vzdychla. ,,To ti stojí odvtedy, čo..." nedokončila. Len som sa slabo pousmial a ona to pochopila. Kusla si do kútiku úst a stiahla mi aj spodky. Prudko vydýchla a chvíľu sa len na mňa pozerala, teda na môj penis.

Dokonca aj Lucas mi ho chválil. Znie to divne, ale tak sa začalo naše priateľstvo. Minulý rok po zápase v sprchách sa proste ku mne priblížil a začal mi ho chváliť. To bol Lucas. Hovoril veci s úprimnosťou a drzosťou a presne preto bol pre mňa ako stvorený. Oliver nebol taký ako Lucas. S Oliverom som sa kamarátil, pretože ma poslúchal a bolo zábavne mu vnútiť nejaký nápad, ktorý potom považoval za svoj.

Eleanor ma pobozkala na špičku a vzápätí ma vzala do úst, ale len polovicu. Opatrne ma držala za koreň penisu. Oblízla si pery a znovu ma vzala do úst a zakrúžila okolo neho jazykom. Z neznámeho dôvodu som si pomyslel koľkokrát to už robila Jamesovi? Trhlo mnou, ale Eleanor si to nevšimla. Zahnal som všetky svoje myšlienky a pokúsil sa sústrediť už len na ňu. Pozrel som sa dole ako hltala môj penis. Z hrdla sa mi vydral vzych, ktorý len El podporil v pohyboch jazykom.


Nie až tak dlhá ako minule, ale som rada, že som vám vydala novú kapitolu. Ľubim vás a ďakujem za akýkoľvek komentár...Bože je úžasne to čítať. Príde mi, že teraz je Collin...kľudný ako keby odvtedy čo chce Eleanor boli jeho hormóny proste kľudné <333

𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢Where stories live. Discover now