KAPITOLA 42.

4.1K 191 59
                                    


Eleanor

Cítila som sa akoby som som prísť o panenstvo. Bola som v strese, ale vedela som, že to chcem, že chcem jeho.

Pritlačila som ho k matracu, tak aby si ľahol. Stiahol ma so sebou a prevalil ma tak, aby on bol hore. Natiahla som sa a prešla mu perami po tých jeho. Bozkom by som to nenazvala, bol to len dotyk, pretože Collin sa takmer hneď odtiahol a jednou rukou si vyzliekol tričko.

Pravdepodobne sa predtým sprchoval, pretože jeho pokožka voňala ako sprchový gél. Pozrela som sa do jeho očí.
Keď som bola menšia, farba jeho očí ma desila. Boli tak tmavozelené, že som ich nevedela prirovnať k ničomu. Veľa ľudí tvrdilo, že Collin má hnedé oči, ale ja som vedela, že stačili slnečné lúče a jeho oči boli zelené.

Béžové nohavice, ktoré sa podobali na tepláky mi dal dole. Prezrel si moje nohavičky, ale ani tie na mne dlho neboli. Zdvihla som hlavu z vankúša a rozpustila si cop, ktorý ma tlačil. Collin ma len pozoroval. Vyzliekla som si tričko aj s športovou podprsenkou a ľahla si naspäť. Stále sa držal nadomnou, ale pritisol sa hruďou bližšie k mojej.

Nenásytne ma pobozkal. Jeho pery boli mäkké a teplé. Dostal sa k môjmu jazyku a ja som si spomenula na jeho slová, keď ma prvýkrát pobozkal. Vyzliekol si nohavice a stále mal jazyk pri tom mojom. Popri tom si vyzliekal nohavice. ,,Už mi nechceš odkusnuť jazyk?" zamrmlala som mu do úst.

Nebola som dokonale oholená, ale Collinovi to bolo jedno a asi si to ani nevšimol. Chcela som ho mať čo najbližšie pri sebe. Sústredila som sa na náš bozk. Nebola som pripravená, keď do mňa vnikol. Cítila som, že nevošiel do mňa celý, len polovične. Opieral sa čelom o to moje, ale už ma nebozkával. Naozaj som mala pocit akoby som prichádzala o panenstvo, bolo to iné ako pred tým.

Prirazil do mňa o trochu hlbšie a s každým nárazom išiel hlbšie. Prerývane mi dýchal do tváre, ale ukľudňujúco tak, že som vedela, že je mu to príjemné. Držala som ho za zátylok a prstami mu po ňom prešla. Zasmial sa naozaj sa nechcene zasmial ako  dieťa. ,,Šteklí to," vysvetlil a pokračoval. Usmiala som sa. Takže Collin Harris je šteklivý.

Jeho pohyby boli akoby naplánované, ale zároveň prvoplánové. Kusla som si do jazyka, aby som potlačila ston.
,,Teraz nemusíš byť potichu Eleanor," zákerne sa usmial. Obmotala som si ruky okolo jeho krku a zaklonila hlavu do zadu. Chcela som si to užiť. To že sme v tú chvíľu existovali len my dvaja. Len my dvaja a nikto iný. Zaboril si hlavu k môjmu krku. Nebozkával ma, len mi naň dychčal. Jeho vlasy ma šteklili, ale ja som nebola šteklivá, tak ako Collin. Určite si ho potom za to niekedy doberiem. Alebo ho ušteklím k smrti, pretože jeho úprimný smiech bol vzácny.

Moje vzdychy sa premenili na stony a stony na krik. Naposledy do mňa celý vošiel. Prestala som stískať jeho telo a celá som sa uvoľnila. Pomaly vytiahol svoj penis a modrú gumu si dal z neho dole. Jeho líca boli jemne rúžové a pery červené. Šalela som z toho, aký bol nádherný.

Bola som pripravená na to, že vstane, oblečie sa a odíde. Ale Collin nás zakryl dekou pohodenou na posteli a telom sa pritisol ku mne, aby sme nespadli z mojej malej postele. Pritlačil sa chrbtom o stenu a silno ma objal, tak aby som z postele nespadla.
,,Nabudúce pôjdeme k tebe."
,,Musíme vyvŕzgať aj tvoju posteľ."
,,Je malá," povedala som mu do hrude.
,,Kúpim ti novú."
,,Nová sa tu nevojde."
,,Tak si kúpim novú ja, pretože tá moja je už vyvŕzganá."

,,Si doma?" ozval sa niečí hlas. Allison. Dvere sme mali do poli otvorené. Rýchlo som vstala z postele zatvorila ich, vlastne som nimi tresla.

Začala som sa obliekať. Nemyslela som na Allison. Áno, vedela som, že príde večer, ale úplne som na ňu zabudla, keď som videla Collina.
Nemohla som dopustiť, aby ho tu videla. Hlavne nie po tom, čo o ňom všetko vedela. No Collina ani nehlo. Len sa z postele pozeral ako sa obliekam.
,,Obleč sa!" skríkla som naňho šepotom. Skrčil nos: ,,Nechce sa mi."
Rukou som si prehrabla vlasy, aby neboli také strapaté.
,,Daj si aspoň spodky," zdvihla som ich a hodila ich naňho. Aspoň v tom ma poslúchol a lenivo si ich obliekol.
,,Zalez niekde," povedala som mu potichu.
,,Prečo by som mal niekde liesť?" hovoril normálne, ale mne sa jeho tón zdal príliš hlasný. Neodpovedala som.

Otvorila som dvere a chcela ísť za Allison. Stála v kuchynskej časti a niečo robila pri šuplíkoch. Bola som presvedčená, že sa mi podarí prepašovať Collina von tak, aby si to Allison nevšimla. Zdvihla zrak a smutne sa usmiala, vlastne to nebol úsmev, bolo ti len nadvihnutím kútikov.
,,Bola som-" začala som, ale nedokončila, pretože Allison sa tvárila ako by videla ducha. Ústa sa jej pootvorili. Otočila som sa a za mnou stál Collin. Reflexívne som ho strčila a zabuchla za nami dvere.
,,Si normálny?! Povedala som ti, aby si niekde zaliezol," kričala som po ňom a bolo mi už jedno, že nás Allison počuje.
,,Myslela si, že ťa budem počúvať?" zachechtal sa. ,,Bol som zvedavý ako vyzerá tvoja spolubývajúca," jeden kútik úst sa mu nadvihol.
,,Preboha nie! Má frajera," ohriakla som ho, keď mi došlo čo jeho výraz hovorí.
,,Hovoríš to ako by to mal byť problém."
,,Je to problém."
,,Prečo by mal?"
,,Pretože sa tomu hovorí vzťah. Ľudia ho mávajú väčšinou, keď sa milujú, ale tým slovom nemyslím sex. Ale ty také slovo nepoznáš, takže neviem či ti to dokážem vysvetliť."
Collinova tvár skamenela.
,,Odchádzam," povedal ostro.

Naozaj sa obliekol otvoril dvere a bez iných slov prešiel okolo Allison cez chodbu a odišiel.
,,To bol-"  začala Allie.
,,Áno," nenechala som ju dokončiť.
,,Je presne taký ako si hovorila," pozrela sa na dvere, ktorými pred chvíľou tresol.
,,Čo ste robili?" spýtala sa. 
,,Čo myslíš?" usmiala som sa aj keď ma naštval tým, že ma nepočúval a urazil sa, tak to bolo...
,,Možno je aj dobre, že som neprišla skôr. Félix ma zdržal," oprela sa o linku.

,,A čím ťa zdržal?" široko som sa usmiala.
,,Rozišiel sa so mnou."
Úsmev mi okamžite klesol.
,,Preboha," vzdychla som. Nevedela som, čo mám robiť, tak som ju len objala. ,,Povedal ti prečo?" spýtala som sa a stále ju obíjmala.
,,Povedal, že to nemá zmysel."
Už by som sa aj odtiahla, ale Allison ma držala a nechcela ma pustiť.
,,Smrtíš za tým hokejistom," zafňukala.
,,Collin nesmrdí."
,,Už si ho aj brániš," poznamenala.

Odtiahla sa a utrela si pár sĺz.
,,Odkážem mu, že ak ti ublíži, vypytvem ho," povedala s plnou vážnosťou.

Pohladkala som jej zlaté, strapaté vlasy a vedela som presne, čo potrebovala. Myslieť na niečo iné. Nechcela sa o tom rozprávať, lebo bola  to Allison. Utekala pred bolesťou.
,,Upečiem ti niečo?" Len prikývla.
,,Chceš byť doma alebo pôjdeme von?"
,,Doma."

Akožeeee toto je zatiaľ najdlhšia časť, akú som vydala. Takže guysss očakávam komentáre. Milujem vássss <333 Strašne veľa pre mňa znamená, že to čítate a že so mnou ešte ste. Pretože tá podpora od vás je pre mna veľmi dôležitá najmä pri písaní.  Ste pre mňa všetkým. <3

𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢Where stories live. Discover now