KAPITOLA 21.

3.8K 178 37
                                    


Eleanor

Domov sme kvôli hodinovej zápche prišli až o šiestej. Allison práve sedela na gauči a pozerala v telke nejakú reality show. Chcela som si k nej prisadnúť a pozerať s ňou, ale musela som sa vybaliť a hlavne si pozrieť video, ktoré mi Jessica už pred hodinou poslala, ale ja som si ho kvôli Collinovi, ktorý vedľa mňa sedel nepozrela. Čakala som kým budem doma a tá netrpezlivosť bola neznesiteľná.

Jessica mi video poslala na instagrame tak, aby som ho mohla prehrať len raz.
Tašku som hodila na posteľ a sadla
si hneď vedľa nej. Ignorovala som
všetky ostatné hlásenia a prehrala video.

,,...El."
,,Povedz to ešte raz," rozkázala so smiechom v hlase.
,,Vybral by som si Eleanor."
Jessica sa dusila smiechom. ,,Robíš si prdel, tak ako vždy," poznamenala.
,,Nie, chcel by som trtkať s Eleanor."
,,Je tučná," v hlase mala stále niečo podobné smiechu.
,,Aspoň ma väčšie kozy ako ty."
,,Počkať ty sa jej zastávaš?"
,,Nezastávam, len hovorím pravdu," povedal Collin. Bol rozvalený na gauči a vyzeral byť uťahaný.

,,Ty si do nej...?" nedokončila a hlas jej zvážnel.
,,Nie som kurva do nej zamilovaný, len som premýšľal o nej ako o objekte!"
,,Takže sa ti páči?"
,,Neviem!"
,,Je odporná," namietala Jessica.
,,Derek, však je El pekná?" Collin sa otočil smerom k svojmu kamarátovi, ktorý sedel na gauči hneď vedľa neho.
,,Nie? Veď je nízka a bacuľatá," povedal Derek a na Harrisovi bolo vidieť, že ho sklamal, ale nič nepovedal.
,,Toto je zlý sen," zaštebotala Jessica
,,Keď si myslíš, že je taká pekná, tak prečo si jej pred pár hodinami hodil mobil do bazéna?"

V tú chvíľu ako to povedala mi došlo, že to video bolo natáčané presne v tú noc, čo som prišla do Oliverovho domu
sa pozrieť na tie legendárne párty.
No po tom, čo som kvôli svojmu mobilu musela ísť oblečená do bazéna som išla vrátila domov. Leto bolo v plnom prúde a po ňom mali nastúpiť na vysokú, takže si ešte užívali čas strávení doma.

Collin len mykol plecami nad Jessicinov otázkou.
,,Uvedomuješ si, že si to povedal práve mne? A my dvaja spolu chodíme!"
,,Je opitý, Jess," upokojoval ju Oliver. ,,Nevie, čo hovorí."
Collin ho akoby nepočúval a povedal: ,,Zložil som o nej pesničku," povedal Collin s plnou vážnosťou.
,,Čo si urobil?" smial sa Derek.
,,Zložil pesničku," odpovedal.
Jessica už stratila všetky slová. Vo videu bolo počuť, len jej hlasné dýchanie.

,,Zaspievaj ju."
,,Eleanor jej meno spieva vietor."
,,To je celé?" spýtal sa Derek.
,,Veď sa to nerýmuje," namietal Oliver a umieral od smiechu. ,,Videl som ťa už veľakrát opitého, ale takýto si nikdy nebol. Čo si si vzal alebo vypil?" opýtal sa Derek. Bolo vidno, že všetci sú už na mol
a ledva sedia na pohovke.
,,Mám ja začať komentovať to, že ste ešte pred mesiacom obaja chceli telocvikárku?" povedal Collin.

Chcel ešte niečo povedať, ale Jessica mu skočila so reči: ,,Vieš čo je sranda? Že včera som videla tvojho brata s Eleanor a celkom sa k sebe mali."
Mobilom natáčala Olivera, ktorého sa behom pár sekúnd tvár úplne zmenila.
,,Jak sa k sebe mali?" spozornel Oliver.
,,Normálne. James sa ti nepochválil?" Srdce sa mi rozbúchalo pri spomienke na Oliverovho staršieho brata s ktorým
som strávila celé jedno leto.

Zdalo sa mi, že si Jessica už neuvedomovala, že stále natáča.
Trápne ticho prerušil čiernovlasý chlapec s tmavou pleťou: ,,Uuuu...To je smola prebral ti ju James," provokoval Derek. Obaja aj Oliver aj Collin sa naňho otrávene pozreli.

Vtedy sa video skončilo.
Mobil som držala v ruke. Srdce mi divo bilo a bolo mi príliš horúco. Chcela som si video prehrať ešte raz, ale nešlo to.
Mala som ešte viac otázok ako predtým.
Ešte viac veciam som nerozumela. Collinovi som povedala, že nič čo s ním súvisí ma nezabolí ani neprekvapí, ale pocit, aký vo mne prevládal som nedokázala popísať. Vždy som bola netrpezlivá a zvedavá.

Musela som s ním hovoriť. Nevedela som, čo presne sa mu chystám povedať a prečo som vytočila jeho číslo a čakala kedy mi zdvihne. Na jednej strane som chcela, aby mi nezdvihol, pretože som netušila čo sa mu chystám povedať a vedela som, že ma pošle do riti.

Sľúbila som vám kapitolu a aj keď je už desať hodín tak predsa aspoň je! 🫶🏻 Ľubim vás a povedzte mi aký máte teraz názor na to, čo postavy urobili/povedali?  Uvidíme ako sa to bude vyvíjať, ale ak mám pravdu povedať tak ja mám  zápletku ale do tej zápletky nás čaká ešte veľa kapitol.

𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢Where stories live. Discover now