KAPITOLA 23.

3.9K 183 17
                                    


Eleanor

Prvýkrát som trávila prednášky bez Fei. Behom týždňa som s ňou nebola v žiadnom kontakte. Dúfala som, že mi napíše alebo sa ozve. Ale bol už štvrtok a ja som sledovala len fotky, ktoré pridávala na sieťach. Všetky práce a veci do školy aj za Collina som mala urobené.

Ťahalo ma ísť piecť, ale vedela som, že ak budem piecť, tak určite to, čo napečiem budem aj jesť, a to som nechcela.

Posledné dni, vlastne od vtedy, čo som videla to video sa mi vrátili výčitky, že ak niečo upečieme potom to zjem a zase priberiem. Bolo totiž moje riešenie problémov ak som niečo začala jesť, tak som už nevedela prestať.

Momentálne som nedržala žiadnu diétu ani som nechodila do fitka. A slová, ktoré som v nedeľu počula a nielen na tom videu sa ma dotkli.

Od doby, čo som bola v puberte som schudla desať kíl. Ale boli ľudia, teda Collin, Oliver a Jessica, ktorí ma stále budú vidieť rovnako. A tak som len sedela a čakala. Ani som nevedela na čo.
Zajtra som mala naplánované rande kvôli, ktorému som bohužiaľ musela ísť na hokej. Sama. Mala som v pláne ísť až na poslednú tretinu, pretože celý zápas by som asi neprežila. Dúfala som, že Timotheja uvidím aj na ľade a nielen na lavičke ako minule. Vedela som, že Collina by na tú lavičku neposlali v žiadnom prípade.
Collin bol talentovaný či už so steroidmi alebo bez. Ale hral vždy sám za seba, akoby mal svoj vlastný tím, v ktorom bol len on a nikto iný.

Zadok ma už z vyše hodiného sedenia na gauči bolel. Nepočula som otvárať dvere ani štrngot kľúčov, ale započula som slabé Allisonine kroky. Blonďavé vlasy s chladným nádychom sivej mala strapaté. Pravdepodobne kvôli vetru, ktorý už od rána nepríjemne fúkal. ,,Ahoj," pozdravila sa a prisadla si vedľa mňa na gauč.
,,Ahoj."
,,Nepozeraj sa tak na mňa," povedala zadýchane. ,,Ako?" nechápala som.
,,Presne takto," ukazovákom ukázala na moju tvár. ,,Inak ty si si kúpila bicykel?"
,,Hej, prepáč. Nevedela som, kde ho mám dať tak som ho oprela o stenu na chodbe." Na starom ošúchanom bicykli, ktorý som si odkúpila z bazáru za pár eur som ešte nejazdila.

Allison bola tichá, zaneprázdnená a myslela som si, že zhovorčivá tiež veľmi nie je. No s Allison sme sa čoraz viac rozprávali. Došlo mi, že Allison si veľmi precízne vyberá ľudí, ktorých pustí do svojho života. Pred nedávnom sa mi dokonca priznala, že spolubývajúcu hľadala tri mesiace.

,,Zajtra mám konečne voľno," vzdychla.
Ako to povedala mi niečo napadlo. ,,Nešla by si zajtra so mnou na hokej?" opýtala som sa s nádejou. Allison sa zasmiala, krátko, ale od srdca. ,,V žiadnom prípade."
Čakala som, že ma odmietne, ale aj tak som sa to chcela opýtať.

~

Netušila som koľko je hodín a bolo mi to jedno. Nebola som unavená a zjavne ani Allison sa nechystalo spať. Na stole sme mali naliaté červené víno, ktoré Allison dostala na nejakom fotení. V ten večer som Allison povedala viacej vecí než komukoľvek inému. Lebo aj keď sme si boli doteraz vzdialené v ten večer sme si boli viac než bližšie. Nepovedala som jej úplne všetko, to by som nepovedala nikomu, ale povedala som jej toho veľa.

,,Vyzerá ako model Victoria Secret alebo Playboya!" povedala Allison. Mala pravdu Collin vyzeral ako model dokonca bol ešte krajší. Nebála som sa to priznať. Veď Collin bol nádherný, ale vo vnútri nebol taký krásny. Vedela som to ja a aj všetci ostatný, ale netrápilo ich to. Dôležité bolo, že je krásny zvonku.

,,Má na to predpoklady. Jeho mama je
modelka, teda bývala a otec hokejista," povedala som jej ďalšiu informáciu o Collinovi Harrisovi.
,,Ale je to idiot a správa sa ako čurák." To, čo mi robil v detstve som jej samozrejme nepovedala.
,,S týmto výzorom má na to právo," vzala mi mobil a priblížila si jeho fotku.
,,Kebyže nie som zadaná ver mi, že by som s tebou na ten hokej len kvôli nemu šla."
,,Ja nejdem na ten hokej kvôli nemu, ale kvôli Timovi," pripomenula som jej.
,,Neverím ti."
,,Mala by si. Ja Collina nenávidim aj on mňa. Aj keby bol neviem ako dokonalý nič by sa na tom nezmenilo."
Aj keď ma pobozkal. Aj keď mi zložil trápnu pieseň keď bol opitý. Aj keď chcel, aby som žiarlila na Fei stále ma nenávidel. A ja jeho tiež, ale ja som mala dôvod ho nenávidieť. On nemal ani jeden. Vedela som, že zajtra sa mu nevyhnem. Ani na poslednej spoločnej prednáške ani na hokejovom zápase.

Možno máme v tejto kapitole trošku menej drámy. No verte mi, že sa máte nabudúce na čo tešiť. Hlavne pre tých čo shipujú viac Collina a Eleanor! Lebo ja pravdupovediac nemám veľmi Timothej rada. Ako...je v pohode ale Cola mám radšej.

𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢Where stories live. Discover now