KAPITOLA 46.

4K 189 50
                                    

Eleanor

Ošetrovateľka mu ošetrila rany, ale aj tak bol tak dobitý a krvavý. Prešlo len pár dni, ale za tých pár dni sa stihlo udiať toho priveľa. Povedala som Timothejovi to, čo chcel počuť. Pretože to bola moja šanca ako zabudnúť na ten dýchajúci problém menom Harris. Bola som si istá tým, že to potlačím, aj tak s Collinom to bolo zložité. Navyše mi ani neodpísal. Napísala som mu toľko správ, dokonca som sa mu aj ospravedlnila za to, čo som mu povedala, ale on mi neodpísal. Proste ma ignoroval, ale čakala som to od neho.

S Timothejom a citmi k nemu to bolo zložité. Áno, bol chápavý a mal ma rád aj ja som ho mala rada, ale slovo milujem malo pre mňa iný význam. Ale bola som presvedčená, že to za pár dni alebo týždňov príde. Že sa doňho zamilujem. Včera cez prestávku sme sa spolu vyspali a ešte deň predtým, keď som bola sama doma a bola som možno aj trochu pripitá. Sme sa pokúšali mať niečo ako sex cez správy. Poslala som mu dve fotky. On mi ich poslal viacej, ale nedal si na nich veľmi záležať. Ja som tie dve fotky fotila hodinu. Nebolo mi na nich vidno tvár. Na prvej boli len moje prsia v tej najviac čipkovanej podprsenke bez kostíc.

Collinovovi som musela riadne znížiť ego keď ho na dnešnom hokeji napadol. Nevedela som presný dôvod, ale Timothej mi povedal, že žiarli. Bitka trvala asi sedem minút. Nikdy mi sedem minút neprišlo takých dlhých. Collina niekde vliekol starý Harris a už som ho nevidela. Až o dve hodiny potom mi volal. Ani som len netušila či tie fotky videl alebo ako sa o nich dozvedel a nebolo mi to príjemné. Ale bolo jasné, že si vymýšľa. Ja som sa naňho hnevala. Pre všetko. 

Sedela som za stolom a prepisovala si poznámky. Vždy som to radšej mala zápisky z prednášok v zošite ako v počítači alebo mobile. Zdalo sa mi, že sa mi to aj lepšie učilo. Dvere od izby som mala privreté a vedela som, že aj Allison je vo svojej izbe a pracuje. Zdalo sa mi, že počujem klopanie. Ale bolo tiché a vzdialené. Prestalo. Vstala som a pre istotu sa šla pomalými krokmi pozrieť k dverám. Zase niekto zabúchal. Bezmyšlienkovito som otvorilo. Opieral sa o stenu a vyzeral...otrasne akoby utiekol z basy.

,,Nechcem s tebou hovoriť," chcela som zavrieť dvere pred nosom a pokračovať v písaní, ale neurobila som to.
,,Čo som ti urobil?"
,,Ty sa to vážne pýtaš?" zamračila som sa.
,,Nemal som čas ti odpísať," povedal.
,,Nemal si čas mi napísať aspoň jedno slovo?"
,,Nie. A aj keby zmenilo by to na tejto situácii niečo?"
,,Jasné, že zmenilo."

Pootvorila som viac dvere a pustila ho dnu, ale on to nepochopil a nechápavo na mna zízal. ,,Poď do mojej izby."

Sadla som si naspäť na svoju stoličku a nevedela som, čo s ním teraz budem robiť.
,,Bolí ťa to?" opýtala som sa ho pozerajúc na jeho krk. ,,Čo myslíš?"
,,Nechceš si to nejak obviazať alebo ísť do nemocnice?"
,,Nie! Neviem, čo s tým všetci máte? Som v pohode," vybehol na mňa.

Pohľad na jeho krk ma bolel, ale nedalo sa naňho nepozerať. Videla som ako Timothej ho držal pod krkom, ale nenapadlo mi, že takou silou, aby mu spôsobil toto.
,,Prečo si prišiel?" zmenila som tému.
,,Pretože si mi zložila." Áno a mala som svoje dôvody.

,,Prečo si začala s ním chodiť?" pozeral sa mi na nohy. Chvíľu som premýšľala nad tým, čo mu odpovedať.
,,Bol ku mne milý a myslím, že ma má rád."
,,Začala si s ním chodiť len pár dni po sexe so mnou. Nepríde ti to divné?"
,,Čo je na tom divné?"
,,On si ťa nezaslúži," povedal pohotovo, ale neodpovedal mi na otázku.
,,A kto áno?"
,,Neviem, ale on určite nie."

,,Prečo? Pretože zverejnil moje fotky?"
,,Áno a nechápem prečo mi neveríš."
,,Prečo by som mala?"
,,Pretože nemám dôvod klamať."
,,Máš ich veľa."

Z vrecka mikiny vybral svoj mobil a chvíľu doňho ťukal heslo.
,,Tu máš," hodil mi svoj mobil. Na displeji boli správy s niekým a moje dve fotky.
,,Zarobil na tých fotkách už dosť veľa," povedal tichšie. ,,Prečo si asi myslíš, že sa stalo, to čo sa stalo?"
Chcela som Timothejovi zavolať a opýtať sa ho na to a aby ma ubezpečil, že si Collin vymýšľa. Bolo mi zle. Príšerne zle. Pretože som Timothejovi začínala veriť a on urobil toto.

Podala som Collinovi jeho mobil a naozaj som mala chuť zvracať. Prečo niečo také Tim urobil? ,,Čo budeš teraz robiť?" Vedela som, čo chcel počuť.Vstal z mojej postele a zohol sa ku mne. Čupol si predo mňa a zvláštne sa na mňa pozeral.
,,Pošli ho doriti. Ak to urobil raz urobí to znovu. Jeb naňho."
,,Musím sa s ním o tom porozprávať." Skrčil obočie: ,,Čo ešte potrebuješ k tomu aby si videla, že je to kokot?"
,,Ty si mi ho zakazoval od začiatku." Preto nebolo správne sa o tom rozprávať zrovna s Collinom.
,,Veď práve!" dlane mal na mojich kolenách a palcom jemne kružil, ale zdalo sa mi, že si ten pohyb neuvedomuje. ,,Rozíď sa s ním," neznelo to ako príkaz ale skôr ako modlitba.

,,Myslím si, že kebyže je to niekto iný. Kebyže chodím s niekým, čo by to neurobil a nebol by to Timothej. Vadilo by ti to."
Chcel niečo povedať, ale ja som neskončila: ,,A je to v poriadku, pretože by to aj mne vadilo."
,,Nepáči sa mi kam to medzi nami vedie."
,,A kam to vedie?" opýtal sa.
,,Tam, kde by nemalo."

Sľúbené kapitola<333 Ľubim vás a dievčatá čo viete spoilery a čo mám v pláne aby sa stalo dúfam že to čítate ďalej!

𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢Where stories live. Discover now