KAPITOLA 35.

4.1K 195 43
                                    


Eleanor

Chytila som mu okraj jednoduchých čierných teplákov a snažila sa ich stiahnúť. ,,Si nedočkavá," povedal chrapľavo a zadýchane.

Zabránil mi vyzliecť mu tepláky. Spanikárila som, že možno si to rozmyslel, že možno chce prestať. Ja som ho chcela až tak, že som si myslela, že sa zbláznim.

,,Je veľa veci, ktoré ti chcem ukázať, El," kľakol si predo mnou. Vďaka svojej výške mal až keď si kľakol dokonalý výhľad na moje psia a brucho. Na brucho mi vtisol bozk. Rozopol mi zapínanie na rifliach a stiahol ich k zemi. Rukou mi jemne odtiahol nohy od seba a perami sa dotýkal vnútornej strany môjho stehna.

Odtiahol sa a pozrel na ružové čiary, po ktorých pred chvíľou prechádzal perami, ale nevšimol si ich. Stehná som reflexívne stiahla k sebe, takou rýchlosťou, že sa aj Collin zľakol. Až vtedy som si uvedomila, že predo mnou neklačí hocikto, ale Collin.

Nervózne som si objala telo a chcela ho zakryť, pretože nebolo dokonalé. Nachvíľu mi to bolo jedno, ale znovu som si bola neistá. Nie tým, že som sa chcela vyspať s Collinom, ale svojím telom a tým, že možno mu prídem ako sám povedal nechutná.

,,Prestaň," zamrmlal, akoby z môjho výrazu dokázal prečítať, čo si myslím. Zdola sa na mňa pozrel, ale nevedela som, čo jeho pohľad znamenal. 

Pokúsil sa mi otvoriť stehná, ktoré som už povolila. Prstami mi prechádzal po popraskanej pokožke.
,,Tvoje strie sú najsexi veci akú som videl."
,,Neklam," neverila som mu.
,,V takýchto veciach neklamem." Zase mi pobozkal stehno a išiel vyššie. Pritom sa mi stále pozeral do očí.

Vyzliekol mi nohavičky a pokračoval. Jednu moju nohu si prevliekol na svoje rameno, aby mal tak lepší prístup.
,,Teraz budeš musieť byť naozaj potichu," povedal a nezbedne sa pri tom usmieval. Vlhkým jazykom mi prešiel po celej dĺžke. Zaťala som zuby a snažila si užívať ako tancoval jazykom po mojom vnútri.

Z chodby sa ozývali kroky. Trhlo mnou a nohu som sa pokúsila dať dole z jeho ramena. No Collin mi silno prichytil stehno, aby som ho nedala dole a okamžite, aby ma znehybnil mi strčil jazyk do pošvy. Vyrovnala som sa a silno ho potiahla za vlasy. ,,Mali by sme prestať," povedala som nezrozumiteľne.
Nepovedal nič, len sa špičkou jazyka dotkol môjho klitorisu a vzápätí ho pobozkal.

Musela som ísť za Timothejom, ale Collina to nezaujímalo a snažil sa mi v tom zabrániť.
,,Tim sa vrátil," zašepkala som.
,,Absolutne ma to teraz nezaujíma," sústredil sa na lízanie môjho rozpáleného vnútra. ,,Nedovolím mu, aby to dokončil za mňa," zamrmlal a nežne ma pobozkal. Prehla som sa v chrbte a nohy sa mi triasli.
Za mnou bola stena, aspoň tá ma ako tak udržiavala. Vlastne, nie nebola to stena, ale dvere.

Priala som si, aby sme boli inde.
Niekde, kde by som nemusela zadržiavať stony, ktoré sa mi drali z hrdla.
Collin krúžil jazykom. Jednou rukou mi silno zvieral stehno. Vlastne som si nebola istá či silno, pretože jediný dotyk aký som vnímala bol jeho pohybujúci sa jazyk.
,,Už budeš," poznamenal zadýchane.
Stále pracoval jazykom, ale v poslednej chvíli strčil do mňa jeden prst.
Nikdy som si neuvedomila, že má také dlhé prsty. Až keď do mňa strčil celý prostredník.

Celé telo sa mi uvoľnilo a aj Collin mi prestal zvierať nohu. Dala som ju dole z jeho pleca. Collin sa na krátku chvíľu usmial a postavil sa z dlážky. Líca mi horeli a pery som mala napuchnuté, ale nie až tak ako on.

On ich mal úplne krvavoružové a čokoládové vlasy mal strapaté. Chrbtom dlane si udrel ústa a celú si ma prezrel.

Cítila som sa trápne a nevedela som, čo mám povedať. Tak som si vzala svoje veci z dlážky a začala sa obliekať.

Netušila som, čo poviem Timothejovi. Collin pozoroval ako sa obliekam, ale on si tričko neobliekol. Nič nepovedal, ani vtedy, keď som oblečená vyšla z jeho izby a zavrela za sebou.

Akýkoľvek pohyb, čo som urobila sa mi zdal neuveriteľne hlučný.
Dvere od Timothejove izby boli zatvorené.
Dotkla som sa studenej kľúčky a nadýchla sa a vydýchla.

Nebolo to správne. Čo som to vôbec za človeka? Timothej ležal na posteli a zamyslene sa pozeral do telefónu.
,,Kde si bola?" spýtal sa skôr ako som len prekročila prah jeho izby.
,,Hľadať ťa," povedala som. ,,Kde si bol ty?" opýtala som sa a sadla si na kraj postele. Sústredila som sa na tón svojho hlasu, aby mi veril, ale stále som cítila Collinov jazyk.

,,Kúpeľka hore bola zamknutá, tak som šiel dole a Lucas ma zdržal."
,,To je ten potetovaný?" opýtala som sa.
,,Presne ten," pustil znova ten film. ,,Závidí mi ťa a určite nie je jediný," povedal.

Cítila som sa hrozne. Keby len vedel, čo som pred pár minútami robila s jeho spolubývajucim...

Noo a môžete sa tešiť na veľa spicy scien. Lebo práve len začíname. (Navyše by som sa v nich chcela zlepšiť)

𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢Where stories live. Discover now