KAPITOLA 28.

3.8K 184 49
                                    


Collin

To vzdychanie bolo hlasnejšie než moje myšlienky. Počul som každý jeden nádych aj výdych aj to ako narážala do tých skurvených dverí oproti mojim.
Strávil som päť hodín v aute a hľadal nejaké miesto, kde by som mohol byť iba sám so sebou. No nakoniec som len šoféroval a sám som nevedel kam idem. Keď som sa pozrel na hodiny začínala sa už druhá tretina zápasu.
Neuvedomil som si koľko je hodín.
To, že som zmeškal zápas bol môj najmenší problém. Mobil som mal vypnutý a vedel som, že ak ho zapnem bude na ňom milión zmeškaných hovorov. Od všetkých. A otec bude po mne zase vrieskať a mať histerický zachvať.

Nakoniec som prišiel domov skôr ako moji spolubývajúci.
Zamkol som sa do izby a za niekoľko hodín strávených medzi štyrmi stenami som stihol rozmlátiť polku nábytku, štyrikrát si vyhoniť a rozbiť si hánky o stenu. Pozrel som sa na červené fľaky od mojej krvi na stene.

Keď som sa ako tak upokojil, môj problém prišiel za mnou.
Počuť jej hlas nebolo príjemné obzvlášť keď ju sem priviedol henten.

Možno by som to zvládol, ak by som nemusel počúvať jej stony a to ako každú chvíľu dosiahne vrchol alebo to ako jej Timothej hovoril ako úžasné a dokonale sú jej prsia. A ešte milión ďalší lichôtok. Snažil som sa nesústrediť na to, čo cítim.

Nepovedal by som to nahlas, ale mal som chuť pretiahnuť Eleanor. Bolo mi z toho zle, ale kristepane sex s Eleanor by bol úžasný. Dotkla sa len mojej ruky a len blbej ruky a mňa zahriali príjemne teplo. Nie fyzické teplo, ale iné...

Jediné, čo som od El chcel bolo sa s ňou vyspať. Len ma štvalo, že si vybrala Timotheja. Keby teraz spala s hocijakým iným členom tímu, tak by mi to bolo určite jedno. Vlastne ani predstava Toma a jej sa mi nepáčila. A tak som si ju začal predstavovať s každým jedným členom tímu a z každej predstavy sa mi robilo zle a nevoľno.

Eleanorine stony aj búchanie na dvere prestali, ale mne sa neuľavilo. Už hodinu som sa snažil prinútiť sa ísť do sprchy. Presne od vtedy čo do nášho domu prišla Eleanor. Ale nemohol som vstať a prejsť cez tu blbu krátku chodbu na druhý koniec do kúpeľne. Po prvé nechcel som ju stretnúť a po druhé bavilo ma samého seba trízniť.

Vstal som z postele, ktorá odporne zavŕzgala. Nebola stará, ale za ten rok na výške si už stihla toho veľa zažiť.

Otvoril som dvere a keď som si všimol, že aj dvere oproti sú otvorené mal som chuť sa zase zavrieť do izby. Zavrela za sebou dvere a pozerala sa na mňa s úsmevom. Vyzerala nasračky. Čo jej ten skurvysyn urobil? Líca jej pokrýval krvavý rumenec, plavé vlasy mala strapaté a tričko oblečené naopak.

,,Kedy si prišiel?" opýtala sa ma.
,,Čo je ťa do toho?" odpovedal som jej otázkou. Možno sa to pýtala preto, lebo sa obávala, že som ju počul, ale preboha veď ich počul celý dom.
,,Asi nič, ale bála som sa o teba."
,,Čo? Prečo?" Sivý uterák, ktorý som držal som začal žmoliť a stláčať.
,,Nemala som dobrý pocit," mykla plecami a tým asi ukončila náš rozhovor, pretože sa vybrala cez chodbu k schodisku. ,,Kam ideš?" opýtal som sa, čo najrýchlejšie, aby som ju zastavil. Bola už noc a zima a ona mala holé nohy a bola úplne ožratá.
,,Čo je ťa do toho," zamrmlala hrubo snažiac sa ma napodobniť.

,,Zavolala si si taxík?"
,,Nie. Načo? Nebudem vyhadzovať peniaze, keď to zvládnem aj pešo."
Bola šetrná jak nejaký škrečok, len aby si splnila sen. Zatiaľ, čo ja som pre svoj sen nerobil nič. Len som sa hádal s otcom a uzatváral s ním dohody, ktoré pre mňa výhodné neboli. Vedel som, že tým, že som zmeškal dnešný zápas s Paerl univerzitou, ktorá má naozaj silný tím som otva ešte viac nasral ako cez víkend.

Eleanor vyzerala každou sekundou horšie.
Nenávidel som ho. Neznášal som toho idiota a kebyže môžem tak ho zabijem.
Za to, že El poslal po sexe samú po tme domov som ho neznášal ešte viac.
Aj za to, že to všetko robí len, aby ma provokoval. Bez slova som ju predbehol a zišiel dole po schodoch.

,,No poď!" zvolal som na nechápavo stojacú Eleanor. Všetky oči z obývačky boli na mne. Vedel som, že ak nie hneď, tak keď sa vrátim určite ma zmlátia. Nevedel som ani či sme ten zápas vyhrali alebo prehrali, ale už len podľa ich pohľadov som tušil, že asi nie. A dávajú to za vinu mne.

Uterák som položil na nízku komodu na chodbe a vzal si kľúče.
Pomaly sa ku mne dotackala a ja som dúfal nech neodpadne, nezačne zvracať alebo nespadne. Do svojho auta som ju doslovne strčil a zapásal. Keď sa o ňu nepostaral ten imbecil musel som ja.
Každých päť sekúnd som sa pozeral po svojej pravici či ešte žije.

Nič to nebolo. Len som sa jej chcel odvďačiť za to, že sa o mňa raz ona postarala. Doteraz som nerozumel
prečo mi v tú noc, čo som si dal niekoľko piluliek anabolík pomohla. Ale teraz sme si boli rovný a nič nás nespájalo.
Len to, že mi písala práce do školy a to, že som sa mal chuť jej dotknúť akýmkoľvek spôsobom.

Som strašne rada, že som stihla ju vydať ešte dnes! 😂Ahh bolo celkom ťažké sa pozrieť do Collinovej mysle a kebyže to nechcete tak to nepíšem.

𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢Where stories live. Discover now