KAPITOLA 43.

3.8K 182 66
                                    


Collin

Nasledujúce dni som bol zaneprázdnený. Tréningy sme mali častejšie, a to preto, lebo nás čakal najdôležitejší zápas v celom zimnom semestri. No vlastne ostatní tak zaneprázdnení neboli, len ja som mal tréningy naviac.

Volal som s otcom, ktorý mi v skratke len oznámil, že tam bude a že to nemám posrať. Akurát, že mi tú vetu opakoval asi hodinu. Nemal som vôbec na nič čas, dokonca ani na spánok. Timtohej ani zďaleka nevyzeral tak zaneprázdnený ako ja. Videl som ho párkrát cez prestávky s Eleanor. Ja som s ňou nehovoril odo dňa, čo sme spolu trtkali. Nemal som čas sa s ňou rozprávať a na mobile som nebol už ani nepamätám.

Sedel som na svojej posteli a keďže som mal budík nastavený na pol piatu mal som ísť spať, ale len pred chvíľou som vypil liter energeťáku.

Lucas sedel na mojej stoličke a  na stole mal rozložený tabak a trochu trávy. Ja som to riskovať nechcel. Raz mi na to kontrola prišla a otec ma len tak-tak ťahal z toho problému. Nemohol som to nijako posrať, pretože ak budem zajtra na ľade a vyhrám zápas otec vybaví, aby ma preradili na medicínu.

Lucas oblízol papier a zroľoval cigaretu. Jointa si strčil medzi pery a oprel sa o operadlo stoličky.
,,Určite nechceš?" nadvihol obočie.
,,Nie."
,,Tváriš sa takto, kvôli Timimu?"
,,Ako takto?"  znervóznel som. Lucas bol jediný koho som púšťal do svojej izby a naozaj sme si povahovo sadli, ale to, že sa kamarátil aj s Timothejom mi vyslovene vadilo. ,,Neviem. Ako keby si nikoho neošukal už niekoľko týždňov."
,,Čo?" skrčil som nos. Vôbec som nemal náladu. Nechcelo sa mu  ani rozprávať, ani sa hýbať nie to ešte sa naťahovať s Lukasom. ,,Prečo kvôli Timothejovi?"
Lucas mal chvíľu na tvári prekvapenie, ale hneď zmizlo. ,,Ser na to," zapálil si cigaretu. ,,Nie. Čo ma so mnou Timothej?" vystrel som sa.
,,Jak sa volalo to dievča? S tými.."
,,Eleanor?" nadvihol som obočie.
,,Áno tá, keď sme boli včera v klube, tak hovoril, že mu poslala fotky."

Snažil som sa ovládať, ale chytal som tiky v tvári. Lucas otvoril ústa a chystal sa niečo povedať, ale zostal ticho a strčil si do nich cigaretu.
,,Povedz to," vyzval som ho.
,,A sú teraz niečo ako pár," povedal. Pár? Kurva prešli štyri dni. Štyri pridrbané dni, od toho čo sme spolu...a ona...

,,Aké fotky?" opýtal som sa. Z celej sily som sa krátkymi nechtami zaryl do svojich dlaní.

Dych sa mi výrazne zmenil a dýchalo sa mi akosi ťažšie.
,,Odpovieš mi?"
Zahľadel sa na mňa a uvoľnene povedal: ,,Desíš ma."

•••

Mal som strašne otupené zmysly. Aj hluk som vnímal miernejšie. Bolo tu toľko ľudí, že ani jedno sedadlo nezostalo voľné. Mal som dokonalý výhľad na svojho otca, ktorý stál na rovnakom mieste ako tréner a rozhodcovia. Ako keby bol aj on nejaký pridrbaný dozorca. Pri tom bol len hokejová hviezda v dôchodku. Miloval ma buzerovať a jeho plán bol vychovať zo mňa seba.

Nohy ma boleli až tak, že som mal pocit, že ma neudržia. Musel som to vyhrať. Mal som hroznú svalovku, ale nemohol som dopustiť, aby mi bránila vo výhre.
Prešiel som si jazykom po chrániči na zuboch a zazrel na Kaia v bránke.
Hra sa začala a ja som nepočul žiaden zvuk. Len som si všimol ako sa začali ostatní hýbať. Všetko okolo mňa sa dialo strašne rýchlo.
Jeden z protihráčov v modrom drese mal puk a súperil oň  s Timothejom. Čakal som kedy mu ho Timothej vezme a prihrá mi ho, ale Tim bol neschopný a nevedel mu ho vziať. Stál som od nich len pár metrov a prišiel som si zbytočný. Pozrel som sa na otca a čakal na jeho odpoveď, ale aj tak som už korčuľoval smerom k nim. Otcova tvár bola nečítateľná, len mi slabo prikývol. Zrýchlil som smerom k Timothejovi.

𝙻𝚊𝚍𝚘𝚟𝚎 𝚍𝚘𝚝𝚢𝚔𝚢Where stories live. Discover now